Hop til indhold
Malou00

Mail beskeder i omløb IKKE mig

Recommended Posts

Hej alle skønne mennesker herinde.

blevet gjort opmærksom på vores alles ven “Bjarne” Thomas Olsen ja mange navne hygget sig under disse corona tider..

så for i en mail fra Malou jensen og mail

kontaktmalou00@yahoo.com

Er dette IKKE mig.

Nogen har bare ikke andet at lave og ved du kigger med.

så lige en info herfra så i ved dette ikke er mig der skriver fra den mail ikke er mig.

forsat god dag til alle 

hilsen Malou 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nåå ja så skriver jeg til mig selv syntes jeg også i sgu opleve...

den mail han kopier er min gamle mail bare med Yahoo ...   

så fik en på den mail jeg bruger fra den såkaldte Yahoo mail der prøver at udgive sig for at være mig og taget min gamle mail som han bruger til at skrive til jer alle . 

blot til info.

skal du udgive dig som mig så kom op på dupperne med dit ordforråd lige pt når du mig ikke engang til tå spidserne.

men altid nået du hygger dig griner 

viste du kigget med 

C8CE640E-E13A-46C5-98EB-4B6D8A8EF95F.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Istedet for du skriver i min spam med svar på tråden for jeg ved du følger med så kom frisk her 

Men hvis du ikke udgiver dig for at være mig hvorfor så bruge min gamle mail og mit navn og bare bruge Yahoo bagved istedet...

men ja hvis man ikke kan få opmærksomhed nok på alle de andre mail du har brugt skulle du vel lede efter nyt navn på et tidspunkt.

Så hyg dig med min gamle mail.

folk ved nu at denne her mail du bruger ikke er mig 

866C85E2-0273-4244-8E9C-2F50AC1E3650.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du bliver ved i min spam.

ikke sjovt nogen har opdaget dig i at udgive dig som mig.

så ser men dit sande jeg og ham Vi alle kender .

Du kan godt spille smart i mail og følge med her i tråd men ikke mand nok til det herinde viser bare hvem du er som person.

BF2B5201-8A47-4681-8501-7FF106DD8493.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset hvad i modtager af mundlort og desperation fra kloven og forsøg på forskellige mail som skal ligne mig kan i alle Tydeligt se og gennemskue det ikke er mig og slet ikke mit ordforråd eller måde at skrive på.

så bare slet visse personer har fået corona kuller .

vil slutte herfra mens min spam mappe bliver fyldt men heldigvis en slet knap.

Dit forsøg på at ødelægge mit navn osv lykkes ikke.

god dag til alle 

knus Malou 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om man tier ham ihjel eller skriver ham ned med mails lukker han detsværre aldrig kæften.

men nu opnået jeg det jeg ville ved at vise og trods han prøver på at udgive sig som mig så viser han her hvem der rigtig har taget min mail og smidt Yahoo bag nemlig ham vi alle kender ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flot i har advaret alle hvem jeg er griner ...

For ikke mig der mangler en hjernecelle eller 2.

men aldrig sjovt at blive opdaget i man tager andres navne til at skrive modbydelige beskeder til andre .

men sjovt du siger du har advaret alle og ingen gider mig.

uanset hvad så er min indbakke og mail stadig fyldt. Ligesom dig for jeg taletid og vist hvem jeg er og hvem jeg er som person. Mere end dig der gemmer dig bag en mail og spiller lang håret. Og modsat dig har vi andre slet ikke behov for at tage andres navne og mail for at få opmærksomhed .

kan Kun grine 

050D7138-5F16-4FFC-82EA-C7D309BD865B.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 17 minutter siden:

"Men jeg lover dig vi rammer dig"
Politianmeld ham.

Ja. Men aldrig sjovt at blive opdaget i man bruger andres mail . Heldigvis nogle der har luret ham og så med det samme dette ikke var mig som skrev omkring det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lille histore her fra . 

han bliver ved med jeg har stødt ham og hvor mange regler og Love jeg har brudt ved dette og mener i alle skal vide hvor slem jeg enlig er ...

jo jeg havde taget et flot billede af min skønne fisse ville have et billede der ikke havde samme vinkel som alle Andre i deres annoncer ... 

han blev i mail fra forskellige navne det sgu slettes,  han ville melde mig alle steder og brød alle regler det billede, det var klamt osv...

selv om aften Beder han mig slette fordi han ikke kan klare det er på den side til midnat 

så jeg tænker når du ikke kan få min fisse ud af hovedet for du da den på mail så er du fri for at gå ind på annonce ligth hver gang.

men uhh nej da. Det må man ikke så er man slem puha Malou men ok at true osv modsat vej så ved ikke hvem der er værst og brudt loven mest.

og billedet blev faktisk ret godt hvis jeg nu selv skal sige det griner og kommer da op igen snart for det skal ikke gemmes væk. 

BADACDC0-7200-4C9E-BBB3-52B7A8D9316D.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære  Malou, jeg bliver jo ganske fristet til at se billedet på pb af din skønne fisse, som B..... forarges over:wub:. Du modtager bestemt ingen forargelse fra mig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brutus skrev, for 3 minutter siden:

Kære  Malou, jeg bliver jo ganske fristet til at se billedet på pb af din skønne fisse, som B..... forarges over:wub:. Du modtager bestemt ingen forargelse fra mig :D

Ja du må Gerne se .. så kan du se om det er sååå slemt det ikke egner sig til at være i min annonce og bryder alle regler griner som en anden person mener 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Malou00 skrev, for 7 minutter siden:

Ja du må Gerne se .. så kan du se om det er sååå slemt det ikke egner sig til at være i min annonce og bryder alle regler griner som en anden person mener 

Du må også hjertens gerne sende til mig da......mums..:P:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå nu er jeg så også syg satan...

Men nu har jeg fortalt om mit billede som han hader og jeg har brudt alle Love med at sende til ham Uden hans ønske trods han ævlet om det en hel dag.

Ved du kigger med men husk ord sproget ikke kast med sten når du selv bor i et glas hus.... 

men ja selvom du siger du aldrig har truet nogen eller gjort nået galt andet end ytre dig så må tiden vise om alle også syntes det og hvilken lovramme det er under . 

gå dig en tur i den danske natur og få lidt luft.

5824E8C8-2554-4FF2-B21C-C4654072FF63.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...