Hop til indhold
Cippo

lindaS Esbjerg

Recommended Posts

Hey .. jeg har tit faldet over hendes tidligere annoncer, hvor hun tilbød at man kunne spille pik ud over hende, nu har hun så opgraderet til også at tilbyde sex

Kunne faktisk godt tænke mig at møde hende, hun er også på onlyfans og er pæn fræk.. dog afskrækker prisen 100% ..  1000kr for 15min  ...  nogle som har mødt hende?

https://annoncelight.dk/showad/312530

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey, det samme her men hendes priser er altså mega dyre, synes der er flere i Esbjerg og omegn som fandeme tager ved hvad angår priser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror nogen af dem er konverteret fra sugardating og holder sig til priserne for det, selvom produktet er noget helt andet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg Har os kigget lidt på hende på dkwebcam. Hun har altid virket lidt arrogant synes jeg. Virkede ikke som om hun var super glad for det hun lavede men det er selvfølgelig bare min vurdering

For mig er 1000 kr for 15 min også alt for dyrt og så vil jeg helst ha blow uden gummi så det bliver ikke mig der for afprøvet hende;) 

Håber en anden kan berette om hun måske alligevel er den høje pris værd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fyret den af ud over hendes baller. Hun er faktisk en ret naturlig køn pige der forstår at bevæge sig. Hun er en dyr pige. 1000.- for knalde hende  (15 min) ved jeg ikke om er det værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...