Hop til indhold

MrsSk Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Tjek hendes negle på billedet....... 

Skrevet
Aab79 skrev, for 1 time siden:

Tjek hendes negle på billedet....... 

Er der noget specielt ved dem?

Skrevet
SlikkeFrands skrev, for 5 timer siden:

Er der noget specielt ved dem?

Ja de ser beskidte ud, så er der en lang grim negl, resten korte. Syntes bare det signalerer at hun nok ikke er den der går mest på i udseendet. 

Skrevet

Jeg har besøgt hende for lang tid siden. Hun er en grønlandsk kvinde, som på dagen var meget påvirket af alkohol eller andet, så jeg valgte at gå ret hurtigt igen.

Så jeg har ikke set hende uden tøj på, eller kan bidrage med hendes sexuelle formåen. 

Jeg vil på ingen måde påstå, at det er ensbetydende med, at hun så er fuld eller påvirket hver gang hun har annonce på. Det har jeg ingen belæg for at skrive, men da jeg mødte hende var hun ikke ædru. 

Men kropsmæssigt tror jeg det er hende på billedet, hvis det kan bruges til noget. 

Redigeret af The Dark Knight

Skrevet

Hej..

jeg har besøgt hende  sidste år..Var der 1 gang , men kommer aldrig igen...mest på grund af lidt dårlige hygiejne 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.