Guest Peter26 Skrevet 2. Februar, 2021 Hejsa, Er der nogle her inde som vinterbader og kan komme med gode råd. Jeg søger desuden kvinder og/eller par at vinterbade med. Gerne i Østjylland men køre også gerne til Nordjylland eller andre steder for den rigtige oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. Februar, 2021 Har du googlet vinterbadning Østjylland. Der er en del foreninger hvor der er mulighed for at blive medlem, gøre brug af deres faciliteter og bade med andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chef123 Skrevet 2. Februar, 2021 Noget for dig nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 2. Februar, 2021 Gode råd, hop ud i det Nej, det er altid bedst at starte tidligt i efter året, og bad en to - tre gange om ugen, så kroppen langsomt vender sig til en lavere temperatur, men hvis du vil starte nu, ja så er det det kolde gys, men det kan sagtens lade sig gøre, er der bade bro, så gå langsomt ned til vandet står til maven, og dyp hele hele kroppen og op igen, efter nogen gange kan du tage en lille svømmetur Du vil få det som du aldrig har haft det før, det er så fedt men HUSK, BAD ALDRIG ALENE, og hold dig aldrig længere væk end du selv eller andre hurtigt kan hjælpe dig op. God fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. Februar, 2021 chef123 skrev, for 29 minutter siden: Noget for dig nemtøs Aldrig i livet. Beundre dem der kan vinterbade. Der er jeg en frossenpind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym bruger 317 Skrevet 2. Februar, 2021 Misjo1 skrev, for 45 minutter siden: Gode råd, hop ud i det Men undersøg lige først tykkelsen på isen det gør forbandet ondt hvis der er bundfrossen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 2. Februar, 2021 Anonym bruger skrev, for 1 minut siden: Men undersøg lige først tykkelsen på isen det gør forbandet ondt hvis der er bundfrossen. Ha ha, Lidt grødis er ok, men hvis isen er så tyk at den kan bære, så bliver jeg oppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym bruger 317 Skrevet 2. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 40 minutter siden: Aldrig i livet. Beundre dem der kan vinterbade. Der er jeg en frossenpind Jeg har det ligeså. Er ret sikker på at hvis jeg kravler ned ad stigen og dypper kæppen i grødisen så bliver den til en frossen pind og jeg ved hvor let en pind kan knække så nej tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest covfefe Skrevet 2. Februar, 2021 Peter26 skrev, for 9 timer siden: Er der nogle her inde som vinterbader og kan komme med gode råd. Du kan finde mange gode råd her: https://www.bog-ide.dk/produkt/4815716/susanna-soeberg-hop-i-havet (e-bog, 128 kr.) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 2. Februar, 2021 Fint med vinterbadning for dem der har den passion - selv foretrækker jeg en varm dyne Og en ung slank liderlig kvinde - min krop er mere tilset en kolde bade, syns det er unaturligt ar nedsænke sit legeme i vand der er under 40 grader varm så nej strandbad - men går på stranden og æhh kigger på sø papegøjer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg