Guest JumpingAle Skrevet 8. Februar, 2021 (edited) Hejsa allesammen Er der nogle af jer, der kan anbefale- eller kender en GP, der tilbyder tvangsmalkning? Altså hvor jeg bliver bundet på arme og ben og hun bare malker mig ligeså længe hun vil også selvom jeg får udløsning og jeg siger stop. Måske også kombinerer det med noget face sitting hvis hun synes at jeg larmer for meget. Jeg har prøvet at søge lidt på annoncelight.dk, men jeg synes ikke rigtigt at jeg kan finde noget. Vil foretrække at hun er nogenlunde jævnaldrene med mig (omkring 20-35 år). Udseende betyder ikke så meget for mig, så længe at jeg har kemi med hende. På forhånd tak. - JumpingAle Redigeret 8. Februar, 2021 af JumpingAle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JumpingAle Skrevet 8. Februar, 2021 Oh, jeg troede at jeg havde postet opslaget her i 'Efterlysninger'. Det beklager jeg, admins. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JumpingAle Skrevet 8. Februar, 2021 JumpingAle skrev, for 7 minutter siden: Hejsa allesammen Er der nogle af jer, der kan anbefale- eller kender en GP, der tilbyder tvangsmalkning? Altså hvor jeg bliver bundet på arme og ben og hun bare malker mig ligeså længe hun vil også selvom jeg får udløsning og jeg siger stop. Måske også kombinerer det med noget face sitting hvis hun synes at jeg larmer for meget. Jeg har prøvet at søge lidt på annoncelight.dk, men jeg synes ikke rigtigt at jeg kan finde noget. Vil foretrække at hun er nogenlunde jævnaldrene med mig (omkring 20-35 år). Udseende betyder ikke så meget for mig, så længe at jeg har kemi med hende. På forhånd tak. - JumpingAle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 8. Februar, 2021 Tror de flere af os der tilbyder dominans, kan klare en gang malkning/facesitting Spørg omkring dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 227 Skrevet 8. Februar, 2021 Jeg ville spørge MissAlba, det kan hun helt klart hjælpe med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cippo 120 Skrevet 10. Februar, 2021 JumpingAle skrev, den 8.2.2021 at 02:46: Hejsa allesammen Er der nogle af jer, der kan anbefale- eller kender en GP, der tilbyder tvangsmalkning? Altså hvor jeg bliver bundet på arme og ben og hun bare malker mig ligeså længe hun vil også selvom jeg får udløsning og jeg siger stop. Måske også kombinerer det med noget face sitting hvis hun synes at jeg larmer for meget. Jeg har prøvet at søge lidt på annoncelight.dk, men jeg synes ikke rigtigt at jeg kan finde noget. Vil foretrække at hun er nogenlunde jævnaldrene med mig (omkring 20-35 år). Udseende betyder ikke så meget for mig, så længe at jeg har kemi med hende. På forhånd tak. - JumpingAle Tænker det vil hjælpe, at du fortæller i hvilken landsdel du søger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr søger oplæring 4 Skrevet 16. August, 2021 Jeg har selv fået anbefalinger til theQueen til samme behandling: https://www.eroguide.dk/forum/profile/48395-thequeen/, hvis man som mig er til BBW kvinder, hun er dog lidt ældre end hvad du søger. Har ikke prøve hende endnu men skal bestemt at det afprøvet. @TheQueen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cuckold.dream 28 Skrevet 28. Juli, 2022 Fyr søger oplæring skrev, den 16.8.2021 at 16:28: Jeg har selv fået anbefalinger til theQueen til samme behandling: https://www.eroguide.dk/forum/profile/48395-thequeen/, hvis man som mig er til BBW kvinder, hun er dog lidt ældre end hvad du søger. Har ikke prøve hende endnu men skal bestemt at det afprøvet. @TheQueen Har du været hos hende endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg