Guest Mågen Skrevet 10. Februar, 2021 Hej alle sammen, Nogen der har erfaring med hende her: https://annoncelight.dk/showad/308204 Tak på forhånd :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vnx 95 Skrevet 10. Februar, 2021 (edited) Annoncen er fjernet igen Redigeret 10. Februar, 2021 af Vnx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jessica97 3 Skrevet 10. Februar, 2021 Det er mig jeg har lige slettet den, da jeg har fået nogle trælse nyheder om sygdom i familien og derfor ikke har tid her i weekenden. Beklager. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 84 Skrevet 10. Februar, 2021 Jessica97 skrev, for 1 minut siden: Det er mig jeg har lige slettet den, da jeg har fået nogle trælse nyheder om sygdom i familien og derfor ikke har tid her i weekenden. Beklager. Det virker meget underligt at du opretter profil herinde så kort tid efter der er blevet lavet et opslag om dig :O Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jessica97 3 Skrevet 10. Februar, 2021 Sexo skrev, Lige nu: Det virker meget underligt at du opretter profil herinde så kort tid efter der er blevet lavet et opslag om dig :O Jeg kigger herinde flere gange hver dag haha. Det her er bare første gang jeg har set opslag om mig. Derfor jeg lige ville svare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 84 Skrevet 10. Februar, 2021 Jessica97 skrev, for 1 minut siden: Jeg kigger herinde flere gange hver dag haha. Det her er bare første gang jeg har set opslag om mig. Derfor jeg lige ville svare Hvordan kan din profil så være oprettet for 7 minutter siden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jessica97 3 Skrevet 10. Februar, 2021 Sexo skrev, for 1 minut siden: Hvordan kan din profil så være oprettet for 7 minutter siden ? Man behøver ikke at have en bruger for at læse med herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 333 Skrevet 11. Februar, 2021 Jessica97 skrev, for 9 timer siden: Man behøver ikke at have en bruger for at læse med herinde. Er det dig der er Kneppedukke ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gomorra 449 Skrevet 11. Februar, 2021 Nåede ikke at se annoncen, men hvis det er denne kneppedukke, så er hun fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jessica97 3 Skrevet 11. Februar, 2021 gomorra skrev, for 36 minutter siden: Nåede ikke at se annoncen, men hvis det er denne kneppedukke, så er hun fake Nej, jeg er cirka 20 år yngre haha. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg