Hop til indhold

Efterlysning af ...

Featured Replies

Skrevet

Godaften de Herre 

Hvem kan i anbefale af danske piger i en radius af 50 km fra Kolding. Alder mellem 20-35 år? 

- Out - 

Skrevet

er du helt sandblæst ?

Skrevet
  • Author
kenderen skrev, for 5 minutter siden:

er du helt sandblæst ?

Næ hvorfor?

Skrevet

du lægger op til at angive andre... føj for silvan

Skrevet

Du kunne jo starte HER

Skrevet
  • Author
kenderen skrev, for 23 minutter siden:

du lægger op til at angive andre... føj for silvan

Øhh, angive ... nu jeg ikke lige med?? Må man ikke spørge andre om hvilken gp de gerne vil anbefale?? Er det ikke lidt det samme som når nogen spørger om de har været sammen med pigen på det link de lægger op??? 

Jeg har f.eks besøgt en dejlig gp i en midtjysk by, og hvis nogen spurte om hvem der kunne anbefales, ville jeg da nævne hende 

Skrevet
  • Author
Pite skrev, for 25 minutter siden:

Du kunne jo starte HER

Det har jeg gjort, syntes bare ikke rigtig at der er noget interessant. Så det var mere hvis nogen kunne anbefale en sød gp

Skrevet
Mortenh skrev, for 13 timer siden:

Øhh, angive ... nu jeg ikke lige med?? Må man ikke spørge andre om hvilken gp de gerne vil anbefale?? Er det ikke lidt det samme som når nogen spørger om de har været sammen med pigen på det link de lægger op??? 

Jeg har f.eks besøgt en dejlig gp i en midtjysk by, og hvis nogen spurte om hvem der kunne anbefales, ville jeg da nævne hende 

Jeg tror det der menes, er at i disse corona tider, så er en tilkendegivelse af hvilke piger der evt er aktive, indirekte en hjælp til at evt myndigheder der læser med her, kan kontakte pågældende pige, lave en aftale og "knalde" hende for ulovligt at arbejde under nedlukningen :)

Skrevet
  • Author
Claesen skrev, den 12.2.2021 at 09:55:

Jeg tror det der menes, er at i disse corona tider, så er en tilkendegivelse af hvilke piger der evt er aktive, indirekte en hjælp til at evt myndigheder der læser med her, kan kontakte pågældende pige, lave en aftale og "knalde" hende for ulovligt at arbejde under nedlukningen :)

Nu har jeg kun lavet en efterspørgsel på anbefalinger. Hvis de læser med her, tror du så ikke at de også kender annonce siderne???

Skrevet
Mortenh skrev, den 11.2.2021 at 20:43:

Hvem var det du besøgte i det midtjyske lad os høre nærmere

Skrevet
Mortenh skrev, for 23 timer siden:

Nu har jeg kun lavet en efterspørgsel på anbefalinger. Hvis de læser med her, tror du så ikke at de også kender annonce siderne???

nej du må klare dig selv og ikke opfordre andre brugere til at angive pigerne !!!

Skrevet

@kenderen slap nu af. Der er adskillige ( red. mange ) efterlysninger på dette forum hver dag. Hold nu den gode tone eller lad vær med at kommenterer, hvis du ikke kan bidrage positivt.

Skrevet
Some1 skrev, for 13 minutter siden:

@kenderen slap nu af. Der er adskillige ( red. mange ) efterlysninger på dette forum hver dag. Hold nu den gode tone eller lad vær med at kommenterer, hvis du ikke kan bidrage positivt.

holder en helt fin tone så bare slap af du

Skrevet
kenderen skrev, den 11.2.2021 at 20:08:

er du helt sandblæst ?

Sig lige til din  mor at hun skal holde op med at sniffe lim imens hun er gravid. Det kommer der tydeligvis ikke gode resultater ud af.

Skrevet
EsbjergFyren skrev, for 2 minutter siden:

Sig lige til din  mor at hun skal holde op med at sniffe lim imens hun er gravid. Det kommer der tydeligvis ikke gode resultater ud af.

hva med din mor ?

Skrevet
Claesen skrev, den 12.2.2021 at 09:55:

Nu kunne det jo være en anbefaling af en pige man har besøgt for lang tid siden, og behøver slet ikke indeholde en udtalelse om pigen har åben pt. eller ej. Så hvis man bare er klog nok til ikke at skrive hvornår man har besøgt pigen, så er der absolut ingen hjælp til myndighederne.

Skrevet

@kenderen deltager ikke i denne tråd mere

Keeper

Skrevet
  • Author
Tyrkeren82 skrev, den 13.2.2021 at 17:02:

Hvem var det du besøgte i det midtjyske lad os høre nærmere

Det var Rikke Solskin tilbage i 2017. Utrolig lækker og flot pige. Dejlig krop gode bryster, lækker mis.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.