Hop til indhold
Gladforsex

Lækre thaipiger på Sjælland?

Recommended Posts

Jeg søger thaipiger som giver massage og sex, og god service på Sjælland. Dem i Næstved har jeg prøvet en del gange, kender i en storbarmet fræk thaipige, her på Sjælland, som udøver både massage og sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gladforsex skrev, for 4 timer siden:

Jeg søger thaipiger som giver massage og sex, og god service på Sjælland. Dem i Næstved har jeg prøvet en del gange, kender i en storbarmet fræk thaipige, her på Sjælland, som udøver både massage og sex?

Det er et frisk spørgsmål fra en nyoprettet bruger.

Du må nok indstille dig på, som andre må og vente til der igen kan åbnes op officielt uden de risikerer helbred, bøder og deres levebrød. Det er faktisk de fleste som udover ikke vil udsætte dem selv for smittefare også følger tidens restriktioner. 

Dette er ikke ment som en løftet corona pegefinger, men hvis du havde brugt lidt tid på at læse de seneste tråde der omhandlede samme spørgsmål som dit, var du nok gået en tur i køkkenet og havde taget opvasken i stedet for. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DenSøde
Agurken skrev, for 10 timer siden:

Det er et frisk spørgsmål fra en nyoprettet bruger.

Du må nok indstille dig på, som andre må og vente til der igen kan åbnes op officielt uden de risikerer helbred, bøder og deres levebrød. Det er faktisk de fleste som udover ikke vil udsætte dem selv for smittefare også følger tidens restriktioner. 

Dette er ikke ment som en løftet corona pegefinger, men hvis du havde brugt lidt tid på at læse de seneste tråde der omhandlede samme spørgsmål som dit, var du nok gået en tur i køkkenet og havde taget opvasken i stedet for. 

 

Der står jo ingen steder, at det er en efterlysning til et besøg under Corona?

Det er vel legalt nok at spørge om råd, der skal bruges når tingene engang er blevet normale igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...