thedanishdude 334 Skrevet 3. Februar, 2021 Hej alle For nylig var jeg i det nordjyske, og havde i den forbindelse en længere dialog (også på snap) med hende her: https://sugardaters.com/da/profile/VQR.lBgeoy. Hun var til at overtale til en aftale, men dog havde hun dårlige erfaringer med tidligere aftaler, og ville derfor have veninden med. Og gerne til trekant. Vi fik aftalt alle detaljer (alle tre), men med forbehold for tidspunktet fra begge sider. Og desværre, fik vi det ikke til at passe med kalenderen i den tid, jeg var der. Øv øv. Jeg skal have flere ture til det nordjyske, og derfor vil jeg høre om nogen har (positive?) erfaringer med hende og hendes veninde. Jeg har set billeder af begge og synes om det, jeg ser. Men... jeg kan måske være i tvivl om aftalens "kvalitet"... ankommer de bare, gør deres "business", og tju-bang, ud af døren igen? Synes de også selv, at det er sjovt og frækt? Bare for at være på forkant: jeg afslører ikke aftalt beløb; så lad være med at spørge. Vil du evt. fortælle mig personlige detaljer, så send mig en PB, som holder vi det i privaten. Med respekt for pigerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 214 Skrevet 3. Februar, 2021 Jeg er i kontakt med hende, men har endnu ikke mødt hende. Hun har ikke tilbudt mig en trekant med sin veninde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 334 Skrevet 4. Februar, 2021 Så er hun vel blevet mere modig og tør tage ud alene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg