Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ringede og fik en aftale i stand med hende. Da jeg nåede frem til den aftalte tid, og ringede for at få det præcise lejlighedsnr. i det ejendomskompleks hun havde oplyst, lod hun som om, at der var dårlig forbindelse på telefonen. SMS blev heller ikke besvaret, så jeg kunne køre igen med uforrettet sag. Virkelig useriøs oplevelse :-(

Skrevet

Fuck - det er sådan noget vi bør blokere helt og aldeles. :(

Skrevet
Fuck - det er sådan noget vi bør blokere helt og aldeles. :(
Endnu en hilsen fra Annoncelight?
Skrevet

Hun har flere dårlige episoder på samvittigheden.

Fandt denne anmeldelse af hende inde på Gimel.dk af hende:

http://www.voksenlisten.dk/lichette

Annoncen så ellers så lovende ud, og der måtte selvfølgelig en aftale på plads. Over sms blev tid og sted aftalt. Men Lichette dukkede bare aldrig op, og svarede først flere dage efter "skulle noget andet".....Hun skriver ellers flere linier på sin profil hvor vigtigt det er at melde afbud.

En måned efter forsøger jeg igen og får en ny aftale på plads, det hele lover godt denne gang...Men nej, hun gør det fan´me igen. Bliver væk uden afbud...Et par dage efter modtog jeg så en besked fra hende "havde ikke mere taletid"....Spild ikke tiden på hende

• 6 months later...
Skrevet

Ringede til hende og fik en aftale da jeg så kom til Hedensted blev der ikke lukket

op og hun tog ikke telefonen  virkelig useriøs

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.