Hop til indhold

Barbara - Vesterbro

Featured Replies

Skrevet

Og hvor ved du det fra? Kunne det ikke være tilfældet, at pigen har billederne og så lagt dem begge steder?

Bare fordi billeder findes andre steder på nettet, så er det ikke et sikkert tegn på de er stjålet ...

Skrevet

Det er da tydeligvis samme pige, som også arbejder i Belgien, intet suspekt ved det. Hendes navn er endda det samme, så styr nu det paranoia :)

Skrevet

Barabara må så være vokset 5-8 cm siden hun kom til København.

Skrevet

Jeg har været hos det sted nær Enghave plads flere gange.

Barbara har jeg dog ikke besøgt (endnu)

Det er normalt latinaer - billederne plejer at være ægte og servicen plejer at være helt i orden og helhjertet. Eneste problem er at pigerne ofte er dårlige til at tale engelsk.

Stedet har en telefondame/tolk/annoncør, som har lært sig selv dansk uden at være dansker - ganske imponerende

Skrevet

Det er hende på billederne, dog er hun ikke nær så lys som det antydes på billederne.

vi snakker tantekys, superfransk hvor kun selve hovedet tages ind.

Men hun er også lækker i virkeligheden, men når tøjet tages af kan man se hun er mor :-)

Jeg kommer ikke igen.

stedet var top nice, men ikke diskret da det er tæt op af kiosk og andre butikker.

Skrevet
  • Author

Tak for beretningen, mclausen ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.