Hop til indhold
Joey Joe Joe

Melinda - fantastisk

Recommended Posts

Jeg besøgte Melinda i dag. Hun er anmeldt meget positivt meget tit ;) Men jeg vil lige skrive, at jeg ikke kunne genkende noget af det dårlige, der er blevet skrevet om hende. Men de mange gode anmeldelser kan jeg genkende fra mit besøg.

Jeg tror hun er pigen man skal være sød og kærlig ved. Hun giver os sin fantastisk sexede krop. Så vær en kærlig gentleman og nyd denne enestående GP.

Vi voksne mænd skal sgu bare være glade for, at vi kan nyde en helt ung kvinde som hende. Jeg fik lov at slikke hende til hun kom. Ægte. Derefter dejlig sex med kram. Så perfekt velduftende og lækker fra top til tå :D

https://annoncelight.dk/showad/278025

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejligt at læse noget POSITIVT om Melinda, synes også  det har næsten virket som en hetz der er kørt på hende. Jeg synes også hun er sød :rolleyes:selvom det er lang tid ( FOR lang tid siden ) jeg har besøgt hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Melinda et par gange i København, da hun for år tilbage stadig undte os et besøg i staden.

Jeg søgte efterfølgende efter hende, men troede hun var tabt for fædrelandet.

Ind til det gik op for mig, at hun opholdt sig i Jylland og delte sin tid mellem Holsted og Holstedbro!

Melinda er ikke perfekt. Langt fra.

Men hun har det sødeste overbid, jeg har set IRL. Det kan måle sig med Geena Davis'.

Og en velformet bagdel, hun business-wise tager alt, alt for lidt for at lade os tåbelige halvgamle mænd fumle rundt med.

Og hun er, sådan husker jeg det i alle tilfælde, virkeligt sød og lige ud ad landevejen at tale med.

Jeg kender ikke alle anmeldelserne imellem mine egne besøg og nu. 

Men må I nu være gode ved hende og sætte pris på hende.

Tro mig:

Hun er savnet i staden, og jeg har for mit eget vedkommende længe ledt efter en undskyldning for at komme til Holsted.

Men omvendt: er I utilfredse med Melinda, er jeg helt sikker på, at der godt kan skabes et momentum for hende herovre.

Cob

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg
Herrrman skrev, for 16 timer siden:

Dejligt at læse noget POSITIVT om Melinda, synes også  det har næsten virket som en hetz der er kørt på hende. Jeg synes også hun er sød :rolleyes:selvom det er lang tid ( FOR lang tid siden ) jeg har besøgt hende.

“Hetz” er et underligt motiv at skyde andre i skoene, blot fordi der er rigtig lang som har haft en dårlig oplevelse. Mere rigtig vil være at sige, at netop rigtig tit giver pigen en utilfredsestillende service.

Jeg har personlig besøgt pigen 10+ gange. De sidste 2 gang var ikke en god oplevelser. En trend mange andre deler.

Jeg tror, at hun er er kørt træt i det. En ikke unormal udvikling i den branche.

At JJJ har haft en rigtig fin oplevelse betvivler jeg ikke. Det kan skyldes mange ting. F.eks. at de har en god kemi. Personlig har jeg også en god kemi med pigen, men det til trods, så har oplevet et klart fald i servicen. Mit forhold er så godt med pigen, at hun tilmed har undskyldt hendes præstation ved at af mine besøg. Det er helt fair at man kan have en dårlig dag, hvorfor den ikke indgår i en af de 2 dårlig besøg jeg har haft. Jeg nævner det blot for at illustrere, at hun er bevidst om at yde stamkunderne en god service.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har lige haft en super skøn førstegangsoplevelse med hende. 

Smuk, sød kærlig og nærværende. 

En lille smule mekanisk blowjob men jeg ville nok også vælge at spænde op i coren og vugge frem og tilbage hvis jeg havde hendes plads kl 0130 :huh: - det var nu stadig en virkelig god guffer. 

Sex'en var også rigtig god - det var mega frækt at have øjenkontakt med hende, både da hun kom og da jeg kom et par minutter senere. 

Bagefter masser af nussen og kælen og kram. 

Virkelig en fantastisk oplevelse og bestemt den lange køretur værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige besøgt Melinda i sidste uge, og må sige at det er den bedste oplevelse jeg har haft i branchen:-)

både bj og sexen var fantastisk!!

hun er supersød og har en total lækker ungpigekrop..

sød og rar at snakke med og fræk øjenkontakt meget af tiden:-) 
vil helt sikkert besøge hende igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nytilsex

Har lige vært forbi hende . Hun er rigtigt god nu :) 

alt var 10 :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit råd til Melinda er, at hun skal forhøje prise med 50% (det er hendes tjenester rigeligt værd!) og halvere antallet af kunder (det fortjener hun at give sig selv).

Hun er et fantastisk menneske og en skøn kvinde. Intet mindre!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...