Hop til indhold
Guest Oldboy2800

Mayalopez, Kbh

Recommended Posts

Jeg fatter seriøst ikke at Sugardaters' søgefunktion er så elendig. Mine søgeparametre står som de skal (kvinde 18-28, Hovedstaden/København) og hun kommer ikke frem i resultaterne, men jeg kan sagtens se profilen når du linker til den, dvs. jeg er ikke blokeret. Nogen der kan forklare det?

EDIT: kan det skyldes at hun søger en anden aldersgruppe end mig?

Redigeret af nøddehaven

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 3 timer siden:

Jeg fatter seriøst ikke at Sugardaters' søgefunktion er så elendig. Mine søgeparametre står som de skal (kvinde 18-28, Hovedstaden/København) og hun kommer ikke frem i resultaterne, men jeg kan sagtens se profilen når du linker til den, dvs. jeg er ikke blokeret. Nogen der kan forklare det?

EDIT: kan det skyldes at hun søger en anden aldersgruppe end mig?

ja, eller en anden grund:

 

612068955_sdb.thumb.jpg.c916e2dba8b196cd441bf26ff689c213.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, den 11.2.2021 at 11:18:

Jeg fatter seriøst ikke at Sugardaters' søgefunktion er så elendig. Mine søgeparametre står som de skal (kvinde 18-28, Hovedstaden/København) og hun kommer ikke frem i resultaterne, men jeg kan sagtens se profilen når du linker til den, dvs. jeg er ikke blokeret. Nogen der kan forklare det?

EDIT: kan det skyldes at hun søger en anden aldersgruppe end mig?

Jeg har konstateret det samme ved flere lejligheder. Og det har ikke været fordi vedkommende har søgt anden aldersgruppe, for det har jeg eksperimenteret lidt med, fordi jeg også har undret mig.

Jeg har fejlmeldt til sugardaters, men de giver bare ovenstående -generelle- forklaring. Som jeg jo positivt ved ikke passer i det konkrete tilfælde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der havde haft en oplevelse med hende? Jeg skrev til hende for længe siden uden at høre noget, fik så lige pludselig i går en besked om jeg havde tid i dag. Vi skriver lidt frem og tilbage og laver en rimelig aftale, men senere får jeg så en besked med at det kun er sex og kort tid til den pris, at der ikke er bj eller noget andet med! Der får jeg først og fremmest fornemmelsen at hun synes at det er for lidt penge (1000,- hun havde selv foreslået 1000-2000), men også at det ville blive en omgang søstjerne i dårlig stemning og tidspres, så jeg sprang fra! Ærgeligt, hun ser ellers top lækker ud!

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, den 12.2.2021 at 13:05:

Jeg har konstateret det samme ved flere lejligheder. Og det har ikke været fordi vedkommende har søgt anden aldersgruppe, for det har jeg eksperimenteret lidt med, fordi jeg også har undret mig.

Jeg har fejlmeldt til sugardaters, men de giver bare ovenstående -generelle- forklaring. Som jeg jo positivt ved ikke passer i det konkrete tilfælde.

Jeg oplever det samme. HUn er heller ikke dukket op hos mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800
Neuken skrev, 1 time siden:

Nogen der havde haft en oplevelse med hende? Jeg skrev til hende for længe siden uden at høre noget, fik så lige pludselig i går en besked om jeg havde tid i dag. Vi skriver lidt frem og tilbage og laver en rimelig aftale, men senere får jeg så en besked med at det kun er sex og kort tid til den pris, at der ikke er bj eller noget andet med! Der får jeg først og fremmest fornemmelsen at hun synes at det er for lidt penge (1000,- hun havde selv foreslået 1000-2000), men også at det ville blive en omgang søstjerne i dårlig stemning og tidspres, så jeg sprang fra! Ærgeligt, hun ser ellers top lækker ud!

Jeg har haft lidt den samme oplevelse. Skriverier og stilhed - og pludselig: Kan du i morgen?
Jeg har haft en aftale med hende til 1500 og det lød fornuftigt, men jeg blev meget i tvivl da jeg fik adressen. Hun bor på et kollegie på Østerbro. Og er det der jeg har lyst til at komme? Nok ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800
Gammel rotte skrev, for 2 timer siden:

Var det på Østerbrogade?

Øster Voldgade

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, den 12.2.2021 at 13:05:

Jeg har fejlmeldt til sugardaters, men de giver bare ovenstående -generelle- forklaring. Som jeg jo positivt ved ikke passer i det konkrete tilfælde.

Hvordan ved du det ikke passer? Har du skrevet og spurgt hende?

Hun dukker heller ikke op, når jeg søger på 20-21 i hovedstaden (min-max for både højde og vægt, med/uden profilfoto, begge køn osv). Til gengæld finder den hende, hvis jeg søger på navnet.

 

Men der er flere fejl. Fx får jeg kun ét fund, hvis jeg søger på min alder 21 og max alder 21, selvom der er mange på 21 i Hovedstaden, der kommer frem, hvis jeg sætter max til 22. Måske har den ene fødselsdag præcis i dag og er derfor 21 men ikke "over 21"?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 19 timer siden:

Hvordan ved du det ikke passer? Har du skrevet og spurgt hende?

Hun dukker heller ikke op, når jeg søger på 20-21 i hovedstaden (min-max for både højde og vægt, med/uden profilfoto, begge køn osv). Til gengæld finder den hende, hvis jeg søger på navnet.

 

Men der er flere fejl. Fx får jeg kun ét fund, hvis jeg søger på min alder 21 og max alder 21, selvom der er mange på 21 i Hovedstaden, der kommer frem, hvis jeg sætter max til 22. Måske har den ene fødselsdag præcis i dag og er derfor 21 men ikke "over 21"?

 

Jeg satte min egen alder ned og søgte igen. Ingen ændring.

Min alder er jo det, der kunne gøre at hun ikke var med i mit søgeresultat.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800

Er det ikke ret ligegyldigt, hvem der kommer i hvis søgning.

Er der nogen her som har været sammen med hende? Det var det mit spørgsmål gik på, og ikke hvordan søgefunktionen på SD fungerer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800
Advarsel skrev, for 16 minutter siden:

Kom du nærmere en erfaring med hende?

Desværre ikke. Hun svarer ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun mødte faktisk op sidste sommer hos mig. Kom selv med bus
rimelig ok , men ikke så flot som fotoene
da vi skal i gang, siger hun hun har været til tandlæge og ikke rigtigt kan sutte. Det er rigtigt, hun satte hårde læber i og vred den smertefuldt rundt. jeg måtte stoppe hende 
Nå var en gent, og ville gøre gengæld, der var ikke nybarberet , og hun lugtede , det blev et æwdr overfladisk hurtigt slik
fik gummi på og gav hende så en god tur, som hun virkede med i 
men det bliver ikke en gentagelse, tror hun fik 1200 trak lidt fra p g a det manglende blow
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skotte1 skrev, den 13.8.2021 at 11:38:

hun mødte faktisk op sidste sommer hos mig. Kom selv med bus
rimelig ok , men ikke så flot som fotoene
da vi skal i gang, siger hun hun har været til tandlæge og ikke rigtigt kan sutte. Det er rigtigt, hun satte hårde læber i og vred den smertefuldt rundt. jeg måtte stoppe hende 
Nå var en gent, og ville gøre gengæld, der var ikke nybarberet , og hun lugtede , det blev et æwdr overfladisk hurtigt slik
fik gummi på og gav hende så en god tur, som hun virkede med i 
men det bliver ikke en gentagelse, tror hun fik 1200 trak lidt fra p g a det manglende blow
 

Den med tandlægen har jeg også hørt. Jeg havde en aftale og kort inden kom tandlægehistorien. Jeg foreslog at vi udsatte og hun skrev når tænderne var ok. Jeg har intet hørt siden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
longdong skrev, den 21.8.2021 at 14:15:

Den med tandlægen har jeg også hørt. Jeg havde en aftale og kort inden kom tandlægehistorien. Jeg foreslog at vi udsatte og hun skrev når tænderne var ok. Jeg har intet hørt siden

ja de mælketænder kan drille )
Hun er tilbage, Hvis man bare vil mødes med en som man kan bolle, med gummi er hun ok. Blow er ikke eksisterende, tørt og uden indlevelse, Prisen er ok normalt 2000 , Hun kommer selv ud. Jeg har prøvet hende to gange, første og sidste

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...