Hop til indhold
thedanishdude

Nordjylland - mysterious girl

Recommended Posts

Hej alle

For nylig var jeg i det nordjyske, og havde i den forbindelse en længere dialog (også på snap) med hende her: https://sugardaters.com/da/profile/VQR.lBgeoy.

Hun var til at overtale til en aftale, men dog havde hun dårlige erfaringer med tidligere aftaler, og ville derfor have veninden med. Og gerne til trekant.

Vi fik aftalt alle detaljer (alle tre), men med forbehold for tidspunktet fra begge sider. Og desværre, fik vi det ikke til at passe med kalenderen i den tid, jeg var der. Øv øv.

Jeg skal have flere ture til det nordjyske, og derfor vil jeg høre om nogen har (positive?) erfaringer med hende og hendes veninde. Jeg har set billeder af begge og synes om det, jeg ser. Men... jeg kan måske være i tvivl om aftalens "kvalitet"... ankommer de bare, gør deres "business", og tju-bang, ud af døren igen? Synes de også selv, at det er sjovt og frækt?

Bare for at være på forkant: jeg afslører ikke aftalt beløb; så lad være med at spørge.

Vil du evt. fortælle mig personlige detaljer, så send mig en PB, som holder vi det i privaten. Med respekt for pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...