Hop til indhold

Missekat Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Nogle som har haft held med at komme i kontakt med hende her? Jeg har skrevet mail til hende men hun svare ikke. 

https://annoncelight.dk/showad/312240

Skrevet

Har den samme oplevelse som dig

Tænker der går et par dage før hun svarer at du lige kan logge på en betalingsside for nemmere at få kontakt med hende 

Skrevet
Wolfen0204 skrev, den 5.2.2021 at 13:06:

Tænker der går et par dage før hun svarer at du lige kan logge på en betalingsside for nemmere at få kontakt med hende 

Dem er der en del af for tiden. Fup og svindel.

Skrevet
Wolfen0204 skrev, den 5.2.2021 at 13:06:

Jeg har fået svar på mail med en lang latterlig forklaring på hvorfor det er bedre at skrive på en hjemmeside hvor det er helt "gratis " at oprette sig..

Skrevet
pennywise skrev, for 59 minutter siden:

Jeg har fået svar på mail med en lang latterlig forklaring på hvorfor det er bedre at skrive på en hjemmeside hvor det er helt "gratis " at oprette sig..

Lad mig gætte.....

Hendes bærbare er til reparation og hun ikke tjekke mails gør den er tilbage men hun kan åbenbart godt logge på den "gratis" side?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.