Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Smeden!

Jeg var hos hende i slutningen af 2019, inden Corona var andet end en Italiensk popgruppe, og der var hun helt klart lukningsklar.

Sød dame ellers, men hun virkede træt og uoplagt. Hun fortalte at hun lige havde holdt ferie og det var en af hendes første dage tilbage på jobbet. Måske hun skulle have taget et par uger mere.

Massagen var overfladisk og uengageret, og da spørgsmålet kom mht. ekstra takkede jeg høfligt nej.

Måske er ekstra ydelserne mere hendes spidskompetence, men det turde jeg ikke satse mine penge på.

/Smeden!

Redigeret af Smeden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smeden! skrev, den 8.2.2021 at 18:22:

Jeg var hos hende i slutningen af 2019, inden Corona var andet end en Italiensk popgruppe, og der var hun helt klart lukningsklar.

Sød dame ellers, men hun virkede træt og uoplagt. Hun fortalte at hun lige havde holdt ferie og det var en af hendes første dage tilbage på jobbet. Måske hun skulle have taget et par uger mere.

Massagen var overfladisk og uengageret, og da spørgsmålet kom mht. ekstra takkede jeg høfligt nej.

Måske er ekstra ydelserne mere hendes spidskompetence, men det turde jeg ikke satse mine penge på.

/Smeden!

Ja hendes kompetance er alt ekstra tror jeg og så er hun god til at trampe rundt på ryggen hvis det er det man ønsker. 

Tror desværre hun trækker stikket denne gang og ikke kommer retur fra Thailand mere.. Sikkert også derfor hjemmeside ikke er tilgængelig mere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Allerhelst Thai skrev, den 7.2.2021 at 15:27:

Mon ikke det er på grund af coronatiderne. 

Hunt skrev, den 10.2.2021 at 20:03:

Ja hendes kompetance er alt ekstra tror jeg og så er hun god til at trampe rundt på ryggen hvis det er det man ønsker. 

Tror desværre hun trækker stikket denne gang og ikke kommer retur fra Thailand mere.. Sikkert også derfor hjemmeside ikke er tilgængelig mere. 

Hun er tilbage an fra paillin. Hun er nu hos sin veninde på Østerbro moon thai massage... Desværre har jeg ikke besøgt hende endnu på grund af den helt umulige parkering. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...