Hop til indhold
Guest Andershamselv

Massage og prostitution og stomi

Recommended Posts

Guest Andershamselv

Godaften 

Jeg sidder i en situation hvor jeg har en midlertidig stomi efter en voldsom sygdom.

Jeg sidder og tænker kan jeg stadig besøge lidt fræk hygge eller er det så meget en turn off for de dejlige piger? 

Og er der nogle som har erfaring med stomi som kunde eller som massage pige eller glædes pige? 

Mvh Anders.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Træls med sygdom, god bedring! Jeg ville nok nævne det inden besøget, hvis jeg var dig. Jeg tænker dog umiddelbart ikke at det er mange GP'er der vil takke nej af den grund. Flere tager jo også gerne imod eksempelvis handicappede. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej.

Jeg har ikke selv erfaring med det, og har derfor ikke selv stået i situationen. Men jeg tror det vil være bedst for begge parter, hvis du meddeler det til pigen inden, og hører om hun er ok med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Anders

Det er bedst du ringe til en og fortæller det som det er -det er jo mange der skriver de "modtager handicappet" så hvorfor ikke dig der har en stomi;-) Men det bliver nok svært nu. Hvis du kender en du har været ved før kan du jo prøve hende;-) Held og lykke med det;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Andershamselv

Mange tak for input  det lyder som en god ide at informere dem for jeg ankommer. ellers må jeg bare vente med at besøge dem indtil jeg får lagt stomien tilbage om 8 mdr. Så skal jeg bare leve med alle de ar jeg har der efter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg har aldrig oplevet det som et problem, men er med på holdet der siger, at hvis du vil være sikker på en god oplevelse når du kommer, så kan du jo lige sige det i forvejen, så dem der evt ikke har lyst kan sige nej tak :) men de er jo heldigvis ret diskrete.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Kendte engang en veninde med benifit , som var stomibruger, når vi havde sex, brugte hun en meget lille pose som var beregnet til sport, bla svømning, det var slet ikke noget problem.

Som koret overover skriver, sig det på forhånd, og gør dig selv klar mentalt, så går det garanteret fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.
Jeg har haft besøg af en gæst med stomi.
Han bar en form for mavebælte i elastisk stof, som dækkede hans pose.

Min gæst fortalte mig ikke noget i forvejen, men jeg kom overhovedet ikke

i kontakt med stomien, og kunne intet se af den, så det var helt okay for mig.

Ved dog ikke om bæltet var hjemmelavet eller om det kan købes, eller om man kan få et udleveret

på hospitalet.

Men jeg tror nok, at hvis stomien havde været synlig, ville jeg gerne ha' vidst besked i forvejen. Ikke at det havde

ændret noget i forhold til min opførsel/ydelse/pris, men blot for ikke at have en uønsket første reaktion overfor gæsten.

Mange knus.

Helle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Andershamselv skrev, for 20 timer siden:

Godaften 

Jeg sidder i en situation hvor jeg har en midlertidig stomi efter en voldsom sygdom.

Jeg sidder og tænker kan jeg stadig besøge lidt fræk hygge eller er det så meget en turn off for de dejlige piger? 

Og er der nogle som har erfaring med stomi som kunde eller som massage pige eller glædes pige? 

Mvh Anders.

Hej Anders

Jeg har haft besøg af en gæst med stomi. Han havde et mavebælte på, og det generede overhovedet ikke på nogen måde. Han havde sagt det i forvejen, for så skulle han ikke koncentrere sig mere om det, men blot nyde, hvad han var kommet for at få. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde for en del år siden,en midlertidig stomi mens jeg besøgte en fast pige hos seductiongirls.ingen problemer med hverken pigen eller sexen.jeg beholdte t-shirten på,og man ka få nogle små smarte poser til sport/gåibyen.men nok en god ide og lige sige/spørge pigen inden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FlemmingA

Hej Anders.

Jeg er stomiopereret og har haft mange dejlige oplevelser med skønne gp'ere. Jeg nævner det altid inden. Enkelte har sagt nej tak p.g.a. dette, og de har alle været udenlandske. De danske kvinder virker mere "tolerante". Jeg folder posen sammen og "taper" den op, så det mest virker som om, jeg har et stort plaster på min mave. Har du yderligere spørgsmål, skal du være velkommen til at kontakte mig på pb:).

Hilsen, Flemming.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodig kvinde Vejle/Viborg skrev, for 9 timer siden:

Min gæst fortalte mig ikke noget i forvejen, men jeg kom overhovedet ikke

i kontakt med stomien, og kunne intet se af den, så det var helt okay for mig.

Lidt uheldigt som dine sætninger bliver opdelt.. :)

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  blev  kontaktet  af  en  mand  med  stomi,  og  jeg  må  indrømme  at  jeg  havde forbehold.  Jeg  var  bekymret  for  min  reaktion, og  jeg  skrev  til  ham  at  jeg  ikke  vidste  hvordan  jeg  ville  reagere.  Vi  mødtes  og  havde  en  fræk  oplevelse  sammen. Stomien  var  ikke  i vejen  på  nogen  måder. 

Vær  ærlig  og  åben  omkring  din  stomi 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...