Hop til indhold
GirlLover

Love Toxic - Nye piger = Ny tests

Recommended Posts

Hej,

Har lige haft 4 dage i Tyskland - 2 dage i Hamburg (naturligvis en tur på Reperbahn men uden damebesøg) - og ikke mindst 2 dage (lørdag og søndag) på Love Toxic i Enger. De har fået nogle

nye piger og de skulle jo lige checkes ud - for mig er det bare stedet :D selv om det måske er lidt

længere end Hamburg, men jeg kan lide konceptet om flat rate, og samtidig kan man overnatte til

kun EUR. 39,99 - hvis man besøger klubben til EUR. 100,00, også i week-enden.

Nå, men jeg kom dertil lørdag kl. 12.150 (de åbner kl. 13.00), så de var ikke klar endnu, men chefen

selv og en af hans venner er ved at anlægge udendørs areal - lige p.t. terrasse, det er afskærmet fra

vejen, så det næste er afskærmning mod den i forvejen bagved liggen P-plads, sauna og måske en

pool/jacuzzi senere - men lørdag kunne man i pauserne lige gå ud og nyde terassen. Jeg blev budt på kaffe og smøg da chefen og hans ven lige holdt pause - han havde genkendt mig fra tidligere besøg, og det samme gjorde de piger der var ved at gøre klar indenfor da vi hentede kaffe i baren - de kikke da noget da jeg kom af bagdøren med ham :D men de kunne også kende mig, så jeg fik et hej og smil fra dem.

Kort før 13 ind og goddag og endda kindkys fra Carmen som er bardame (Theken Frau), lettede mig for EUR 140,00 (entre + overnatning), op på værelset og hurtigt bad og i noget mere "praktisk" og så ned til pigerne.

De har fået en del nye piger som jeg ville checke ud, men min første tur skulle være med Julia - en stor pige med mega bryster (naturlige) som er "motto pige" - d.v.s fransk med sprøjt i munden og anal, jeg havde lige lyst til fransk med sprøjt så hende tog jeg - vi snakkede lige 3 min. så af sted på værelse til en god gang opvarmnings fransk (det forstår hun til UG), så lidt knepperi i misso og doggy og så bad jeg hende slutte med fransk - det gjorde hun og det var bare skønt, så det startede veldigt godt. Pause - og næste på programmet var Roxanna - ny lillie og meget tynd pige, halt italiensk og halt rumænsk - vel nærmest gennemsnitlig og lige tynd nok for mig, så lidt fransk (uden) til opvarmning, så kneppe i doggy - hun var godt nok dejlig stram, men det var for tæt på Julia så jeg kom ikke, men det var da hyggeligt alligevel. Så kom Naomi hen og satte sig hos mig, hun er også ny og fra Gahna, flot sort pige, meget livlig og fræk (min type), mente jeg skulle prøve en "choko mus", med frisk barberet fisse (det var hende ord) :mrgreen: , og det kunne jeg jo ikke afslå, så ind på værelset - og ja, sikken en fisse ! - helt frisk barberet og rigtig flot og meget velsmagende :mrgreen: og hun kunne bare det hele - Puh ha ............ det var sgu en god omgang. Bagefter lidt hyggesnak i sengen, og så spurgte hun om jeg gav en flaske sekt - det lovede jeg så til vi skulle "feste" om aftenen (koster EUR. 60,00 der). Nå tilbage i lokalet, en lang pause med snak og sjov med pigerne, hvor de bl.a. fortalte om børn de skulle forsøge derhjemme (i Bulgarien, Polen og hvor de ellers kom fra - ret intime detaljer ind imelem. Nå, man skulle jo også spise, så op i køkkenet som er indrettet på 1. sal hvor også hotel værelserne er. Tilbage til barrummet, lidt cola og så en tur i sauna, hvor Vanessa også kom ind (hun havde kun været der 2 dage) ... og lidt usædvanligt var hun tysk, 31 år men jeg ville have sagt 25-26 ud fra kroppen. Hun sagde ikke meget i saunaen, så jeg hoppede ud og i jacuzzien - hun kom ud 5 min. efter og tog tøj på, indtil jeg spurgte om ikke hun også havde lyst til at hygge lidt i vandet - det havde hun jo så. Hun var meget stille, nærmest genert, indtil hun kom i vandet :D:D meget sød og sympatisk pige, vi snakkede vældig godt sammen og hygge os længe i vandet, og her var der også tunge kys og det hele - hun kravlede og på mit skød og begyndte at gnubbe lidt det rigtige sted, så det endte hvor det måtte - på værelset, og hold da helt op, det hun manglede i bar lokalet af kontakt lyst fik hun da lige indhentet på værelset, fransk til UG +++ hele vejen rundt med tunge, læber - der blev ikke sparet på noget, og da jeg spurgt om hun ville slikkes to det hende ca. 1 nanosekund at ligge sig på ryggen med spredte ben - hold da op for en mis :D:D:D dejlig smag og jeg nåede kun at slikke 1 sek. før hun blev våd, begyndte at stønne og presse mig hoved mod missen, det kunne hun lide, så jeg drillende lidt med tunge ved at glide lidt op af hendes lår og så videre, og til sidst bad hun om at blive kneppet, så jeg nåede halvt op da hun rykkede mig op og var ved at presse mig ind, indtil jeg "råbte" - GUMMI, nå ja, det havde hun (og jeg næste også :oops: ) overset, så på med den og så i gang, jeg må indrømme hun er noget at det mest medlevende og nydende jeg har oplevet i længe - en fornøjelse, så hende kunne jeg skrive om i timevis - havde hende også søndag da de åbnende (jacuzzi og på værelse - bedre en lørdag) som den første og det var endnu bedre - hun sluttede med fransk med sprøjt i munden - nu er hun også på deres hjemmeside, og står som "motto pige" så det forklarer.

Nå, derefter kom Naom som jeg havde lovet en flaske sekt, så hun inviterede Maria og Cleo (også ny) med til sekten, så vi fortrak til rummet ved siden af - jeg havde nu 3 piger til at kæle med - sejt ! Vi hyggede og snakkede, og Cleo (polsk) vist sig at være en pige med humør og let til smil, og ville gerne fortælle om sin karriere og liv, og det ville Maria pludselig også, hun kan ellers være stille, og om hvorfor, hvordan o.s.v.

Naomi gik på scenen og gav en dans, fulgt af Maria som rigtig gav den med lir ........ - Naomi sad så og pillede ved pikken, og ville have en sekt mere, så jeg sagde at hun kunne hent en, Maria kom tilbage og overtog pikken, fik taget den i øjesyn og aede på hovedet, og mente den var meget glat og lækker og så begyndet hun at sutte :-) - skønt, så hun spurgte Cleo om hun også ville smage, så det gjorde hun, så smed Cleo trusserne og begyndte at ride mig på sofaen, mens Maria smed brysterne i hovedet på mig :-) så da Naomi kom retur var vi i fuld gang, og næsten klar til sekt igen - Carmen gik igennem og smilede og rystede på hovedet :-) - som hun selv siger, hun har set alt .... - så i bad og derefter sad vi længe og snakkede, Naomi havde forladt og til fordel for nye kunder der var kommet, og Maria blev kaldt i tjeneste af Carmen, så jeg sad og nussede og snakkede med Cleo, indtil vi gik afsides for at have sex, og det gjorde hun godt :-) - hun havde tydeligvis være længe i branchen :-)

Det var så 14 timer i klubben - det var hårdt ....

Søndag inden jeg kørte tog jeg lige 3 timer, min plan var som nr. 1 Varnessa, og den holdt :-) - jacuzzi igen og så på værelset, og mindst

lige så godt som lørdag, og denne gang med sprøjt i munden :-)

Så ville Karolina give mig massage, så det fik hun lov til - igen sex, kun

massage.

Derefter ville Naomi have mig over i sofaen, der sad vi og snakkede og nussede i vel en 30-40 min. før vi gik ind på værelset hvor vi

tog os god tid til hende fransk, 69'er, og derefter en del knepperi :-)

Så det blev til 14 + 3 fantastiske timer i LOVE TOXIC :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Motto piger er dem der yder sprøjt i mund og/eller anal, og det koster ikke ekstra.

Sekten er ikke noget krav, det spurgte hun også først efter da vi havde haft den første tur, det er nærmest en form for drikkepenge da pigen får en andel når hun "sælger" en flaske sekt eller en piccolo. I øvrigt tilbød hun også overnatning, men det takkede jeg nej til, giver ikke rigtig mening efter 14 timer i klubben ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Så blev det (igen) tid til et besøg på LT - skulle lige vise "min" flat-rate klub til 3 af de andre gutter herinde fra EG :) Vi kørte fra Kolding Syd ca. 08.45 fredag og ankom i Enger ved 14.00 - vi havde også bestilt værelser til overnatning her. Fik ringet på døren og ud kom Carmen og lukkede op, hun genkendte mig straks så det med med stort smil, kram og kindkys (og pænt give hånd til de andre ;) )

Ind, betale, værelsenøgle og håndklæde op bade og ned igen - puh ha, det gik stærkt for nu ventede det vi var kørt efter ............. :D Chefen var der også og hilste på mig med navn og gav pænt hånd, nu havde jeg jo også medbragt yderligere af de populære danskere :D

Desværre var der ferietid så det var lidt "tyndt" besat med piger for en fredag aften, men det skulle også vise sig at der heller ikke var mange gæster - så det lidt lige op ;) Men velkomsten fejlede bestemt ikke noget da vi kom ind - Lolita hvinede og kastede sig om halsen på mig og gav et kæmpe kys til velkomst - tja, så var vejen jo vist :D Liderligfyr, Jernsvinet og Oralis fandt sig også meget hurtigt tilrette i de "uvante" omgivelser, og fik hurtigt selskab, men det må de selv berettet om :)

Nå, efter kort tid skulle Lolita lige spise og gøre sig i stand, så jeg tænkte jeg lige ville genopfriske gamle minder med Julia, så vi endte på værelset hvor jeg fik et super blow, dansk og doggy og så til afslutning et blow hvor jeg kom i munden på hende (koster ikke ekstra her) :D Ud og i bad lige tids nok til at Lolita også var tilbage, så hen i sofaen til hende og kysse/kramme (under de næsten traditionelle tilråb fra de andre piger "casa amore", "liebe" m.m.) - så rykkede vi ind i lokalet ved siden af baren :) Der gik heller ikke længe før hun mente vi måtte ind på værelset og genopfriske minder - så af sted det gik, og det var (som altid) med hende en dejlig oplevelse med kram, kys, gensidig sutten/slikken, kneppe i forskellige stillinger og igen lidt oral o.s.v. :D og finale :lol:

Tilbage til baren hvor hun satte sig for at "hvile ud" og jeg gik udenfor hvor Jernsvinet og Oralis også sad, her fik vi så selskab af en tysk herre de kaldte Chicki Micki (han havde være der hver dag siden torsdagen før ! - og denne nat skulle han også overnatter der ....) fik en snak om løst og fast og fandt ud af han boede i nærheden :!: men gad ikke hjem ... så kom Alexa og Karolina og satte sig hos os og så gik snakken ellers om emner både over og under bæltestedet - og sprog, da pigerne synes det lød "underligt" når vi talte dansk indbyrdes :) (det gør det nok også :) ). Nå vi kunne jo ikke sidder her og snakke hele tiden, så ind igen, og denne gang landede jeg hos Sara, hun var ny og det var hendes første dag i LT, hun var tysker (til en afveksling) og kom fra Thüringen. En sød pige som var rar at snakke med, hun havde lidt ekstra kilo, men et kønt ansigt og sød som sagt, så det endte jo på værelset hvor hun var meget modtagelig for massage, for jeg mente ikke lige jeg kunne efter mit sidste nummer, så det lagde vi ud med :) men når man sidder nøgen med pikken mellem ballerne på en pige og masserer hende på ryg/balder (og hånden smuttede måske også) så sker er jo ting og sager ;) - så på den igen, gamle dreng :D Hun var meget modtagelig for slik og var også selv god til at give, og hun var faktisk også dejlig stram så det gik som det skulle :D

Tilbage til Lolita i lokalet ved siden af baren, så var det tid til en flaske Sket og så startede festen - Christina havde placeret sig i sofaen ved siden af med Chicki Micki og så ville pigerne lige give danse nummer (det var mere æggende end dans :D ) og så kom Karolina også og dansede for os alle - og gæt selv hvor Lolita og jeg endte (igen) ..... så igen Sara og så Lolita, og så fest og sjov og kl. 02.00 stod vi alle stort set ved baren (bortset fra Liderligfyr og Jernsvinet som var optaget andetsteds :) ) og vi sang med på musikken og dansede (det må sgu have set godt ud da jeg svingede rundt med Christina i min badekåbe og i bare fødder :D ) og med Lolita som stod og gnubbede bagdelen op af min "i ved nok" så jeg ikke kunne holde fingerne fra hendes bryster og den anden hånd sneg sig under trusserne ved hende bagdel :D - da klokken nærmede sig lukketid skulle jeg åbenbart drilles lidt, for pludselig bøjede Lolita sig ned og begyndte at sutte pik på mig - lige der i baren hvor alle stod :mrgreen: og da Carmen råbte at kl. var 03.00 og det var lukketid slap hun den med munden så alle kunne høre det og råbte "god nat" - så lå de bare flade af grin, hun stod der med et smil og jeg med en stivert :cry: Nå men vi måtte jo så begive os på værelserne, og mit lå lige ved siden af køkkenet ovenpå hvor Christina og Lolita havde køkkentjans, så jeg ville lige give Lolita et godnat kys og knus, og gud hjælpe mig om ikke hun fortsatte sit sutteri fra baren, alt imens Christina gik rundt og ryddede op i køkkenet - det var sgu frækt - og så god nat :D:D:D

Håber de andre også snart får skrevet deres beretning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fremragende beretning GL - jeg er ved at blive lidt lun på LoveToxic ;)

Hehe - vent til du læser vores beretninger fra FKK Acapulco - bare da vi ankom og så rengøringspigerne stå udenfor, mente Liderligfyr, at han skulle have taget flere penge med :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Ja Nille, som Jern siger må du lige vente lidt med ACA beretningen, men jeg kan da afsløre at jeg bestemt ikke blev skuffet over FKK (du havde ret i mange af de ting du beskriver) :D:D:D:D

FED OPLEVELSE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Ja Nille, som Jern siger må du lige vente lidt med ACA beretningen, men jeg kan da afsløre at jeg bestemt ikke blev skuffet over FKK (du havde ret i mange af de ting du beskriver) :D:D:D:D

FED OPLEVELSE

Det glæder mig at I synes om FKK, jeg skal snart på FKK Artemis http://www.fkk-artemis.de/page/girls/?l ... ch_lang=en

Artemis slår ACA med flere længder i alle henseender og med masser af helt nøgne piger, se det er et rigtigt FKK-eventyr... I kan godt glæder jer til den dag I besøger Artemis og husk at tage en stor pose guld med :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine forventninger til Love Toxic var nok mest at det bare skulle prøves, som et alternativ til Optasia og en opvarming til Acapulco. Vi havde en hyggelig køretur dernedad, uden de store problemer ved hverken Hamburg eller Kielerkanalen og ankom lidt før åbningstid, hvor vi hurtigt blev indkvarteret i de store hyggelige værelser til kun € 40,-/nat med eget bad, fjernsyn og i hvertfald fra mit vindue en flot udsigt over området. Efter et bad var vi klar til at indtage lokalerne og hygge os med pigerne.

Jeg kom hurtigt til at snakke lidt med Christina, som jeg først antog for at være polak pga. hendes afblegede hår, men hun kom fra Italien og hun var rimelig slank og pæn, bortset fra det afblegede hår, men nu har jeg altid haft lyst til at afprøve en italiener, så trods det afblegede hår, blev vi efter et stykke tid vi enige om at gå på rummet (Rummene på LT er desværre relativt mørke og kun afskærmet med et tyndt mørkt forhæng). Da jeg var ung blev vi altid tudet ørene fulde om at pigerne gerne ville have lidt forspil først, men det havde Christina åbenbart ikke hørt om og ville bare igang med at sutte pik med kondom og få det hele overstået så hurtigt som muligt, hvilket ikke er lige min kop the og jeg tænkte OK - det må hun også selv om og jeg lod hende sutte lidt, hun satte sig så op på mig et stykke tid, hvorefter jeg kneppede hende på siden og kom relativt hurtigt, da det var min første tur og jeg ikke gad spilde al mit krudt på hende, når hun nu ikke var indstillet på selv at få mere ud af det.

Efter et koldt bad, var det tilbage til baren hvor de spillede så højt musik at man ikke kunne snakke sammen og vi gik derfor ind i lokalet ved siden af og hyggede os lidt, inden vi gik ovenpå og fik lidt at spise. Nede igen, satte vi os udenfor for at kunne tale sammen overhovedet. Caroline kom så og gav os selskab - hun var iført et frækt, sort outfit med en angrebslysten brystholder med pyramideformede guldnitter - jeg begyndte så at flirte lidt med hende og det endte med at vi fandt et værelse - denne gang heldigvis med vindue, hvor gardinet kunne trækkes lidt fra og der kunne komme lidt dagslys ind, så jeg kunne få lidt på opleveren også, selvom hun var lidt bange for at der var nogen der skulle kunne finde på at stå udenfor med næsen på ruden og kigge ind i et halvmørkt lokale - hvad vedkommende så skulle kunne få ud af det?. Caroline er uden tvivl den flotteste pige i klubben: mulat, pæn figur, slank (bortset fra en lille ansats på maven, men ikke så det gjorde noget), rimelig høj, pænt ansigt, smukke læber og bryster, mørkt glat hår, klippet i en pæn kort frisure ned til halsen. Hun ville heldigvis i starten lidt mere end bare have det overstået og gjorde meget ud af at pirre og lege lidt med mig. Efter et stykke tid måtte jeg have pause og fik så lov til at slikke hende i lang tid, men herefter fik hun desværre travlt og ville hurtigt spille mig færdig med hånden - ikke mere nuseri eller kælen her.

Vi hyggede os endnu engang udenfor eller i baren, i rummet ved siden af med metalburet, i rummet med spa-badet sammen med Caroline, hvis hun ikke lavede en æggende dans i buret - alt efter hvor der ikke blev spillet højt musik. Sara en af de lidt for overvægtige piger i klubben kom og tilbød sig - hun var nu vældig sød, men jeg havde nu mere lyst til en tur med slanke Linda, som godt ville hygge lidt inden selve akten - hun var dog lidt forbeholden overfor min størrelse, men med lidt forsigtighed og ved at ligge hende ned på siden og mig mellem hendes slanke lår, fik vi en god hyggestund.

Jeg var begyndt at flirte lidt med Tekenfrau Carmen, som har spanske rødder, et kønt ansigt med Flamencoprofil, langt sort hår og vi kunne tale lidt spansk sammen. Hun drak en del quarenteytres [43] en sød ret stærk likør, som blandet med 2/3 mælk og lidt isterniger smager ret godt. Desværre ville hun ikke med op på værelset (det havde hun ellers gjort tidligere, blev det fortalt, men var nu gået på pension) - det kunne ellers have været sjovt :D , men hende om det - nu var hun også rimelig overvægtig og det har jeg nok af derhjemme - så skaden var ikke så stor.

Det var nu ved at blive sent og sidste udkald, de andre piger fandt jeg ikke så interessante eller de virkede ikke interesserede i mig, så jeg valgte en sidste tur med Linda, men denne gang ville hun kun massere og give HandJob (måske havde liderligFyr viewtopic.php?f=37&t=7768&p=45294#p45294 været for hård ved hende :evil: - han havde jo også stået og ventet længe, medens hun sad ovenpå og spiste rugbrød :lol: ) - men det gjorde ihvertfald at jeg kunne sove godt i modsætning til et par af mine andre følgesvende :D . Desværre var der ikke inkluderet morgenmad i værelsesbestillingen, men jeg havde været forudseende og havde organiseret lidt at spise til morgenmad, fra den ellers udmærkede mad, der var stillet frem.

Og så var det ellers afsted til FKK Acapulco, men mere herom i en anden beretning :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altid hyggeligt at besøge gamle steder - og så at få lov at fortsætte en gammel tråd:

Randersmand og jeg ankom ca. kl. 1230 til Love Toxic i Enger, hvor Karolina kom ud og tog imod. Hun var tidligere hovedattraktionen på stedet (se tidligere beretninger ovenfor), men nu var hun vist kun Tekenfrau. Jeg havde forsøgt at bestille værelser på forhånd, men svaret på min henvendelse med at der var reserveret 2 værelser til os, havde jeg desværre overset - men de var reserveret, fandt jeg senere ud af da jeg talte med chefen.

Vi fik os indkvarteret og tog et bad og jeg gav Randersmand en kort rundvisning, inden vi entrede baren. Entreen på € 100 includerer bl.a. 2 gratis øl og jeg syntes, vi skulle smage den lokale Herford:

https://www.herforder.de/cms/home.html?no_cache=1

https://de.wikipedia.org/wiki/Herforder_Brauerei

:-D

Stedet har ellers ikke forandret sig meget - kun var spiserummet og den lille men lækre buffet i køleskab rykket nedenunder, baren så ud til at være tom for stærk spiritus, Jacuzzien var afdækket og erstattet af en sofagruppe og der var ikke kommet bedre belysning i bollerummene.

Vi fik dog ikke lov at nyde vores "gratis" pilsnere ret længe, før Randersmand fik kontrakt med Jenny:

http://lovetoxic.de/sedcard-jenny-14967.html

og jeg med Sabrina fra Ungarn:

http://lovetoxic.de/sedcard-sabrina-3857.html

Nu er billederne af begge de 2 piger ikke helt retvisende - Jenny havde et stort flot krøllet hår og Sabrina en mere kort forstadsfrueagtig frisure, som jeg ikke kan stå for.

Sabrina gav sig god til og brugte lidt tid på forspil, så da hun endelig satte kondom på, for at jeg skulle penetrere hende, valgte jeg istedet først at slikke hende, før jeg gik over til langsomt at kneppe hende - hun har en dejlig flot krop uden overvægt, så man kan nemt flytte lidt rundt med hende, som man lyster - alt i alt en dejlig oplevelse.

Snart efter lavede Ayse:

http://lovetoxic.de/sedcard-ayse-21133.html

Stripshow, som hun afsluttede med at invitere alle mændene med til GangBang på den store madras. Randersmand var hurtig klar, mens jeg var mere afventende, men da, der kun var en enkelt fyr mere, der ville glæde hende, tilbød jeg også min assistance - men knapt havde jeg lagt mig på madrassen før alle de andre piger kom ind med sang og fødselsdagslagkage til Ayse - det var vel nok en overraskelse og efter Ayse havde pustet lysene ud, gav jeg den lidt ekstra gas for at glæde hende.

Arabella og Jenny rendte trusseløse rundt og forsøgte på bedste vis at distrahere modparterne, når der spilles poolbillard - ved frækt at flashe et ekstra hul - intet under at de vandt.

Ayse er noget af en frækkert og med kontorbrillerne på ligner hun min bankrådgiver, så da hun stod i baren, trak et kondom på en dildo, begyndte at simulere BJ og lave sjov med en af de andre gæster, skyndte jeg mig at blande mig lidt - så snart var hun ved at give mig et lækkert blow-job inde i baren, hvor jeg teasede hende lidt med min store pik, som hun var ret interesseret i størrelsen på, mens en anden fyr tog hende bagfra. Da vi var færdige/ikke kunne mere, nævnte hun lige at vi skulle komme til hende senere for at gå på zimmer - så da jeg var klar igen, accepterede jeg invitationen, hvor jeg fik lært hende at give en rigtig fræk omgang pirringssvensk med flad hånd og godt med spyt - det havde hun ikke prøvet før, men hun var ret lærenem - og det var lidt ligesom min fødselsdagsgave til hende.

Pigerne optjener jetoner for hvert Zimmer og får dem udleveret i baren af Karoline, som har dem i en lille pengekasse i bæltet og med en kæde på - men hun har altid nogen klar i lommen, når de kommer og beder om håndklæde til gæsten.

Karolina stod ellers for det meste af tiden bag baren, men af til var hun nu også god for at sætte gang festlighederne, tage en tur i stripperstangen og ikke mindst lokke bla. mig til at forsøge - det så sikkert komisk ud, da jeg sprang op og tog den rundt med badekåbe på og hovedet nedad, men vakte vild begejstring - og hvad gør man ikke lige for at live lidt op i festlighederne.

Arabella:

http://lovetoxic.de/sedcard-arabella-20130.html

Havde sat sig i baren - og jeg syntes hun burde gøre mig selskab i det lyseste af hyggerummene, så jeg bedre kunne tænde på hendes smukke ansigt, så da jeg fik først fik lidt pirring med efterfølgende intensivt blow-job, sluttede jeg af at sprøjte hende i munden.

Jenny havde jeg af en eller anden grund lidt svært ved at få kontakt med, men på et tidspunkt slog jeg mig bare ned i sofaen hos hende, hvorpå hun tændte en smøg og virkede lidt uinteresseret, men jeg spurgte hende nu alligevel om hun ville med på Zimmer - jo, men så skulle hun lige drikke sin øl færdig - når man er i Herford området, drikker man ellers Herford Pilsner, men Jenny havde sin egen forsyning af Becks under bardisken.

Nå, men endelig røg vi da på Zimmer og hun tøede lidt op, da hun fik lov at rykke godt i min pung og frækt sagde: "Spritz du geile Sau", mens jeg nu ikke var så begejstret for at hun også nev mig hårdt i brystvorterne - det gjorde nas.

Klokken nærmede sig nu 0100 og kl. 0030 var der først strip- og stangershow, som blev afsluttet med et stort gangbang, hvor jeg til slut endte op med de 5 flotteste piger omkring mig - no wonder jeg efterfølgende sov godt på værelse 3 - det eneste som bekymrede mig lidt, var at der var håndjern ved hovedgærdet - så de har måske været ude for gæster, der ville løbe fra regningen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...