Hop til indhold

Anny - professionel massage på Østerbro

Featured Replies

Skrevet

Det ene billede virker bekendt. Er det ikke Maria Firenze?

Redigeret af EnFyrFraKBH

Skrevet

Jeg har været hos en kvinde på et tidspunkt med det tlf nummer, hun brugte et andet navn og falske billeder (kan ikke huske om det var de samme som er på nu) trods løfter om det modsatte og hun ligner ikke kvinden på billederne, så jeg valgte at gå igen. Stødte på hende en anden gang hvor hun brugte et andet tlf nummer, andet navn og (andre) falske billeder og blev der denne gang, selv om jeg egentlig ikke havde lyst. Hun er venlig nok, men forvent intet i stil med billederne, de er snyd. Det er ikke Maria fra Firenze. Mvh. Kite

Skrevet
  • Author
kitesurfer2 skrev, for 11 timer siden:

Jeg har været hos en kvinde på et tidspunkt med det tlf nummer, hun brugte et andet navn og falske billeder (kan ikke huske om det var de samme som er på nu) trods løfter om det modsatte og hun ligner ikke kvinden på billederne, så jeg valgte at gå igen. Stødte på hende en anden gang hvor hun brugte et andet tlf nummer, andet navn og (andre) falske billeder og blev der denne gang, selv om jeg egentlig ikke havde lyst. Hun er venlig nok, men forvent intet i stil med billederne, de er snyd. Det er ikke Maria fra Firenze. Mvh. Kite

1000 tak for info - så er jeg den der springer over hende :D

Skrevet
kitesurfer2 skrev, for 17 timer siden:

Det kan jeg bakke op om. Det er en lille prop der ikke tilnærmelsesvis ligner hende på billederne. 

Skrevet
Sweex2 skrev, den 2.2.2021 at 14:39:

Det kan jeg bakke op om. Det er en lille prop der ikke tilnærmelsesvis ligner hende på billederne. 

Samme oplevelse har jeg haft. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.