Hop til indhold
GIANT COCK

UNGCHOKOBABE Odense

Recommended Posts

Hey drenge

Er der nogen der kan berette noget om denne krævende og arrogante dame.......1500 for 30 min....hun må da ha' røget sig helt skæv og drukket af lokummet!!

Tænk at opstille en liste af krav til kunden....gad vide om der overhovedet er nogen der hopper på den usympatiske limpind?

https://annoncelight.dk/showad/311452

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes da ikke hun er krævende eller arrogant? Det er normale krav hun har. Og ja prisen er lidt over andres men hun vælger den jo selv. Så kan man bare takke nej hvis man ikke vil betale det hun beder om.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhhh, er det arrogant og usympatisk at stille krav?

Det er jo enhver frit om man vil kontakte annoncøren.

Jeg synes det er en fin annonce, som godt kunne friste mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 50 minutter siden:

Hey drenge

Er der nogen der kan berette noget om denne krævende og arrogante dame.......1500 for 30 min....hun må da ha' røget sig helt skæv og drukket af lokummet!!

Tænk at opstille en liste af krav til kunden....gad vide om der overhovedet er nogen der hopper på den usympatiske limpind?

https://annoncelight.dk/showad/311452

Kan være hende her er forhandlings villig måske.:D

 

https://annoncelight.dk/showad/312050

Del dette indlæg


Link til indlæg
boobslover skrev, for 4 minutter siden:

Kan være hende her er forhandlings villig måske.:D

 

https://annoncelight.dk/showad/312050

Ja, hende har jeg fået kontakt med....har en aftale på tirsdag. Skal nok lave et skriv om besøget.

Synes simpelthen bare, at ordlyden i UNGCHOKOBABE virker arrogant og selvfed. Bare min holdning.......ser heldigvis ganske sjældent denne type annoncer, men tænker hver gang, at disse piger grænser til narcissisme....måske et resultat af de mange selv-eksponeringsplatforme, de via de sociale medier har fået ind med modermælken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 1 minut siden:

Ja, hende har jeg fået kontakt med....har en aftale på tirsdag. Skal nok lave et skriv om besøget.

Synes simpelthen bare, at ordlyden i UNGCHOKOBABE virker arrogant og selvfed. Bare min holdning.......ser heldigvis ganske sjældent denne type annoncer, men tænker hver gang, at disse piger grænser til narcissisme....måske et resultat af de mange selv-eksponeringsplatforme, de via de sociale medier har fået ind med modermælken.

Så hun var til og forhandle med hende jeg linkede til kan jeg forstå??

Del dette indlæg


Link til indlæg
boobslover skrev, Lige nu:

Så hun var til og forhandle med hende jeg linkede til kan jeg forstå??

Ja, en amatørpige...hun sagde hun var 27 år....1200 kr for 45 min.....så må vi se om det holder vand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart synes jeg at hun umiddelbart er væsentligt mindre krævende end mange mænd i dette forum.  Hvorfor hendes annonce skulle gøre hende arrogant kan jeg ikke se. Det er da sobert og høfligt skrevet.

Hendes prisleje sorterer sådan nogle som mig fra i annoncen og hun skræmmer nok også lidt, når hun siger "tiltrækkende" - men det er jo netop hendes formål. Hun er sorteret fra fra min side.

Kravene omkring renlighed og sygdomsfri går jeg ikke ud fra at nogle mener er urimelige krav.

Dermed sikrer hun at dem der svarer gør at hun også får en bedre oplevelse. Respekt for det. Jeg håber at hun får success med sit forehavende. 

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, 1 time siden:

Tænk at opstille en liste af krav til kunden

Hvorfor er det usympatisk at opstille krav til sine kunder, når vi stiller krav til glædespigen? 

Kan du ikke forklare det som om jeg var kommet ind med firetoget, for det forstår jeg simpelthen ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor er det usympatisk at opstille krav til sine kunder, når vi stiller krav til glædespigen? 

Kan du ikke forklare det som om jeg var kommet ind med firetoget, for det forstår jeg simpelthen ikke.

Ok, jeg føler simpelthen, at hun taler ned til mig som kunde....ordlyden....de krav er jo en selvfølge som sexkunde...renlighed, sygdomsfri....osv...derfor....dette behøver hun altså ikke at opstille så demonstrativt i ren Karnov-stil. Hun kunne bare skrive: "renlighed er en selvfølge". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udbud og efterspørgsel sætter prisen, det er tilladt ikke at lave en aftale.

Priserne før finanskrisen i 2008, var nogle gange højere end i dag, som satte en stor dæmper på aktiviteten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, 1 time siden:

Ja, det kan jeg vist godt skyde en hvid pil efter......:shock:......meeeen hun er vel på i morgen igen :-) 

Hvorfor ?

Har du ikke lavet en aftale med hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, Lige nu:

Hvorfor ?

Har du ikke lavet en aftale med hende ?

Jo, jeg har skrevet med hende om at mødes tirsdag, men hvis hendes annonce nu er lukket kunne det vel tyde på butikken er lukket eller hvad'??...har prøvet at skrive til hende, men ikke fået svar endnu......nå, vi ser hvad der sker....der er sgu nok lækre prinsesser i byen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 5 timer siden:

Hvorfor er det usympatisk at opstille krav til sine kunder, når vi stiller krav til glædespigen? 

Fordi det er os der betaler hende.... Dermed ikke sagt at man kan gøre hvad man vil, man skal stadig opføre sig ordentligt. Og som andre skriver er det ikke ublu krav hun stiller. Det er hendes pris derimod. Men ja, man kan da bare gøre som mig og lade være at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sjovt så forskelligt, vi kan opfatte det. Jeg bliver virkelig tiltrukket af kvinder der er picky med hvem de ser. Ikke fordi jeg nødvendigvis vil besøge UNGCHOKOBABE, som tråden omhandler, men jeg synes krav til gæsterne vidner om en GP, der tager sig selv seriøst. Jeg har været ude for flere gange at skulle skrive og præsentere mig selv og det har aldrig generet mig. Tværtimod. Det er jo meget intimt at skulle være så tæt på et andet menneske, så jo mere forventningsafstemning fra begge parter, jo bedre bliver oplevelsen, tænker jeg.    

   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...