Livs-Nyderen 4 Skrevet 8. Februar, 2021 Vær hilset Venner & Aktivister Jeg har i længere tid gået med tanken om, hvorvidt om jeg skulle anmode en Co. - om en fælles Glædespige - dog uden yderligere handling/-fremtræden, jf. COVID-19. Qua den yderst positive aktivitet herover EG - samt dets tilmed bemærkelsesværdige hjælpemekanisme, så finder jeg netop Jer oplagt at spørge, herom. KORT OM MIG - Jeg er en ung proportionelt velskåret Fyr (27 år) - Jeg er etnisk Dansk, men kan dog godt forbindes med á la Latino, grundet mit mørke hår. - Veltalende. Indlevelsesrig. Fantasifuld. Ser frem til at høre fra Dig/Jer, hvor vi begge evt. måtte præsentere os nærmere - naturligvis med gensidig diskretion ifm. evt. Status, Familieliv, Forhold etc. Ser det ikke umiddelbart nødvendigt heri opslaget, at vedlægge billedemateriale af ut. - Mit udgangspunkt påhviler en seriøs anmodning, om en fælles Glædespige (Trekant) hvorfor jeg i sandhedens adresse i stedet måtte finde et evt. Skype-alternativ mere givende - for begge parter - hvori jeg med glæde ønsker præsentation herom. Er yderst sikker på, at der i fremtidigt fælleskab vil blive udlevet/- efterlevet nogle fantasifulde øjeblikke - hver i sær - trods en evt. aldersforskel, hvilket jeg tilmed kan have forventning til. Vi Ses Kommende Co. De Bedste Hilsener/ Livs-Nyderen - Cristian 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 9. Februar, 2021 Ej, hvor er det mærkeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 9. Februar, 2021 @Livs-Nyderen har læst dit indlæg 2 gange nu og fatter ingen ting. Søger du en mand til at dele en GP med? Hvem betaler hvad? Indlæget virker som noget der er kørt igennem Google Translate. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livs-Nyderen 4 Skrevet 9. Februar, 2021 (edited) AalborgLook skrev, 1 time siden: @Livs-Nyderen har læst dit indlæg 2 gange nu og fatter ingen ting. Søger du en mand til at dele en GP med? Hvem betaler hvad? Indlæget virker som noget der er kørt igennem Google Translate. @AalborgLook - Jeg beklager, såfremt mit publicerede indlæg har resulteret i større forvirring end forståelse…! Men Ja - Det er korrekt forstået Jeg søger en mandlig Makker/Partner (Co.) til fremtidigt samvær med en- eller flere GP’er - på Sjælland. - Udgifterne ønskes ligeligt fordelt ml. ovennævnte. Nævnte forbindelse til Google Translate finder jeg uforstående, eftersom at jeg blot har ytret mig formelt - i indlægget. - Vil dog i forlængelse af dette - såvidt muligt - forsøge at udtrykke mig mere u-formelt, fremover. Med venlig hilsen @Livs-Nyderen Redigeret 9. Februar, 2021 af Livs-Nyderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livs-Nyderen 4 Skrevet 9. Februar, 2021 Morabito skrev, for 1 time siden: Ej, hvor er det mærkeligt @Morabito Uddyb venligst - … Med venlig hilsen @Livs-Nyderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg