Guest silkeborg6 Skrevet 2. Februar, 2021 Nogen der kan hjælpe mig med steder der er åbne i Silkeborg-Århus? Skriv gerne pm/mail til mig på [email protected] hvis man ikke vil hænge nogen ud der har åbent... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 2. Februar, 2021 (edited) silkeborg6 skrev, for 2 timer siden: Nogen der kan hjælpe mig med steder der er åbne i Silkeborg-Århus? Prøv at checke Annoncelight og søg under Midtjylland - eller søg med specifikt bynavn - der er der masser af piger, der tilbyder sig Ellers må du til Herning - her er der op mod 20 annoncer - underligt, da Herning, siden tømmerklubben lukkede, nærmest har været en ørken mht. glædespiger Redigeret 2. Februar, 2021 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 2. Februar, 2021 Annoncelight når man søger efter thai, er det meget lidt der kommer frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FortniteSlayer 8 Skrevet 4. Februar, 2021 Godt forsøg Hr Betjent 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg