Guest mature man Skrevet 3. Februar, 2021 Hvad sker der hvis du klikker “OK” Nej skærmbilledet er IKKE fake – den er desværre fra den virkelige verden i dag februar 2021 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3274 Skrevet 3. Februar, 2021 mature man skrev, for 17 minutter siden: Hvad sker der hvis du klikker “OK” Nej skærmbilledet er IKKE fake – den er desværre fra den virkelige verden i dag februar 2021 Kommer jo meget an på, hvilken hjemmeside det er du vil logge af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13905 Skrevet 3. Februar, 2021 mature man skrev, for 48 minutter siden: Hvad sker der hvis du klikker “OK” Nej skærmbilledet er IKKE fake – den er desværre fra den virkelige verden i dag februar 2021 Ikke en skid - andet end at du bliver logget af og må logge på igen, hvis du ikke fik det gjort færdig du var igang med på borger.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 3. Februar, 2021 (edited) mature man skrev, for 3 timer siden: Hvad sker der hvis du klikker “OK” Nej skærmbilledet er IKKE fake – den er desværre fra den virkelige verden i dag februar 2021 Det er sjovt med de ting som virkelig kan skille “fårerne fra bukkene” Indtil videre kan ingen tilsyneladende læse hvad der faktisk står på skærmbilledet @Pite det kan læses på skærmbilledet hvilken hjemmeside – har du faktisk prøvet det? @jernsvinet læs nu hvad der faktisk står på skærmbilledet – jeg mener det er en skræmmende ulogisk og useriøs kommunikation fra en offentlig myndighed til os skatteborgere. Skal man logge af – ja det var jo det jeg ville – men nu er jeg blevet i tvivl – jeg plejer at klikke ok hvis jeg mener det jeg startede med – men i dette tilfælde bliver jeg lidt i tvivl – min 83'årige nabo sidder stadig og tænker på hvor han skal klikke – og han er IKKE dårlig begavet eller ramt af demens. Redigeret 3. Februar, 2021 af mature man tilføjelse samt "tyrkfejl" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. Februar, 2021 mature man skrev, for 3 timer siden: min 83'årige nabo sidder stadig og tænker på hvor han skal klikke – og han er IKKE dårlig begavet eller ramt af demens. Hvis han tænker længe nok, bliver han nok logged out automatisk....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 3. Februar, 2021 Tja. Men der er vel heller ikke nogen mening i at vi Lukker ! En dør eller et vindue op... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym bruger 318 Skrevet 3. Februar, 2021 Jeg har bemærket at når man er logget på en offentlig myndighed kan man samtidigt godt tilgå andre sider under samme login, derfor kan det vare fra en anden side du er på som du er kommet til via borger.dk Der spørges til om du vil fortsætte, der menes med det (omend det er tvetydigt) om du fortsat ønsker at logge af, jeg din nabo kan sikkert tro at der spørges til om han ikke ønsker at logge af og i stedet fortsætte på sitet, men så skal han klikke annuller eller luk. Men ja for fanden det er virkeligt dårligt skrevet, tydeligvis en person der ikke har været ude i den virkelige verden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 3. Februar, 2021 mature man skrev, for 8 timer siden: Hvad sker der hvis du klikker “OK” Nej skærmbilledet er IKKE fake – den er desværre fra den virkelige verden i dag februar 2021 Vil du logge af klikker du på "ok". Vil du ikke logge af, men fortsætte på borger.dk, så klikker du på "luk". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 3. Februar, 2021 mature man skrev, for 8 timer siden: læs nu hvad der faktisk står på skærmbilledet – jeg mener det er en skræmmende ulogisk og useriøs kommunikation fra en offentlig myndighed til os skatteborgere. Du går i overstyring over det her Det er bare en sproglig kvaje-pudsighed. Jeg har aldrig været i tvivl om at de mener "fortsætte med det du bad om", nemlig at logge af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 356 Skrevet 3. Februar, 2021 AalborgLook skrev, for 4 timer siden: Vil du logge af klikker du på "ok". Vil du ikke logge af, men fortsætte på borger.dk, så klikker du på "luk". Ja, det ved du fordi du er vant til formatet af disse popup: "luk" eller måske et "X" øverst til højre er "stop, STOP, jeg fortryder, kill that popup" "annuller" er den lidt pænere måde at sige nej. Hvis man ikke er så vant til disse ting kunne man let komme i tvivl: "luk", ja jeg vil lukke ned nu.. "Klik OK hvis du vil fortsætte", ja jeg vil fortsætte er på siden... Skjold. Glad for at de fleste af mine brugere ikke er novicer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebs 188 Skrevet 4. Februar, 2021 He-he, tekster som "Klik OK hvis du ønske at fortsætte" plejer jeg at kalde en upræcisering, for uden den, ville de fleste nok klikke OK for at logge ud. Gad vide hvorfor der ikke bare gives mulighed for at svare Ja eller Nej, når der nu stilles et ja/nej spørgsmål. For nogle år siden stødte jeg på nedenstående eksempel på at programmører ikke altid tænker på, at der sidder mennesker foran skærmen - hvem kan memorere den oplyste 40 bogstavskode for at kunne kontrollere den senere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 4. Februar, 2021 Krebs skrev, for 1 time siden: He-he, tekster som "Klik OK hvis du ønske at fortsætte" plejer jeg at kalde en upræcisering, for uden den, ville de fleste nok klikke OK for at logge ud. Gad vide hvorfor der ikke bare gives mulighed for at svare Ja eller Nej, når der nu stilles et ja/nej spørgsmål. Helt enig. Ja/nej spørgsmål burde være lettere at forstå. Hvis man gerne vil lave lidt sjov, kan stille et spørgsmål og have 3 muligheder ja, nej måske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg