Hop til indhold
Supersonic

Emily - nogen der har prøvet i bil?

Recommended Posts

Guest Oralkaj
Supersonic skrev, for 7 minutter siden:

Hvordan fungerer det?

Har ikke prøvet; men det skal nok ikke være en mikro-bil :-))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet at knalde i en kia picato - det fungerede ikke ret optimalt. Okay til blowjobs og lignende - men mere end det bliver nemt noget rod.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg en Skoda Superb, så pladsen er ikke problemet:smile: Jeg tænker mere på, om der er nogen, som har prøvet at lave aftale med hende? Og hvordan det foregår? Står hun og venter et  bestemt sted? Og parkerer man så et diskret sted for selve sexen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glemte lige, du laver en aftale med hende og samler hende op og i kører sammen til hendes sted og når i er færdige så kører du hende bare tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pigerne tør ikke tilbyde sex fra en fast adresse, for politiet udstikker bøder på 5000 kr første gang og 10.000 kr anden gang, for overtrædelse af Mette Minks diktater i forbindelse med Corona-plandemien. 

Har jeg fået af vide af en glædespige som har fortrukket til Jylland.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finger skrev, for 3 timer siden:

Pigerne tør ikke tilbyde sex fra en fast adresse, for politiet udstikker bøder på 5000 kr første gang og 10.000 kr anden gang, for overtrædelse af Mette Minks diktater i forbindelse med Corona-plandemien. 

Og når de bliver taget anden gang bliver de oplyst at næste gang hedder det indrejseforbud i to år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I tried make appointment with her

Called 2 times and wrote few messages but she not answer

Maybe i am not lucky

Very hard find now woman :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finger skrev, den 12.2.2021 at 20:53:

Jeg frygter at Mette mink bruger corona som undskyldning for at kvæle sex erhvervet ligesom de i Tyskland har kvalt FKK erhvervet fuldstændig. Kvindelige politikere på borgen ved jo godt at deres egne mænd er blandt gæsterne så de hader erhvervet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SteenN. skrev, den 12.2.2021 at 15:37:

Glemte lige, du laver en aftale med hende og samler hende op og i kører sammen til hendes sted og når i er færdige så kører du hende bare tilbage.

Jeg tror jeg venter til hun kan tage imod som før. Ikke så godt at bilen stinker af sex og de næste passagerer finder trusser eller bh under sædet.  :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
ButterflyMan skrev, den 14.2.2021 at 12:10:

Jeg tror jeg venter til hun kan tage imod som før. Ikke så godt at bilen stinker af sex og de næste passagerer finder trusser eller bh under sædet.  :wacko:

Så skal du da bare huske at tage din BH og trusser på igen, Emilly er hverken glemsom eller sjusket ............

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...