Hop til indhold
Guest Kammerherre

Tillykke Mary

Recommended Posts

Guest Kammerherre

I dag er det Kronprinsesse Marys fødselsdag, hun bliver 49 år.. Tillykke til Mary, hun har gjort det godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr-H

Tillykke tillykke (ikke at hun ser dette - but still...)

Personligt er jeg ikke den store fan af kongehuset, men med det sagt, så håber jeg inderligt at Don Fred og Mary kommer på tronen snart. Jeg har været så "heldig" at møde Frederik til et stævne i bueskydning for en del år siden og der findes ikke nogen mere tilforladelig person end ham. Han er SÅ nede på jorden at det halve kunne have været nok. Super fed personlighed der 100% ville give et frisk pust til tronen. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Mr-H skrev, for 2 timer siden:

der findes ikke nogen mere tilforladelig person end ham. Han er SÅ nede på jorden at det halve kunne have været nok.

Og det er dét der forventes af en konge??  tilforladelig og nede på jorden??

Jeg er heller ingen fan af kongehuset, så hellere Danmark som en republik, men jeg ønsker da Mary alt det bedste (og Frederik ligeså), har intet imod dem personligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest StockingsFeeet

ja tillykke til Mary på en prostitution hjemme side, tror hun ser det :D    

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre
StockingsFeeet skrev, 1 time siden:

ja tillykke til Mary på en prostitution hjemme side, tror hun ser det :D    

Jeg tror da ikke hun ser det, men det er jo også tanken der tæller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest StockingsFeeet
Kammerherre skrev, for 24 minutter siden:

Jeg tror da ikke hun ser det, men det er jo også tanken der tæller.

jo ja det er også rigtigt, men kunne det så ikke være postet på fb eller andre sociale medier istedet .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre
StockingsFeeet skrev, for 54 minutter siden:

jo ja det er også rigtigt, men kunne det så ikke være postet på fb eller andre sociale medier istedet .

Ja ja det kunne være skrevet mange andre steder, og det bliver det også, men ellers spring indlægget over hvis det ikke hører hjemme her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mary er (stadig) så smuk.

Kildevand. Ingen stress. Masser af søvn. En kost bestående af fisk og bær, laks, gulerødder, broccoli og appelsin, samt mørk chokolade og mandler, til at stille den hurtige sult, kan virkelig gøre underværker.

20180505-124347-L-1000x668we.jpg

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Ei ok. Selvom jeg ikke er royalist, så har jeg det sgisme lidt svært ved at se kronprinsesse Marys billede her på dette site. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Lady C skrev, for 45 minutter siden:

Ei ok. Selvom jeg ikke er royalist, så har jeg det sgisme lidt svært ved at se kronprinsesse Marys billede her på dette site. 

Det er helt OK, at ønske Mary tillykke med fødselsdagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Heller ikke royalist men ligesom nogle andre ønsker tillykke 

De to er søde mennesker, faktisk jeg har mødt både kronprinsesse Mary og kronprins i forbindelse med arbejde, de er virkelig flinke og hjælpsomme, har respekt for dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
ppd skrev, for 13 timer siden:

En kost bestående af fisk og bær, laks, gulerødder, broccoli og appelsin, samt mørk chokolade og mandler, til at stille den hurtige sult, kan virkelig gøre underværker.

Ja, spiser man både fisk og laks, kan det da ikke gå helt galt......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...