Hop til indhold
kam

New Odense Helena

Recommended Posts

Har luret lidt på hende her og også haft kontakt, men så skulle hun et andet sted hen og kommer tilbage (i morgen). Hun befinder sig på en adresse jeg med stor fornøjelse har besøgt før, så er ikke så bekymret, men ville bare høre om der er erfaringer herinde; ellers tager jeg en “første” for holdet snarest …

https://annoncelight.dk/showad/311359

Del dette indlæg

Link til indlæg
kam skrev, den 3/2/2021 at 18:16:

Har luret lidt på hende her og også haft kontakt, men så skulle hun et andet sted hen og kommer tilbage (i morgen). Hun befinder sig på en adresse jeg med stor fornøjelse har besøgt før, så er ikke så bekymret, men ville bare høre om der er erfaringer herinde; ellers tager jeg en “første” for holdet snarest …

https://annoncelight.dk/showad/311359

Hejsa....har været forbi denne dame....advarsel!!...det er bestemt ikke hende på billederne....ikke i nærheden, men en noget ældre lidt groft udseende dame fra sydamerika......var liderlig og fik blow og sex til 800 kr....ok oplevelse, men bestemt ikke wauw.  men hvis du tror du møder pigen på billederne bliver du meget skuffet. Hun opholder sig på denne kendte adresse nær Plantorama...hun arbejder sammen med en trans.

Pige 6/10

Sted 9/10

pris 8/10

sex 7/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arhg, Tænkte det sgu nok! Hvad fanden sker der - hvorfor ikke bare poste rigtige billeder; det kunne jo være at nogen anså dem for tiltrækkende...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 14 timer siden:

Hejsa....har været forbi denne dame....advarsel!!...det er bestemt ikke hende på billederne....ikke i nærheden, men en noget ældre lidt groft udseende dame fra sydamerika......var liderlig og fik blow og sex til 800 kr....ok oplevelse, men bestemt ikke wauw.  men hvis du tror du møder pigen på billederne bliver du meget skuffet. Hun opholder sig på denne kendte adresse nær Plantorama...hun arbejder sammen med en trans.

Pige 6/10

Sted 9/10

pris 8/10

sex 7/10

Kan du fortælle lidt om hendes krop/figur?....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kroppen er ok slank med lidt dårligt lavede plasticbryster.....desværre ikke den frække sambanumse jeg havde håbet på, men ok. Ansigtet er ikke særligt feminint.....lidt maskuline, grove  træk...mørk hud.......jeg tog en hurtig omgang, men kunne ikke drømme om at besøge hende igen.

Tænkte et par sekunder om jeg skulle gå igen, da hun er en snyder med fake billeder,  men nu når jeg alligevel havde forvildet mig ud i snevejret, kunne jeg lige så godt få lettet trykket denne ene gang.

Simpelthen utroligt, at hun bruger billeder af en meeeeget lækker pige, når hun selv slet ikke kommer i nærheden af skønheden på billederne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 1 time siden:

Simpelthen utroligt, at hun bruger billeder af en meeeeget lækker pige, når hun selv slet ikke kommer i nærheden af skønheden på billederne. 

Det er såmænd ikke så utroligt. Hvis du havde vidst hvordan hun så ud havde du ikke besøgt hende. Virker ikke som om hun så meget som kom i nærheden af noget der tiltrak og tændte dig. Men nu fik hun lokket dig i hendes net og du lagde penge i hendes hånd.... Missionen fuldført... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så prøver hun igen...denne nok 45 årige sydamerikanske dame......Alt er FAKE!!1.......har tænkt lidt over mit møde med hende, efter jeg så en film i går.....Hun ligner sgu Morgan Freeman i ansigtet....no shit....kom faktisk først i tanke om det efter jeg havde set denne klassefilm i aftes...He...he:D....en ren aha-oplevelse.

Pigen i hendes annonce kan slet ikke leve op til denne dygtige skuespillers kontrafej, men hende jeg mødte er sgu ret tæt på! 

blob.png.26d93799bc90b00f23f8adf887498061.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Morgen Freeman er en kongeskuespiller og "The Shawshank Redemption" er en fabelagtig film... Bogen er forøvrigt skrevet af en suveræn forfatter.... 

Surt at kvinden du associerer med dette så ikke er lige så højt oppe at ringe... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg så "The Shawshank Redemption" første gang i biografen og mange gange siden, men disse klassefilm har bare så mange lag, at man oplever nye spændende ting hver gang man genser dem..........ligeledes kan der åbentbart indtræffe helt uventede associationer  til købesex mens man ser denne film...hmmm.....hmmm :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 4.2.2021 at 19:05:

Pige 6/10

Sted 9/10

pris 8/10

sex 7/10

Ved du navnet på den trans?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...