Hop til indhold

"Ekstra" på EG

Featured Replies

Skrevet

Jeg har efterhånden set en del annoncer, der skriver, at "ekstra" koster 300 kr.

Når det har en så specifik pris, så ligner det, at det dækker over noget specifikt. Men kan ikke lige gennemskue, hvad der skulle være?

Ville da forestille mig, at der var forskel på forskellige tillægsydelser?

Skrevet

Nu du siger det, har jeg ikke lagt mærke til, at "ekstra" ikke er specificeret som fx X: 300, Y: 200, etc. Men skulle det ske, så må man jo spørge ind til det, når man kontakter GPen.
Personligt forsøger jeg at undgå at besøge piger, der tager ekstra for alting. Jeg vil meget hellere betale fx 2.500/time, hvor alt er medregnet i prisen (på nær det GPen ikke tilbyder), end at jeg betaler 1.600 kr., og så efterfølgende finder ud af, at det kunne være frækt med X, Y og Z, og så må have lommelæderet frem igen. I mine øjne, er det dræbende for lillemandens glæde. MEN, det er en helt anden snak :)

Skrevet
Ishoej skrev, den 3.2.2021 at 11:48:

Når det har en så specifik pris, så ligner det, at det dækker over noget specifikt

Det kan du ikke regne med. Det kan være en lang liste. 

Jeg har godt set det, og vælger som regel sådan en annonce fra.

Skrevet

Hvis der står noget i dur med "super, mega, kys, og 69 inkluderet som standard", og derudover så er en "ekstra" mulighed; er det ikke lukket land for mig. Så skriver jeg og hører ad! :)

Ligesom Landsbytossen og Advarsel, fravælger jeg piger der ser super, mega, kys, kram, slik af pigen, og et glas vand, som en mulighed for at malke flere penge. Det virker grisk, fedtet, og useriøst

Skrevet

Vis det ikke fremgår tydeligt af annoncen hvilke Extras hun tilbyder så spørger jeg hende om en liste og er prisen på hendes extras helt uden hampen efter min mening(hvilke ikke sker sjældent) så hopper jeg bare videre til næste levende billedet så mere simpel kan det vist ikke blive;).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.