Hop til indhold

Recommended Posts

Tænkte på om SD er begyndt på nye metoder, eller om det er et kendt salgstricks. 

Der er flere piger der har givet deres nummer. Men det mystiske er at det er det samme nr. Iøvrigt også meget korte beskeder på sms, hvis de overhovedet svare. Det ja, nej, måske svar. 

Nummeret er 

6051....

Har nogen oplevet det samme, og er det måske SD der står bag, for at give lidt håb og aktivitet på siden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 30 minutter siden:

Lyder mere som en “bagmand” for pigerne eller noget scam noget.

Enig. En person med mange profiler. Formålet er måske uklart, men der er mange tosser.

Hvis det skulle være SD, som forsøger at lokke abonnementsforlængelse ud af mænd, så er det jo en torskedum startegi at tage kommunikationen over på tlf. Så det giver ikke mening, at det skulle være dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er "ugler i mosen" - hold dig langt væk.  

1. Hvis det er rigtige piger, men det er en alfons som står bag, er det er ikke sugardating men prostitution og måske endda trafficking hvis pigerne ikke er Danske. Fy for S*

2. Hvis det er "piger med forskellige billeder", men der står EN RIGTIG pige bag, ja så er det jo nok ikke pigerne på billederne du møder. 

3. Det øjeblik der forsøges at "sælge billeder/videoer" eller "pigen" vil have penge på forskud så er det scam. 

4. Selvom "hun" spørger, så ALDRIG send en video af dig som hygger med lillemand... gæt selv hvorfor. 

5. Der er mange unge som keder sig i den her Corona-tid, måske det er sjovt at oprette en masse profiler på sugardating, og grine, og tage screenshoots af os liderlige gutter og vores beskeder til unge sugarbabes og poste dem på instagram. 

6. Hvis det er SD som står bag, ja så er jeg enig i at det er en torskedum strategi, men måske er de dumme nok. Selvom det er et taletidskort så kan telefonen spores, men det skal du omkring politiet for at kunne. Det kan dog omgås ved at køber en "samling brugte telefoner på Ebay" fra feks Polen - de er umulige at spore.  Ikke jeg siger at de gør sådan altså.

@Gabel Kan du ikke poste et link til de profiler som har gjort dette - jeg vil gerne undgå at skrive med dem :) 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne nu aldrig finde på at lege med min ven foran en ukendt på nettet. 

Når det så er sagt, så giver jeg dig helt ret i dine udtalelser. Men hvorfor skulle en pige betale for medlemskab under flere profil navne. Det sku penge ud af vinduet. Hvorimod det intet koster for SD. 

Det forskellige billeder og tekst. Så svært at gennemskue på forhånd. 

Politi anmeldelse bliver der ikke noget af. Det ikke ulovligt. Men anmelde det til SD kunne være et forsøg. Men hvis det er dem der står bag, skifter de jo nok bare nummeret. 

Ang Instagram, så det derimod ulovligt af smide billeder på, uden personens accept. 

Jeg vil ikke sende link eller henvise. Men er de første 4 cifre i nummeret det samme, så vær opmærksom. De hurtige til at udlevere deres nummer, så du spilder ikke helt en masse tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige faldet over en 1til1 sætning jeg har mødt på flere forskelige profiler på SD. Både danske og svenske!

 

Hi honey. I’m XX years old and I love to cook, draw and paint.

Åbenbart så elsker de alle sammen at lave mad, tegne og male.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabel skrev, for 3 timer siden:

Men hvorfor skulle en pige betale for medlemskab under flere profil navne. Det sku penge ud af vinduet.

Det koster intet at oprette en SB-profil.

Gabel skrev, for 3 timer siden:

Men anmelde det til SD kunne være et forsøg. Men hvis det er dem der står bag, skifter de jo nok bare nummeret. 

De står ikke bag - de er ikke idioter. Det støtter jo ikke deres side at sms'e - tværtimod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 2 timer siden:

Jeg er lige faldet over en 1til1 sætning jeg har mødt på flere forskelige profiler på SD. Både danske og svenske!

 

Hi honey. I’m XX years old and I love to cook, draw and paint.

Åbenbart så elsker de alle sammen at lave mad, tegne og male.

Det er sugarbabe-slang, for "anal", "slug", og "bondage". Prøv at have det i tankerne, næste gang du snakke med en sød pige i byen :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest StockingsFeeet

jeg har ikke oplevet det med samme nummer, men får indimellem beskeder om jeg skal tilføje deres snap og så blokere jeg dem med det samme.

I denn omgang har jeg været der 1 måned og har været ganske godt tilfreds, har mødt 2 skønne og reale piger som jeg har udvekslet privat nummer med og som jeg vil se fast, begge har været hjemme hos mig 1 gang og det er gået over forventning begge gange, føles lidt som at ha 2 amatør bolleveninder og samtidig til meget fornuftig pris .

Jeg syntes stadig det er frækt at besøge " rigtige " GP, men syntes der er lidt mere frækt og ægte over en privat amatør SB.

Jeg er ingen fotomodel, langt fra, blot en ganske alm stille og rolig, sød og rar fyr .

Så et trick til dem som søger en fast sugarbabe, vær jeg selv, nede på jorden og ikke smart i en fart, fik af vide af begge at de føler sig tryg i mit selvskab, og det tror jeg er nøglen, tryghed for pigen .

Del dette indlæg


Link til indlæg
StockingsFeeet skrev, for 16 minutter siden:

jeg har ikke oplevet det med samme nummer, men får indimellem beskeder om jeg skal tilføje deres snap og så blokere jeg dem med det samme.

I denn omgang har jeg været der 1 måned og har været ganske godt tilfreds, har mødt 2 skønne og reale piger som jeg har udvekslet privat nummer med og som jeg vil se fast, begge har været hjemme hos mig 1 gang og det er gået over forventning begge gange, føles lidt som at ha 2 amatør bolleveninder og samtidig til meget fornuftig pris .

Jeg syntes stadig det er frækt at besøge " rigtige " GP, men syntes der er lidt mere frækt og ægte over en privat amatør SB.

Jeg er ingen fotomodel, langt fra, blot en ganske alm stille og rolig, sød og rar fyr .

Så et trick til dem som søger en fast sugarbabe, vær jeg selv, nede på jorden og ikke smart i en fart, fik af vide af begge at de føler sig tryg i mit selvskab, og det tror jeg er nøglen, tryghed for pigen .

Jeg er ikke enig i at bare fordi man bliver bedt om snap, så er det det snydere. Jeg har haft flere -faste OG seriøse- som startede vores kontakt på denne måde. Men ja, kommer kravet om køb af foto eller video - så blokér.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har haft flere -faste OG seriøse- som startede vores kontakt på denne måde.

Snap er mange unges primære kontaktform, så jeg er helt enig i, at det kommer an på hvad de bruger den til og at det ikke behøver være tegn på ønske om at sælge billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest StockingsFeeet
thedanishdude skrev, for 18 minutter siden:

Jeg er ikke enig i at bare fordi man bliver bedt om snap, så er det det snydere. Jeg har haft flere -faste OG seriøse- som startede vores kontakt på denne måde. Men ja, kommer kravet om køb af foto eller video - så blokér.

 

det siger jeg heller ikke, jeg gider bare ikke gå over på snap, når man ligeså godt kan skrive derinde først, inden 1 møde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 6 timer siden:

Det koster intet at oprette en SB-profil.

De står ikke bag - de er ikke idioter. Det støtter jo ikke deres side at sms'e - tværtimod.

Du har fuldstændig ret. Det gratis at oprette en profil. Men kan se de er betalende medlem. Altså angang til alle funktionerne. Hvorfor skal en pige betale for flere profiler? Det giver ikke mening. 

SD får det ud af at sende sms'er, at betalende medlemmer føler der er mere aktivitet på siden. Og derfor håber de at betalende medlemmer forlænger deres medlemskab. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså nu skal jeg jo passe på hvad jeg skriver... ellers bliver jeg bare beskyldt for at være betalt af sugardaters (omend fra ignoranter med mindreværd, men stadigt).

Men det giver ca. ingen mening for virksomheden at lokke brugere væk fra siden og over på sms, jeg stoppede gerne mit medlemskab når jeg havde kontakter nok, sugardaters vil holde dig på siden og holde dig betalende så du kan kommunikere på siden. Som @Advarsel også skriver, det giver ingen mening at lokke brugerne over på SMS.

Men okay, lad os antage at de rent faktisk sidder og sms’er, så tænker jeg de trods alt ville være skarpe nok til at bruge forskellige numre på forskellige profiler, udgiften er minimal med de rigtige abonnementer. De fleste vil lure den ret hurtigt, det ved en normalt tænkende person godt. 

Så mon ikke bare det er en tosse der har fået for meget fritid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 8 timer siden:

Jeg er ikke enig i at bare fordi man bliver bedt om snap, så er det det snydere. Jeg har haft flere -faste OG seriøse- som startede vores kontakt på denne måde. Men ja, kommer kravet om køb af foto eller video - så blokér.

Helt enig. Også min erfaring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StockingsFeeet skrev, for 17 timer siden:

det siger jeg heller ikke, jeg gider bare ikke gå over på snap, når man ligeså godt kan skrive derinde først, inden 1 møde.

Sjovt, jeg har det omvendt - jeg tror mere en mulig aftale, hvis vi er på snap.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med at snap er nemmere - På SD er der stor sandsynlighed for at din besked overses, fordi de får så mange - Der er snap bedre

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...