Kakashi9000 28 Skrevet 4. Februar, 2021 (edited) God aften. Tja, nu ryster i nok på hovedet over tråden men man skal jo spørge. Fik et match med en Josefine L.(Vil ikke skrive fulde navn, i tilfælde af det er ulovligt) Vi snakkede kort om lidt af hvert hvor jeg spørger om hvad hun laver hvortil hun svarer at hun tilbyder frække møder. 700 for 30 min og 1400 for en time, inkl. blow og man må komme ud over hende. Så priserne virker som noget standard ? De billeder hun har virker ret reelle, ikke dullet op og virker ikke til at have filter på. Og de er fra samme værelse og samme seng, baggrunden skriger væk af en glædelsespige og der er venneliste på et par hundrede både danske mænd og kvinder. Og hun skriver egentlig ret godt dansk Hun spurgte efter Snapchat men da jeg ikke bruger de apps måtte jeg skrive over Messenger, så navnet er bestemt ikke det hun normalt bruger. Med mindre det er en pimp eller en anden gut ? Så, er der andre der har kendskab til hende ? Sidespørgsmål: Kate eller Zonia(?) fra Aalborg/Nordjylland, er de stoppet ? Syntes ikke jeg kan finde dem længere. Redigeret 4. Februar, 2021 af Kakashi9000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skuffetbruger 1 Skrevet 21. Februar, 2021 Tænker at det kan være den samme, der kontaktede mig i dag på samme måde. Bestemt ikke reelt, vil lokke penge ud før møde via Mobilepay. Truede med "krig" da penge ikke faldt. Tilbud og snak inden var naturligvis meget tillokkende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skuffetbruger 1 Skrevet 21. Februar, 2021 Og bare for en god ordens skyld, jeg nåede ikke at mødes med hende, så jeg har ikke fået noget jeg ikke har betalt for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 21. Februar, 2021 (edited) Kakashi9000 skrev, den 4.2.2021 at 22:11: Fik et match Vil du forklare hvad du mener med "FB match"? Skulle det være noget med Facebook? Jeg var ikke klar over, at de skulle have udrullet dating uden for USA? Redigeret 21. Februar, 2021 af Advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 434 Skrevet 21. Februar, 2021 Advarsel skrev, for 15 minutter siden: Vil du forklare hvad du mener med "FB match"? Skulle det være noget med Facebook? Jeg var ikke klar over, at de skulle have udrullet dating uden for USA? Facebook Dating har været i dk i 4 måneder. https://www.inputmag.dk/nu-kan-du-finde-din-date-paa-facebook/ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 359 Skrevet 2. Marts, 2021 har os stødt på hende virker sød og rar men vil have forudbetaling ca halvdelen af beløbet har dog ikke mødt hende endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 359 Skrevet 7. Marts, 2021 Kakashi9000 skrev, den 4.2.2021 at 22:11: God aften. Tja, nu ryster i nok på hovedet over tråden men man skal jo spørge. Fik et match med en Josefine L.(Vil ikke skrive fulde navn, i tilfælde af det er ulovligt) Vi snakkede kort om lidt af hvert hvor jeg spørger om hvad hun laver hvortil hun svarer at hun tilbyder frække møder. 700 for 30 min og 1400 for en time, inkl. blow og man må komme ud over hende. Så priserne virker som noget standard ? De billeder hun har virker ret reelle, ikke dullet op og virker ikke til at have filter på. Og de er fra samme værelse og samme seng, baggrunden skriger væk af en glædelsespige og der er venneliste på et par hundrede både danske mænd og kvinder. Og hun skriver egentlig ret godt dansk Hun spurgte efter Snapchat men da jeg ikke bruger de apps måtte jeg skrive over Messenger, så navnet er bestemt ikke det hun normalt bruger. Med mindre det er en pimp eller en anden gut ? Så, er der andre der har kendskab til hende ? Sidespørgsmål: Kate eller Zonia(?) fra Aalborg/Nordjylland, er de stoppet ? Syntes ikke jeg kan finde dem længere. overvejer lidt og prøve at ses med hende mere for at se om det er snyd eller om hun er reelt men alt siger jeg ikke skal forudbetale 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 7. Marts, 2021 Knægten skrev, den 2.3.2021 at 20:04: men vil have forudbetaling ca halvdelen af beløbet Ahem! Men bortset fra det: Hvis du alligevel mod al sund fornuft ... Screen dumps af kommunikation om aftalen (hvis i kommunikerer på en platform, hvor den forsvinder hvis hun blokerer). Så har du bevis for hvilken aftale pengene er del af, og kan gå til politiet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fresh Start 0 Skrevet 14. Marts, 2021 Hej, Har også haft kontakt til hende i et par dage og hun virker bare som en, der vil have penge forud! Lige pt. skriver vi dog om at mødes, men tror ikke på det sker! Vende tilbage med nærmere om information! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cfg25 0 Skrevet 26. Marts, 2021 Hun er stadigvæk i gang, men er ikke i Viby længere, hvis hun ikke er i Viborg som facebook appen siger ?? spørger om forudbetaling inden adresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg