Hop til indhold
MSB76

2 shemales i trekant (Sjælland)

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg har set der er et par andre efterlysninger om 3 kant med en pige og shemale men det ser ud til meget få shemales er til det.
Kender i nogen shemale på Sjælland der så har en anden shemale som de gerne vil tage med i legen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MSB76 skrev, for 33 minutter siden:

Hej alle,

Jeg har set der er et par andre efterlysninger om 3 kant med en pige og shemale men det ser ud til meget få shemales er til det.
Kender i nogen shemale på Sjælland der så har en anden shemale som de gerne vil tage med i legen? 

Skal de to shemales være aktive med hinanden også ? 
Skal det være “shemales”? Altså med silikone bryster . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 14 minutter siden:

Skal de to shemales være aktive med hinanden også ? 
Skal det være “shemales”? Altså med silikone bryster . 

Nej det behøver de egentlig ikke være men ikke kropsforskrækket over for hinanden.
Men ja begge skal have bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MSB76 skrev, for 8 minutter siden:

Nej det behøver de egentlig ikke være men ikke kropsforskrækket over for hinanden.
Men ja begge skal have bryster.

Ok. Altså jeg har desværre ikke kendskab til sådan to. Med mit kendskab til området er det utroligt svært at finde sådan to i den kategori. Men håber det lykkes for dig. Jeg tror eneste vej frem er at skrive rundt og spørge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 12 minutter siden:

Ok. Altså jeg har desværre ikke kendskab til sådan to. Med mit kendskab til området er det utroligt svært at finde sådan to i den kategori. Men håber det lykkes for dig. Jeg tror eneste vej frem er at skrive rundt og spørge 

Tak :) ellers må jeg finde en lækker oplevelse med 2 piger... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet trekant med 2 smukke shemales 2 gange i pattaya. Så spar lidt gysser sammen og tag på tur når man må det igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maspero skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har prøvet trekant med 2 smukke shemales 2 gange i pattaya. Så spar lidt gysser sammen og tag på tur når man må det igen :)

Det var nok lidt over det budget jeg havde i tankerne :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...