Hop til indhold
Guest Professoren

Sawadee, Turesensgade, Kbh.: Fedt, fedt

Recommended Posts

Guest Professoren

Besøgte i går ovennævnte klinik, på bagkant af en travl og varm dag i tigerstaden. Valgte at gå derhen, hvilket betød at jeg var svedig og varm i hovedet da jeg ankom. :oops::|

Jeg blev modtaget af et smukt, yngre, meget slankt nips, som smilende og høfligt viste mig ind og bød på en kold vand.

Jeg aftalte en time med dagens tilbud: Olie massage i en time til 300 Kr, hvorefter der straks dukkede en ældre, knapt så køn, eller så slank thaikvinde op og overtog dialogen. OK, tænkte jeg, hun ligner en kompetent massøse, men ikke en jeg kunne lade mig friste af til andet 8-)

Jeg så derfor mit snit til at trække det unge nips til side og sagde, at jeg gerne ville have en fuld pakke, og at det i så fald skulle være med hende, fordi hun var så smuk :D

Det var hun heldigvis med på, og vi aftalte 1200 for det hele, inkl bad både før og efter.

Massagen var OK uden at komme rigtig i dybden, men hun var sød og indlevende, og nem at tale med. Den efterfølgende seance udi det erotiske var derimod noget af det aller bedste jeg nogensinde har betalt mig til.

Hun var smuk og dejlig, havde små men spillevende bryster, En lille fast røv, og en åh så snæver mis der var meget modtagelig for bløde impulser fra min tunge. Vi var igennem de fleste scenarier undervejs.

Hun var medlevende og samtidig lidt generet gennem hele seancen, hvilket er noget der tiltaler mig rigtig meget.

Hendes kunstnernavn er Tin eller Ten.

Jeg kommer med garanti tilbage igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte i går ovennævnte klinik, på bagkant af en travl og varm dag i tigerstaden. Valgte at gå derhen, hvilket betød at jeg var svedig og varm i hovedet da jeg ankom. :oops::|

Jeg blev modtaget af et smukt, yngre, meget slankt nips, som smilende og høfligt viste mig ind og bød på en kold vand.

Jeg aftalte en time med dagens tilbud: Olie massage i en time til 300 Kr, hvorefter der straks dukkede en ældre, knapt så køn, eller så slank thaikvinde op og overtog dialogen. OK, tænkte jeg, hun ligner en kompetent massøse, men ikke en jeg kunne lade mig friste af til andet 8-)

Jeg så derfor mit snit til at trække det unge nips til side og sagde, at jeg gerne ville have en fuld pakke, og at det i så fald skulle være med hende, fordi hun var så smuk :D

Det var hun heldigvis med på, og vi aftalte 1200 for det hele, inkl bad både før og efter.

Massagen var OK uden at komme rigtig i dybden, men hun var sød og indlevende, og nem at tale med. Den efterfølgende seance udi det erotiske var derimod noget af det aller bedste jeg nogensinde har betalt mig til.

Hun var smuk og dejlig, havde små men spillevende bryster, En lille fast røv, og en åh så snæver mis der var meget modtagelig for bløde impulser fra min tunge. Vi var igennem de fleste scenarier undervejs.

Hun var medlevende og samtidig lidt generet gennem hele seancen, hvilket er noget der tiltaler mig rigtig meget.

Hendes kunstnernavn er Tin eller Ten.

Jeg kommer med garanti tilbage igen!

Var det hende på billedet, en af dem du så?

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=15190

Del dette indlæg

Link til indlæg

....................havde små men spillevende bryster, ........................!

Hvordan er bryster spillevende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var også forbi Sawadee i Thuresensgade for 14 dage siden.

Der var kun den lidt ældre kraftige til stede.

Hun gav en udmærket massage, føltes blød og nærværende, og det afsluttende HJ var over middel.

Hun var sød og smilende og påklædt under hele seancen, fuld pakke var ikke på tale.

Mulighed for bad.

Vest

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...