Hop til indhold
ara

Muligheder i disse tider.

Recommended Posts

Er der nogen som har kendskab til nogen piger som ikke annoncere ,man måske kan besøge.

Det skal helst være den sydlige del af Fyn 

Svar gerne i en PB.  

Hilsen Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 1 time siden:

Er der nogen som har kendskab til nogen piger som ikke annoncere ,man måske kan besøge.

Det skal helst være den sydlige del af Fyn 

Svar gerne i en PB.  

Hilsen Ara

Hvordan ved folk, at du ikke er strømer?
No offense mod dig som person, men vi ved ikke hvem hinanden er, og skulle en evt. GP blive taget, vil det koste hende 10 laks. Det er ærgelige penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Landsbytossen skrev, for 43 minutter siden:

Hvordan ved folk, at du ikke er strømer?
No offense mod dig som person, men vi ved ikke hvem hinanden er, og skulle en evt. GP blive taget, vil det koste hende 10 laks. Det er ærgelige penge.

Jeg er som sådan ikke uenig i dit indlæg. Men trådstarter er med meget stor sandsynlighed ikke betjent i tjeneste, da disse skal opføre sig i overensstemmelse med retsplejeloven. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ked af ,at der bliver sat spørgsmål ved min ærlighed ang. dette, men man kan jo prøve at tjekke min ageren her på siden igennem de sidste 8år .

God aften Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
Landsbytossen skrev, for 2 timer siden:

vil det koste hende 10 laks.

Norsk opdræt eller Østersø?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 1 time siden:

Jeg er som sådan ikke uenig i dit indlæg. Men trådstarter er med meget stor sandsynlighed ikke betjent i tjeneste, da disse skal opføre sig i overensstemmelse med retsplejeloven. 

Skal/bør og gør er to helt forskellige størrelser, og ellers er jeg enig med dig. Jeg har absolut ingen grund til at mistro ham, men heller ingen til at tro ham, og om folk vil dele en GPs info med ham, i disse tider, er helt op til dem selv. Jeg håber blot, at de vejer for om imod.

ara skrev, for 57 minutter siden:

Ked af ,at der bliver sat spørgsmål ved min ærlighed ang. dette, men man kan jo prøve at tjekke min ageren her på siden igennem de sidste 8år .

God aften Ara

Jeg mistænker dig ikke for at være betjent eller uærlig omkring dine intentioner. Det er princippet i det. Det at dele info om en person, der kan risikere at få en stor bøde, hvis PBen ryger afsted til den forkerte. Du er sikkert blot lige så liderlig som os andre :)

Bicycle Repairman skrev, for 27 minutter siden:

Norsk opdræt eller Østersø?

"You are a funny guy."
- Henry Hill (Goodfellas)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

"You are a funny guy."
- Henry Hill (Goodfellas)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen som har kendskab til nogen piger som ikke annoncere ,man måske kan besøge.

Det skal helst være den sydlige del af Fyn 

Svar gerne i en PB.  

Hilsen Ara

Det er en uskrevet regel at man ikke deler informationer omkring de aktive kvinder.  Hvis man ikke har en annonce, er det typisk ensbetydende med, at man ikke ønsker uopfordrede henvendelser  eller henvendelser alé "jeg har en god ven som har anbefalet dig, og han har givet mig  dine kontaktinfo"   - No go

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...