Hop til indhold
Guest JumpingAle

Tvangsmalkning / post-orgasme

Recommended Posts

Guest JumpingAle

Hejsa allesammen :)

Er der nogle af jer, der kan anbefale- eller kender en GP, der tilbyder tvangsmalkning?

Altså hvor jeg bliver bundet på arme og ben og hun bare malker mig ligeså længe hun vil også selvom jeg får udløsning og jeg siger stop. Måske også kombinerer det med noget face sitting hvis hun synes at jeg larmer for meget. :lol:

Jeg har prøvet at søge lidt på annoncelight.dk, men jeg synes ikke rigtigt at jeg kan finde noget. Vil foretrække at hun er nogenlunde jævnaldrene med mig (omkring 20-35 år). Udseende betyder ikke så meget for mig, så længe at jeg har kemi med hende.

På forhånd tak.

- JumpingAle

Redigeret af JumpingAle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JumpingAle

Oh, jeg troede at jeg havde postet opslaget her i 'Efterlysninger'. Det beklager jeg, admins.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JumpingAle
JumpingAle skrev, for 7 minutter siden:

Hejsa allesammen :)

Er der nogle af jer, der kan anbefale- eller kender en GP, der tilbyder tvangsmalkning?

Altså hvor jeg bliver bundet på arme og ben og hun bare malker mig ligeså længe hun vil også selvom jeg får udløsning og jeg siger stop. Måske også kombinerer det med noget face sitting hvis hun synes at jeg larmer for meget. :lol:

Jeg har prøvet at søge lidt på annoncelight.dk, men jeg synes ikke rigtigt at jeg kan finde noget. Vil foretrække at hun er nogenlunde jævnaldrene med mig (omkring 20-35 år). Udseende betyder ikke så meget for mig, så længe at jeg har kemi med hende.

På forhånd tak.

- JumpingAle

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JumpingAle skrev, den 8.2.2021 at 02:46:

Hejsa allesammen :)

Er der nogle af jer, der kan anbefale- eller kender en GP, der tilbyder tvangsmalkning?

Altså hvor jeg bliver bundet på arme og ben og hun bare malker mig ligeså længe hun vil også selvom jeg får udløsning og jeg siger stop. Måske også kombinerer det med noget face sitting hvis hun synes at jeg larmer for meget. :lol:

Jeg har prøvet at søge lidt på annoncelight.dk, men jeg synes ikke rigtigt at jeg kan finde noget. Vil foretrække at hun er nogenlunde jævnaldrene med mig (omkring 20-35 år). Udseende betyder ikke så meget for mig, så længe at jeg har kemi med hende.

På forhånd tak.

- JumpingAle

Tænker det vil hjælpe, at du fortæller i hvilken landsdel du søger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr søger oplæring skrev, den 16.8.2021 at 16:28:

Jeg har selv fået anbefalinger til theQueen til samme behandling: https://www.eroguide.dk/forum/profile/48395-thequeen/, hvis man som mig er til BBW kvinder, hun er dog lidt ældre end hvad du søger.  Har ikke prøve hende endnu men skal bestemt at det afprøvet.
@TheQueen

Har du været hos hende endnu? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...