Hop til indhold
Guest Stjernemix1337

Halle-Julia!

Recommended Posts

Guest Stjernemix1337

Hello out there!

After a long wait Julia is finally back to Denmark, and my excitement was head over heels to experience this lovely angel again.

As always with Julia setting up an appointment is as easy as ever.

The place was nice and clean with the necessary facilities.

Julia opened the door smiling and radiating like always, like the true angel she is.

Greeted by her arms and real deep enchanting kisses it was like I was all she ever wanted and cared for.

The session was perfect as always with her, full of passion and affection. A true GFE experience.

She will truly forever be one of those that are easy to love and hard to let go of. A living angel. :wub:

Redigeret af Stjernemix1337

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Stjernemix1337

Jeg tager min anmeldelse tilbage pigen kan ikke finde af at overholde en aftale selvom hun for lov til at lave en ny dagen efter. Rigtig dårlig kommunikation med hende. Kan ikke finde ud af hvordan jeg sletter eller redigere anmeldelsen.

Redigeret af Stjernemix1337

Del dette indlæg


Link til indlæg

You can’t take it back. It happened and you were happy. You can though share that communication has been bad with your attempt to see her again. Don’t act like a bratty little boy 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stjernemix1337 skrev, 1 time siden:

Jeg tager min anmeldelse tilbage pigen kan ikke finde af at overholde en aftale selvom hun for lov til at lave en ny dagen efter. Rigtig dårlig kommunikation med hende. Kan ikke finde ud af hvordan jeg sletter eller redigere anmeldelsen.

Du fremstår meget moden og troværdig, når du først skriver som en forelsket teenager på engelsk og bagefter som en 5-årig på dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 7.2.2021 at 15:38:

Du fremstår meget moden og troværdig, når du først skriver som en forelsket teenager på engelsk og bagefter som en 5-årig på dansk.

Meget enig. Men det måske et tegn på han føler sig afvist af en han er blevet smålun på <3 Så egentlig er det Ros til Julia at hun formår at få folk til at forelske sig i hende og at de længes efter et nyt visit hurtigt efter - det sund fornuft. 

 

Jeg har endnu ikke mødt hende selv, men der er adskillige gode anmeldelser om hende her, så mon ikke hun er den stjerne du så hende som i starten? Hold fast i den gode stil og husk pigerne har et hårdt arbejde og de yder noget af sig selv hver gang. De er ikke maskiner og de bliver bombarderet med beskeder og planlægning af hele eller halve dage eller uger kræver en vis discipline de fleste ikke selv vil kunne holde til. 

Synes vi skylder dem lidt mere respekt of medforståelse - en anmeldelse er nem at skrive og "gratis" men der er en grund til at uber lavede en dobbelt rating system. De læser måske med her, så la os huske på at være lidt large... ihvertfald over for dem som ikke er direkte scammers...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have kommet ned for min vredes/skuffelses rus, reflekteret lidt og fået tøet mine frosne boller op af at være ude i den kolde vinter den weekend . Samt læst frankh's indlæg hvor han har fuldstændig ret i hvad han siger. Tror jeg der er sket en misforståelse.

I skal absolut kaste alle jeres penge efter Julia så hun gider at komme tilbage også selvom hun måske ikke gider at se mig nu. Hun er alle pengene værd og meget mere til, hvis jeg havde midlerne ville i slet ikke kunne få nogen tid haha :P.

Men på det tidpunkt følte jeg også at anmeldelsen skulle vise begge sider af mønten for at give et fuldt billede af hendes forretning (Efter at først blive aflyst hvilket er fair nok, men så også at blive ignoreret på sms, opkald og ved dørtelefonen, wtf?). Jeg følte nok lidt jeg var blevet kastet væk som et styk skrald eller afvist som en gadehund (eller hvad man skal sige).

Da jeg hentyder til at det altid er nemt at få en aftale med hende og altid problemløst. Men dette er selvfølgelig ikke altid virkeligheden, selvom det er gået perfekt de 6-8 andre gange vi har mødtes. Så på det tidspunkt ovenfor (sidste post) ville jeg egentlig bare have redigeret min anmeldelse til at reflektere dette, men det kan man åbenbart kun lige efter man har post'et. Så prøvede jeg at finde ud af hvordan man sletter sin egen post og det kan man åbenbart heller ikke. Så i min vredes frustration (på siden) skrev jeg ovenstående (sidste post).

For det meste ville jeg egentlig bare gerne have haft noget respons fra Julia så jeg viste hvad der var gået galt. Om hun stadig følte sig syg, eller havde lavet penge nok så hun ikke behøvet mit besøg, eller jeg ligepludselig bare var blevet grim og dum, eller hun havde en anden aftale som gav flere penge. En eller anden respons så jeg vidste vores anden aftale var aflyst og en eller anden form for god/dårlig undskyldning.

Med cirka 8000 klik på den første uge på anmeldelsen kan jeg kun forestille mig hun har haft travlt hele ugen. Hvis bare 10% eller 5% er blevet til henvendelser har hun haft nok at se til, plus at hun skrev "Few Appointments" i hendes annonce så det er nok blevet til der efter.

Af en eller anden grund var jeg også lidt "on edge" fordi jeg synes hendes skrivemåde havde ændret sig, og måske det var en fra hendes "Agency" som jeg skrev med. Men det er nok bare mit syge hovedet som spandt et eller andet op.

Så ja hvad jeg endte op med den weekend var frosne boller gang 2 og nogle spildte timer gange 2.

Tak til frankh for det gode "take", en menneskekender. Måske jeg skulle invitere på en trekant med Julia næste gang, jeg giver! haha ;) :P 

Omkring "nyt visit hurtigt efter" i frankh's post. Dette er fordi hun ikke har været her i mere end et år, og jeg ved at hun har gang i noget andet arbejde som gør at hun måske ikke kommer så ofte mere, hvis overhovedet. Så jeg ville gerne nå at se hende så meget jeg nu kunne få tid til og har midler til inden hun forsvandt igen.

Jeg kan se hun nu har slettet sin annonce og jeg håber ihvertfald ikke at det er min skyld. Hun snakkede lidt om at hun hadet det kolde vejr og at resturanterne var lukket og den weekend jeg skulle komme var hun måske blevet syg.

Og til den nævenyttige kommentar (som er helt fair) omkring mit danske sprog. Så er dansk et fucking lorte sprog og engelsk er tusinde gange bedre.

Jeg har vedhæftet et billede som lidt kontekst, og har tænkt mig at slette denne nye bruger (efter jeg slettede den gamle i vrede) om det par dage. Så dette ALDRIG kommer til at ske igen.

And Julia if for some reason you are reading this I am sorry for the drama and I hope you are in good health and are safe :).

 

Redigeret af Bryan Mills
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stjernemix7331 skrev, for 12 timer siden:

And Julia if for some reason you are reading this I am sorry for the drama and I hope you are in good health and are safe :).

 

- Det virker fuldstændigt rundforvirret..! 

Redigeret af Keeper
Billede

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Stjernemix7331 selvtak og fedt indlæg - det godt du tager det tilbage og ser det i det store perspektiv. 

Jeg tror jeg vil slette korrespendancen - ingen grund til dele samtaler her... vi tror på dig... 

Dernæst så vil jeg endnu engang pointere at de sikkert har telefoner der kimer uafbrudt og sms der tikker ind hvert min. Så om de vælger ligge tlf fra sig i nogle dage forstår jeg det godt. Jeg har selv oplevet at vente på svar og vi er i DK ret forkælet med god service :) Jeg tror bare det vigtigt at sætte pris på det der nu er... især når det er sjældent...  At du har set hende 6-8 gange er meget heldigt i min optik... Det svare til 6-8 gange at hun har givet lidt af sig selv mentalt og fysisk. 

Jeg har dyb respekt for de piger - de burde værdsættes mere... de af dem, som Julia, der giver noget af sig selv udover det fysiske... 

Dejligt med en tråd der ender godt og positivt fra alle vinkler <3  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 16 timer siden:

- Det virker fuldstændigt rundforvirret..! 

Hvorfor det? Jeg synes det virker som en person som lige har sundet sig over at føle sig afvist og dårligt behandlet. Det tror jeg vi alle kender til...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 5 timer siden:

Hvorfor det? Jeg synes det virker som en person som lige har sundet sig over at føle sig afvist og dårligt behandlet. Det tror jeg vi alle kender til...

- Ak ja, alle de følelser i og med denne branche, kombineret med en lang roman, siger mig at han skal ændre fokus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stjernemix7331 skrev, den 9.2.2021 at 22:54:

Efter at have kommet ned for min vredes/skuffelses rus, reflekteret lidt og fået tøet mine frosne boller op af at være ude i den kolde vinter den weekend . Samt læst frankh's indlæg hvor han har fuldstændig ret i hvad han siger. Tror jeg der er sket en misforståelse.

I skal absolut kaste alle jeres penge efter Julia så hun gider at komme tilbage også selvom hun måske ikke gider at se mig nu. Hun er alle pengene værd og meget mere til, hvis jeg havde midlerne ville i slet ikke kunne få nogen tid haha :P.

Men på det tidpunkt følte jeg også at anmeldelsen skulle vise begge sider af mønten for at give et fuldt billede af hendes forretning (Efter at først blive aflyst hvilket er fair nok, men så også at blive ignoreret på sms, opkald og ved dørtelefonen, wtf?). Jeg følte nok lidt jeg var blevet kastet væk som et styk skrald eller afvist som en gadehund (eller hvad man skal sige).

Da jeg hentyder til at det altid er nemt at få en aftale med hende og altid problemløst. Men dette er selvfølgelig ikke altid virkeligheden, selvom det er gået perfekt de 6-8 andre gange vi har mødtes. Så på det tidspunkt ovenfor (sidste post) ville jeg egentlig bare have redigeret min anmeldelse til at reflektere dette, men det kan man åbenbart kun lige efter man har post'et. Så prøvede jeg at finde ud af hvordan man sletter sin egen post og det kan man åbenbart heller ikke. Så i min vredes frustration (på siden) skrev jeg ovenstående (sidste post).

For det meste ville jeg egentlig bare gerne have haft noget respons fra Julia så jeg viste hvad der var gået galt. Om hun stadig følte sig syg, eller havde lavet penge nok så hun ikke behøvet mit besøg, eller jeg ligepludselig bare var blevet grim og dum, eller hun havde en anden aftale som gav flere penge. En eller anden respons så jeg vidste vores anden aftale var aflyst og en eller anden form for god/dårlig undskyldning.

Med cirka 8000 klik på den første uge på anmeldelsen kan jeg kun forestille mig hun har haft travlt hele ugen. Hvis bare 10% eller 5% er blevet til henvendelser har hun haft nok at se til, plus at hun skrev "Few Appointments" i hendes annonce så det er nok blevet til der efter.

Af en eller anden grund var jeg også lidt "on edge" fordi jeg synes hendes skrivemåde havde ændret sig, og måske det var en fra hendes "Agency" som jeg skrev med. Men det er nok bare mit syge hovedet som spandt et eller andet op.

Så ja hvad jeg endte op med den weekend var frosne boller gang 2 og nogle spildte timer gange 2.

Tak til frankh for det gode "take", en menneskekender. Måske jeg skulle invitere på en trekant med Julia næste gang, jeg giver! haha ;) :P 

Omkring "nyt visit hurtigt efter" i frankh's post. Dette er fordi hun ikke har været her i mere end et år, og jeg ved at hun har gang i noget andet arbejde som gør at hun måske ikke kommer så ofte mere, hvis overhovedet. Så jeg ville gerne nå at se hende så meget jeg nu kunne få tid til og har midler til inden hun forsvandt igen.

Jeg kan se hun nu har slettet sin annonce og jeg håber ihvertfald ikke at det er min skyld. Hun snakkede lidt om at hun hadet det kolde vejr og at resturanterne var lukket og den weekend jeg skulle komme var hun måske blevet syg.

Og til den nævenyttige kommentar (som er helt fair) omkring mit danske sprog. Så er dansk et fucking lorte sprog og engelsk er tusinde gange bedre.

Jeg har vedhæftet et billede som lidt kontekst, og har tænkt mig at slette denne nye bruger (efter jeg slettede den gamle i vrede) om det par dage. Så dette ALDRIG kommer til at ske igen.

And Julia if for some reason you are reading this I am sorry for the drama and I hope you are in good health and are safe :).

 

Det vil ikke være første gang at det opleves. Jeg har for nylig haft en fantastisk oplevelse. Skrevet videre med pigen i weekenden for derefter at blive blokeret om mandagen. Det er en underlig fornemmelse som nok kun pigen ved hvorfor. Jeg tog det nu med et smil da hun skrev et par dage senere med en lille undskyldning. Og jeg besøgte hende igen. Dagen for blokeringen besøgte jeg en anden. Man skal huske det er en forretning og en balance på følelsesfronten. Men ingen grund til st skrive overilet her for man kan ikke slette det igen. 

vh Nitu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...