cassanova 604 Skrevet 13. Februar, 2021 Gentlemand-Finn skrev, for 5 timer siden: Nej, ikke når du er underviser og hun er elev! Juridisk er hun vel!,,,, moral og jura er to forskellige ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
King Dingeling 177 Skrevet 13. Februar, 2021 Det simple svar er at det er et spørgsmål om udbud og efterspørgsel.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 536 Skrevet 13. Februar, 2021 cassanova skrev, for 4 timer siden: Juridisk er hun vel!,,,, moral og jura er to forskellige ting. Nu lader det ikke til at blev du opdaget. Men var du blevet opdaget var du blevet afskediget. Magtforholdet er uligevægtig og du udnytter din autoritet til sexuel samkvem med dine elever. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 536 Skrevet 13. Februar, 2021 Advarsel skrev, for 7 timer siden: Jo, hvis eleven er 18 er det ikke forbudt som udgangspunkt. 223, som kanonkongen nævner, gør du ulovligt at groome 15-18-årige eller at have sex med ens elever i den aldersgruppe. Fra 18 og op er der ingen straf, men det er som regel reguleret i ansættelseskontrakten, at det er fyringsgrund også med ældre elever. Men helt ærligt. Casanova er bare i gang med at trolle - det er rimeligt åbenlyst. Yes, det er nok en faglig juridisk definition. Og du har ret i at hvis ungdomsuddannelsesinstitutioner får information om et lærer/elev-forhold, bliver læren afskediget. Muligt at han er en troll. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 17. Februar, 2021 (edited) hmm 5000 kr 10000 kr 2500 kr.... ja så er det måske ikke så vildt, at en sød, ung lækker pige på FKK er steget fra 450 kr til 600-750 kr på ganske få år. Hun vimser iøvrigt rundt i lækker lingerie og lokker en hele dagen. Sex er lige så meget værd som manden vil betale Redigeret 17. Februar, 2021 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 484 Skrevet 18. Februar, 2021 (edited) cassanova skrev, den 12.2.2021 at 10:13: Tror sgu at jeg foretrækker en GP med gode anmeldelser. I mine unge dage underviste jeg 10 klasses elever som vikar. Her var det virkeligt nemt at score unge piger uden at skulle betale noget for det, kun det som jeg selv syntes. Der var altid et par piger som syntes at jeg af den ene eller anden grund var interessant ok jeg havde et rimeligt udseende og var sød ifølge pigerne. Pigerne i den alder ser pisse godt ud og er nysgerrige og samtidig lidt naive. Til skoleafslutningerne har jeg bollet tre elever , dog ikke samme år. Husker specielt en affære jeg havde med en pige fra Nigeria , virkelig flot krop og så var hun intelligent og arbejdsom.vi skulle i byen efter afslutningsfest på skolen , men jeg endte hjemme ved hende. Hun boede sammen med hendes mor og søster, men de var ikke hjemme. Den aftens oplevelser har jeg ofte tænkt på og onnaneret til. 1. Det er ulovligt for en lærer at indlede et forhold til en elev - uanset alder - grundet magtforholdet. 2. Piger i 10. Klasse er 15-16 år gamle? For real? Du er jo pædofil. Du kneppede en usikker 15 årig fra Nigeria? Flot, Tarzan! Sikke en trussetyv du er.. 3. Havde du rørt min 15-årige datter havde jeg kappet prikken af dig, med en rusten ske. Tror du skal være glad for forældrene ikke kom hjem. Du var endt i fængsel og med en plet på din børneattest. Redigeret 18. Februar, 2021 af Keeper Fjernet et fy ord 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 18. Februar, 2021 Legetimen skrev, for 3 minutter siden: Det er ulovligt for en lærer at indlede et forhold til en elev - uanset alder - grundet magtforholdet. Det er forkert. Det står allerede i tråden, at aldersgrænsen i loven er 18 år. Resten af dit emotionelle indlæg tyder også på, at du ikke har fået læst tråden, og at du er faldet i fælden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 604 Skrevet 18. Februar, 2021 Legetimen skrev, for 1 time siden: 1. Det er ulovligt for en lærer at indlede et forhold til en elev - uanset alder - grundet magtforholdet. 2. Piger i 10. Klasse er 15-16 år gamle? For real? Du er jo pædofil. Du kneppede en usikker 15 årig fra Nigeria? Flot, Tarzan! Sikke en trussetyv du er.. 3. Havde du rørt min 15-årige datter havde jeg kappet prikken af dig, med en rusten ske. Tror du skal være glad for forældrene ikke kom hjem. Du var endt i fængsel og med en plet på din børneattest. Legetimen skrev, for 1 time siden: 1. Det er ulovligt for en lærer at indlede et forhold til en elev - uanset alder - grundet magtforholdet. 2. Piger i 10. Klasse er 15-16 år gamle? For real? Du er jo pædofil. Du kneppede en usikker 15 årig fra Nigeria? Flot, Tarzan! Sikke en trussetyv du er.. 3. Havde du rørt min 15-årige datter havde jeg kappet prikken af dig, med en rusten ske. Tror du skal være glad for forældrene ikke kom hjem. Du var endt i fængsel og med en plet på din børneattest. Ja piger der går i 10 klasse i folkeskolen er 16 - 17 år. Hvor gamle er de typisk når de tager 10 klasse på VUC? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 604 Skrevet 18. Februar, 2021 Legetimen skrev, for 13 timer siden: 1. Det er ulovligt for en lærer at indlede et forhold til en elev - uanset alder - grundet magtforholdet. 2. Piger i 10. Klasse er 15-16 år gamle? For real? Du er jo pædofil. Du kneppede en usikker 15 årig fra Nigeria? Flot, Tarzan! Sikke en trussetyv du er.. 3. Havde du rørt min 15-årige datter havde jeg kappet prikken af dig, med en rusten ske. Tror du skal være glad for forældrene ikke kom hjem. Du var endt i fængsel og med en plet på din børneattest. Er der nogen der har fortalt dig at du er usædvanligt ubegavet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg