Udennavn 10 Skrevet 3. Februar, 2021 Jeg besøgte Naomi i Odense, og var spændt på, om hun levede op til billederne. Kroppen var flot med faste bryster, men der er INTET feminint over hans personlighed. Jeg lagde 1000 kroner, hvorefter Naomi gav os begge kondom på, også til blow. Efter forgæves forsøg på at gøre ham stiv, ville jeg gøre ham klar til doggy, men fik nej, med mindre jeg betalte 500 kroner mere. Så tog han mig i en doggy, men en halvslap oplevelse. Til sidst kom jeg i et blow, og var ude efter 15 minutter. God oplevelse? Nej, spild af penge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jok7r 93 Skrevet 3. Februar, 2021 Thanks for the warning. Had her on my list but asking for an extra money after the agreement? That sounds really unprofessional and unacceptable. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Udennavn 10 Skrevet 3. Februar, 2021 Correct. All his focus is on money. Read also another guy’s description on shemalewiki.com: he had similar problems with Naomi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spar jeres penge Skrevet 6. Marts, 2021 LOL det ligner jo også en mand med bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden 196 Skrevet 8. Marts, 2021 Spar jeres penge skrev, den 6.3.2021 at 20:25: LOL det ligner jo også en mand med bryster Har du set hvilken kategori du kommenterer i? Man kan blive så træt af typer som dig herinde... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg