Hop til indhold
BrystLover

Strippers løn

Recommended Posts

Er der nogen der ved, hvad en stripper på en stripklub får betalt?

Her tænker jeg ikke på penge fra gæsterne, men i "grundløn".

Tak på forhånd!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nogle gange undrer jeg over de debatoplæg, der skrives herinde. så hvorfor spørger du BL?

Jeg synes egentlig at sådan et spørgsmål 'kræver' en forklaring! Ellers ligner det bare utidig snagen i andres aftaler som vel ikke rager os!

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle gange undrer jeg over de debatoplæg, der skrives herinde. så hvorfor spørger du BL?

Jeg synes egentlig at sådan et spørgsmål 'kræver' en forklaring! Ellers ligner det bare utidig snagen i andres aftaler som vel ikke rager os!

Mvh

smo

Jeg spørger fordi jeg ikke kan slå det op på Jobindex - og fordi jeg har brug for at vide det.

Har du brug for søvn? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der ved, hvad en stripper på en stripklub får betalt?

Her tænker jeg ikke på penge fra gæsterne, men i "grundløn".

Tak på forhånd!

Snakker vi i DK ? Mand eller pige strip?

freelance stripper for løn per job (1000-3000 evt. ekstra for topløs servering), stripperne i klubberne får løn per aften-nat (gætter på 1000-2000?).

Del dette indlæg

Link til indlæg

freelance stripper for løn per job (1000-3000 evt. ekstra for topløs servering), stripperne i klubberne får løn per aften-nat (gætter på 1000-2000?).

Vi taler pigestrip på klub.

Tak for tallene, det hjalp mig lidt på vej!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

dæleme ikke mange håndører, hvis der ikke kommer lidt penge ind fra mændene :) man kan jo ikke ligefrem køre fra strip job til stripjob :? eller jo de 3000 kr er jo meget fint, men 1000.... puhh

Del dette indlæg

Link til indlæg

dæleme ikke mange håndører, hvis der ikke kommer lidt penge ind fra mændene :) man kan jo ikke ligefrem køre fra strip job til stripjob :? eller jo de 3000 kr er jo meget fint, men 1000.... puhh

Dertil kommer drikkepenge evt. andre services kan tilkøbes, det er selvf. individuelt fra klub til klub og fra pige til pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Mvh

smo

Nogle gange undrer jeg mig over de skribenter, som dedikere deres selvudnævnte orakelstatus, til en form for mini førerbunker... :?

Her er der jo nærmest tale om en ligegyldig bagatel, som egentlig læner sig op ad, hvad der ellers bliver kommenteret på.

Lad nu folk skrive hvad de lyster, og lad så Administrationen overtage de moralske forpligtigelser.. :)

De går det jo meget godt, tyder det på.

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nogle gange undrer jeg mig over de skribenter, som dedikere deres selvudnævnte orakelstatus, til en form for mini førerbunker... :? VH Ludvig.

Tjah en af dem har netop udtrykt sig ovenfor, så du kan roligt undre dig videre.

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah en af dem har netop udtrykt sig ovenfor, så du kan roligt undre dig videre.

Mvh

smo

Er du inde i en vanskelig periode i dit liv?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...