Cippo 120 Skrevet 9. Februar, 2021 Hey .. jeg har tit faldet over hendes tidligere annoncer, hvor hun tilbød at man kunne spille pik ud over hende, nu har hun så opgraderet til også at tilbyde sex Kunne faktisk godt tænke mig at møde hende, hun er også på onlyfans og er pæn fræk.. dog afskrækker prisen 100% .. 1000kr for 15min ... nogle som har mødt hende? https://annoncelight.dk/showad/312530 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ksm 135 Skrevet 9. Februar, 2021 Hey, det samme her men hendes priser er altså mega dyre, synes der er flere i Esbjerg og omegn som fandeme tager ved hvad angår priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 435 Skrevet 9. Februar, 2021 Ja de piger som tror de kan tage 3000,- For en time tror de kommer fra en anden planet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wolle 27 Skrevet 9. Februar, 2021 Hvor finder jeg hendes onlyfans? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deli 84 Skrevet 9. Februar, 2021 Tror nogen af dem er konverteret fra sugardating og holder sig til priserne for det, selvom produktet er noget helt andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denjyske 13 Skrevet 9. Februar, 2021 Jeg Har os kigget lidt på hende på dkwebcam. Hun har altid virket lidt arrogant synes jeg. Virkede ikke som om hun var super glad for det hun lavede men det er selvfølgelig bare min vurdering For mig er 1000 kr for 15 min også alt for dyrt og så vil jeg helst ha blow uden gummi så det bliver ikke mig der for afprøvet hende;) Håber en anden kan berette om hun måske alligevel er den høje pris værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cult 1 Skrevet 13. Februar, 2021 Jeg har fyret den af ud over hendes baller. Hun er faktisk en ret naturlig køn pige der forstår at bevæge sig. Hun er en dyr pige. 1000.- for knalde hende (15 min) ved jeg ikke om er det værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg