Hop til indhold

Recommended Posts

Ved godt at det er lidt søgt, at søge efter en GFE med kys hos en Thai i KBH?

Men er der nogle, der har nogle gode oplysninger for nyligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Min erfaring er, at thaier er temmelig kliniske på det område. Men der kan selvfølgelig være andre, der har været heldigere end jeg?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min erfaring er, at thaier er temmelig kliniske på det område. Men der kan selvfølgelig være andre, der har været heldigere end jeg?

Ja, på de thaisteder, jeg kommer, er det mere reglen end undtagelsen, at der er tale om GFE, og at massøsen netop søger det.

Det er nok for at få én til at føle sig velkommen, men på den anden side gør mutter ofte meget for at få "afsat" sine piger til en kunde.

Der er jo mange, der blot er heroppe på turistvisum, og det er åbenbart en kollektiv thaiopgave, at få deres status ændret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja, på de thaisteder, jeg kommer, er det mere reglen end undtagelsen, at der er tale om GFE, og at massøsen netop søger det.

Det er nok for at få én til at føle sig velkommen, men på den anden side gør mutter ofte meget for at få "afsat" sine piger til en kunde.

Der er jo mange, der blot er heroppe på turistvisum, og det er åbenbart en kollektiv thaiopgave, at få deres status ændret.

Hvilke steder besøger du Onslow, hvor du oplever GFE? Glæder mig til at hørte det ... :):) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvilke steder besøger du Onslow, hvor du oplever GFE? Glæder mig til at hørte det ... :):):)

Så kunne du f. eks. læse et par af mine anmeldelser. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan lade sig gøre. Fx hvis der er "kemi", eller hvis der opstår den situation, som Onslow antyder, hvor pigen går efter længerevarende opholdstilladelse. Evt. en kombination af de to ...

Har selv en enkelt gang oplevet så medrivende "GFE", at jeg efterfølgende måtte behandles for Klamydia ... Så det kan absolut ske (men jeg prøver nok at undgå det en anden gang).

Jeg tror det vil kunne ske mange steder - det afhænger af den enkelte pige, og de flytter rundt. Men enkelte steder vil det måske aldrig kunne ske (sig aldrig "aldrig"), som fx Siri/Exclusive, hvor det stort set aldrig kommer til mere end et CFNM-HJ.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan lade sig gøre. Fx hvis der er "kemi", eller hvis der opstår den situation, som Onslow antyder, hvor pigen går efter længerevarende opholdstilladelse. Evt. en kombination af de to ...

Har selv en enkelt gang oplevet så medrivende "GFE", at jeg efterfølgende måtte behandles for Klamydia ... Så det kan absolut ske (men jeg prøver nok at undgå det en anden gang).

Jeg tror det vil kunne ske mange steder - det afhænger af den enkelte pige, og de flytter rundt. Men enkelte steder vil det måske aldrig kunne ske (sig aldrig "aldrig"), som fx Siri/Exclusive, hvor det stort set aldrig kommer til mere end et CFNM-HJ.

CFNM-HJ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jowda, men så er vi altså ude i at skulle definere, hvad GFE indeholder.

For mig indeholder det et meget stort element af dybere samtale, vel at mærke på mit eget sprog og ikke på et mere eller mindre amputeret Bollywood-engelsk.

Jeg har i thai-verdenen haft to favoritpiger, Linda og Nancy. Førstnævnte var (er?) en flot og sjov pige med sjove påfund, men kommunikationen var noget i retning af "where have you been for so long time, my love". Sidstnævnte var kommet godt med sprogligt, men måtte alligevel af og til ty til engelsk.

Det var således de færreste thapiger, der magtede det, jeg efterspurgte, og derfor forlod jeg thai-verdenen for snart et års tid siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...