Kakashi9000 28 Skrevet 7. Februar, 2021 https://annoncelight.dk/showad/271371 Nogen der kender hende ? Anbefalinger osv. Ellers vil jeg kontakte Lea for at høre hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 630 Skrevet 7. Februar, 2021 Hvis du klikker på profilen kan du se flere billeder. Det er af en anden pige som har annonceret, blandt andet, under navnet Nika. Hende har jeg besøgt og hun er super skøn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handyman 12 Skrevet 7. Februar, 2021 Hvor er stedet? Altså er det diskret og ca. hvor på landskortet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 630 Skrevet 7. Februar, 2021 Det ser ud til at to forskellige annoncer er blandet sammen for det er to forskellige piger. Nika, som jeg har besøgt for et stykke tid siden, arbejdede i Nørresundby. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dobbaaa 4 Skrevet 7. Februar, 2021 ringede og sendte sms til hende i går,, men intet svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 7. Februar, 2021 De gamle billeder af Nika på annoncerne skyldes sikkert at "nogen" har glemt at fjerne dem i forbindelse med at Laura har overtaget hendes annoncer. Nika rejste hjemad i slutningen af januar så vidt jeg er informeret. Jeg synes jeg har set den nye pige Laura før, specielt billederne hvor hun har briller på siger mig et eller andet. Men måske er det bare de briller der får alle piger til at se ens ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 12. Februar, 2021 Hun ser da sød og dejlig ud. Bestemt en mulighed hvis ikke mit coronasølibat forhindrede det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg