Træmand 0 Skrevet 30. Januar, 2021 Er der nogen, der har erfaring med hende her? Hun annoncerer fra tid til anden, og jeg har været fristet længe, men vil gerne høre fra en anden, hvordan hun er først. https://annoncelight.dk/showad/309974 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aab79 10 Skrevet 30. Januar, 2021 Tjek hendes negle på billedet....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 129 Skrevet 31. Januar, 2021 Aab79 skrev, for 1 time siden: Tjek hendes negle på billedet....... Er der noget specielt ved dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aab79 10 Skrevet 31. Januar, 2021 SlikkeFrands skrev, for 5 timer siden: Er der noget specielt ved dem? Ja de ser beskidte ud, så er der en lang grim negl, resten korte. Syntes bare det signalerer at hun nok ikke er den der går mest på i udseendet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 31. Januar, 2021 (edited) Jeg har besøgt hende for lang tid siden. Hun er en grønlandsk kvinde, som på dagen var meget påvirket af alkohol eller andet, så jeg valgte at gå ret hurtigt igen. Så jeg har ikke set hende uden tøj på, eller kan bidrage med hendes sexuelle formåen. Jeg vil på ingen måde påstå, at det er ensbetydende med, at hun så er fuld eller påvirket hver gang hun har annonce på. Det har jeg ingen belæg for at skrive, men da jeg mødte hende var hun ikke ædru. Men kropsmæssigt tror jeg det er hende på billedet, hvis det kan bruges til noget. Redigeret 31. Januar, 2021 af The Dark Knight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 98 Skrevet 3. Februar, 2021 Hej.. jeg har besøgt hende sidste år..Var der 1 gang , men kommer aldrig igen...mest på grund af lidt dårlige hygiejne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg