Hop til indhold
xxpeter

Miss Alba :-)

Recommended Posts

Hej Brødre

her er en oplevelse jeg havde hos Miss Alba (før den hårde Corona nedlukning)

havde aftalt at mødes med Miss Alba før end hus skulle på "job", så vi mødtes på Emmerys i Hellerup. Jeg var der lidt tidligt og det var en syret oplevelse at se den smukke Miss ALba komme mig smilende imøde, men i "civilit" tøj, det var jeg jo ikke vant til hehehe

vi fik en kop kaffe og Miss ALba mærkede diskret eftet om jeg nu hvade mig pik bur på, hvilket jeg havde (og blev meget tydeligt for mig ved Miss Alba's berøring). Hun rakte hånden frem og fik udleveret nøglen, så hun havde den når jeg mødte op til den aftalte seance senere den dag. 

Efter en god times tid forlod Miss Alba mig og jeg to på arbejde, bevidst om at jeg nu havde pik bur på og skulle mødes med hende senere.

Da jeg kørte fra arbejde smuttede jeg ud på toilettet og iklædte mig damestrømper, hofteholder, trusser, BH og kjole hvorefter jeg tog mit eget tøj udover.

vel mødt til hendes sted blev jeg lukket ind af telefonedamen og sendt i vente rum. her to jeg mit eget tøj af så jeg stod i dametøj og ventede. Mit eget tøj havde jeg lagt i en pose som Miss Alba kunne opbevare.

10minutter senere kom Miss Alba og jeg fik højhælede Damesko på og nu var det ellers Catwalt der skulle øves foran Miss Alba, telefon damen og den anden pige. Det er jeg sgu ikke god til, så blev bedt om at vende bagdelen til og løfte op i kjolen og fik derefter pisken at mærke. 

bagefter tog Miss Alba hårdt fat i buret og trak mig ind ind på værelset. Den anen pige have kke prøvet den "hårde" før og tilbød at være med. Hvilket er en afmine favoritter to lækre piger der kan ydmyge mig. 
jeg fik hårde klemmer i brystvorterne og de testede hvor højt jeg kunne strække mig på tæer, det er faktisk højt når mtivationen er der

blev lagt på sengen og Miss Alba satte sig mellem mine ben, og den anden pige legede med klemmerne. Da miss Alba tændte en Cigaret og ristede mine kugler, syntes de vist at jeg støjede for meget, ihvertfald satte den pige sig over min mund og pressede sin lækre blomst ned over mig , så der kun kom gode lyde. Nu gik de helt vildt i gang med at hive i klemmer, burge cigaretter og strøm på kuglerne. Det må have været om at ride rodeo på mit hoved, dog hjalp jeg også med at holde hende placeret over min mund.

Derefter skulle Miss Alba tisse og fydlte et stort glas som jeg fik hældt ned i munden, lækkert som altid og ydmugende at drikke det foran de smukke kvinder. Så kom buret af og Miss Alba spillede min pik, den anden pige tod klemmer langsomt af mine meget ømme bryst vorter og jeg kom i en stor orgasme. Spermen blev samlet op i glasset og blandet med den sidste urin, hvorefter jeg drak det hele.

alt ialt en fed oplevelse som jeg er meget taknemmelig for

https://annoncelight.dk/showad/310755 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...