Drivingmissdaisy 19 Skrevet 10. Februar, 2021 Hej Er der mon nogen der kender hende her? Hun har en annonce, hvor der står "I stole from a clinet and was kicked out".. besynderligt. Men jeg vil gerne prøve noget tantrasex, så.. er der nogen der har besøgt hende? Inga / gfe, tantra, lingham worship, bdsm - Eroguide.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 10. Februar, 2021 Villle aldrig selv møde en med den annoncetekst, og slet ikke hvis du ønsker Tantra... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 641 Skrevet 10. Februar, 2021 Selvom jeg har fuld respekt for at du træffer en beslutning om måske at besøge hende du linker til, så synes jeg det er lidt af en risiko at udsætte sig selv for. Hvorfor lige besøge en GP der åbenbart er blevet taget med fingrene i klejnekassen? Det er, helt klart, op til dig men jeg ville ikke gøre det. Med hensyn til tantra så prøv hende her når hun åbner igen: https://annoncelight.dk/showad/309050 Hun er virkelig dejlig og super god til massagen og, ikke mindst lingam delen. Og så er hun ærlig! Da jeg betalte kom jeg til at give hende for meget (jeg misforstod et eller andet). Hun talte pengene og gav mig så en seddel igen fordi der var for meget. Sød, sød pige som jeg vil besøge igen når hun åbner. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Drivingmissdaisy 19 Skrevet 11. Februar, 2021 Jeg undrer bare på den tekst der. Den har stået der i lang tid. Hvorfor rettes den ikke? Det er jo ikke til at vide om det er en en eller anden der har benyttet hendes telefon og hun ikke er opmærksom på den ændrede tekst. Jeg er selvfølgelig "på vagt", men også sikker på jeg ikke skal dømme nogen ud fra så spinkelt et grundlag. Nadia vil jeg vildt gerne besøge, hun ser simpelhen bare dejlig og sød ud - og hendes anmeldelser fejler heller ingenting 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg