Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/300297 
 
Der er sikkert flere anmeldelser herinde af søde Debra, men om ikke andet, så er der en dugfrisk her. HOLD DA K.. en skøn kvinde. Fin kommunikation på SMS både ved aftale og ved ankomst. Diskret sted hvor man falder naturligt ind og ingen tager notits af dig.

Debra møder mig i døren i lækkert outfit og stilletter, og på en eller anden måde føler man sig bare velkommen ud over det sædvanlige. Jeg får de skønneste kys og fornemmelsen af, at hun hengiver sig helt og holdent til mig i de 45 min. jeg skulle være der. I "halvlegen" var der virkelig GFE for alle pengene - hun er meget sensuel i den måde, hun agerer på. Ikke flere detaljer, men blot at sige, at det her bliver svært at komme efter, men det er til gengæld en oplevelse, som jeg vil huske forever.

Billederne er hendes, hun har en meget smuk og veltrænet krop. Hendes øjne og mimik er et kapitel for sig. Jeg har ikke flere superlativer - verdensklasse kort og godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo corona restriktioner, så jeg har selvfølgelig ikke besøgt hende ;-)

hvis jeg nu havde besøgt hende ;-) , ville jeg kunne tilføje at hun har en virkelig petit krop med små pæne bryster.

alt ved besøg var tip top med glimt i øjet og store smil, vil jeg tro ;-)

hun kunne også holde til i en ny lejlighed tæt på restaurant stadion, men det ved jeg naturligvis heller ikke ;-)

men fuck det var koldt at vente udenfor i kulden, inden hun fik lukket mig ind, hvis jeg nu havde været på besøg ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langesen skrev, for 4 timer siden:

Lyder godt, men jeg nægter at gå over 800 for en halv time. Faktisk synes jeg, at 600 er passende.. 

Det er godt nok sjældent at der er nogen i Odense til kr. 600.-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må sige at et besøg hos skønne Debra er ALLE pengene værd. Der er ikke mange som hende som har charme, integritet, og tillige er gudesmuk og har en naturlig perfekt krop.

Har lige besøgt hende en time og oplevelsen vil aldrig blive glemt. Hun kan sit kram.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine bedste anbefalinger herfra. Besøgte hende 2 gange og hun var lige skøn begge gange, hvis ikke bedre 2. gang (for der kendte man jo hinanden lidt bedre ;)
Sød, serviceminded(hun tog min jakke ved indgangen) charmerende og gode engelsk kundskaber i forhold til andre oplevelser....

Håber hun en dag vender tilbage til O'town igen:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...