Hop til indhold

Omfanget af mandlig prostitution ?

Featured Replies

Skrevet

Hej!

Som uvidende og nysgerrig, vil jeg spørge om der findes nogle blandt Eroguide's velorienterede skribenter, som har et overblik/kendskab over, hvor udbredt det egentlig er blandt mænd, at prostituere sig selv..?

Når man søger på ret og kravl diverse steder, dukker der tit mænd op, som tilbyder sig selv til kvinder. Ofte er det flere timer ad gangen, til en overkommelig sum penge... :) Får disse mænd nogle henvendelser, og er der økonomi i "hobby'en"..?

For nogle år siden, skulle jeg selv have min debut, med stor fiasko og "aldrig mere" som resultat.. :mrgreen:

Hvordan er markedet for gay købesex..? Findes der stadig call'boys som tilfredsstiller de velhavende skabsbøsser, som har været underlagt et tabu hele livet..?

Her hvor jeg bor, findes der 2 rastepladser som ligger lige overfor hinanden ved en hovedvej. De har efterhånden fået et ry som homo mødested. Når mørket falder på, er der en trafik af den anden verden på de pågældende steder...Bilerne er fyldt med enlige mænd, og man har været nødsaget til at fjerne de Toiletvogne som var anbragt til de tissetrængende gæster som benyttede stederne som kaffepause.. :shock:

Her tænker jeg sig på, om der er økonomi mellem mændene eller om det er til gensidig glæde og fornøjelse..? Og i givet fald. hvor kommer disse aftaler i stand..?

En af grundene til min nysgerrighed, er at der blandt mine kollegaer, er en far til en 16 år gammel knægt, som for nylig sprang ud som homoseksuel.. dog kun overfor forældrene i første omgang. Nu har forældrene så opdaget, via søgning på hans Computer, at han flere aftener om ugen er i selskab med 2 ældre herre, som samtidig belønner drengen med lidt lommepenge.. :( Det har indtil videre været umuligt at komme i kontakt med de 2 stoddere, da drengen hårdnakket påstår at han kommer hos dem af egen fri vilje, og der ikke er tale om nogen former for seksuelle ydelser. Politiet vil ikke røre sagen, da de forholder sig til drengens udtalelser.

Hvad med alle jer Lyserøde..? Møder i nogle mandlige prostituerede, når i færdes i miljøet..?

VH Ludvig.

Skrevet

Det er mere udbredt end man tror. Jeg har hørt mange historier om rastepladser, hvor mænd mødes i det skjulte eller aftaler at mødes som her: https://www.facebook.com/groups/291573322130/?fref=ts

Jeg kender til et par stykker (mænd), som har solgt dem selv. Mest fordi, at manglede penge her og nu, men også pga spændingen.

Skrevet

Interessant emne, som Ludvig kaster ud.

Indtil nu læser jeg det mest som mand/mand. Men hvad med giggolo/kvinde?

Jeg kender godt den gamle historie med forsømte whiskybæltekvinder, der i Illums restaurant lægger sukkerknaldet (!) på en bestemt måde som et signal.

Er der nogen, der har en anelse om omfanget af dén trafik?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.