Hop til indhold
GibsonGuitars34

Findes der helt normalt kvinder uden store mænd i baggrunden?

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har kun prøvet at gå til glædespiger et par gange. Begge gange har ikke været et hit, da det har været lidt skummelt i lejligheden, og der har været lidt en dårlig stemning, fordi der sad begge gange en stor mand ude i køkkenet. Jeg er med på at kvinderne skal føle sig trygge, så ikke noget der.

Men findes der ikke en kvinde, som bare laver det hun laver uden store mænd og en klam lejlighed? Dermed ment bare en kvinde der laver det her som et arbejde, og inviterer mænd ind i hendes hjem for en stund. Bare hvor man kan være 2 mennesker sammen uden andre omkring.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sentio

Lyder totalt mærkeligt det du beskriver - ved ikke lige hvor i landet du befinder dig, men har aldrig oplevet det du skriver i Kbh. 

Måske en tur til Kbh og/eller tage et kig på et af de mere positive skriv/anmeldelser her på EG.

Mvh

Sentio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså når jeg lejer en lejlighed til at arbejde fra så sidder der i hvertfald ikke nogen stor mand i køkkenet:lol:.. Måske nogle af mine veninder jeg arbejder med men det vist også det værste man få at se.. Jeg har generelt en fornemmelse af at privat diskret normalt foregår på den måde og ikke på den måde du beskriver så jeg er da ærgerlig over du har haft sådan nogle dårlige oplevelser med det koncept.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GibsonGuitars34 skrev, for 53 minutter siden:

Hejsa

Jeg har kun prøvet at gå til glædespiger et par gange. Begge gange har ikke været et hit, da det har været lidt skummelt i lejligheden, og der har været lidt en dårlig stemning, fordi der sad begge gange en stor mand ude i køkkenet. Jeg er med på at kvinderne skal føle sig trygge, så ikke noget der.

Men findes der ikke en kvinde, som bare laver det hun laver uden store mænd og en klam lejlighed? Dermed ment bare en kvinde der laver det her som et arbejde, og inviterer mænd ind i hendes hjem for en stund. Bare hvor man kan være 2 mennesker sammen uden andre omkring.
 

Heyy, Gibsonguitars34..... jeg er selv guitarnørd og musiker....Elsker min Gibson 335, Les Paul og mine strater og teler......tror du kan følge mig ....ligesom jeg kan følge dig i din holdning omkring disse gorilla-bagmænd ude i pigernes køkkener., lokummer.....eller helst i affaldskakten!! :-) 

Ikke for at aflede...men os guitarnørder elsker kvinder med denne svulstige instrumentfacon :-) ......frækhed, sjæl og bare en uvurderlig skabning at have tæt på sig!!..og duften....!

Skyyyyl og dejlig weekend.....champagne igen, igen i min mawse...mmmm...kan godt li' det....etc...nu er klokken snart 17:24 igen forresten...just u know!

Har igen fået varm mad....æv..bæv...så kan du lære det...MOTHER FUCKER!!

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
GibsonGuitars34 skrev, for 42 minutter siden:

Hejsa

Jeg har kun prøvet at gå til glædespiger et par gange. Begge gange har ikke været et hit, da det har været lidt skummelt i lejligheden, og der har været lidt en dårlig stemning, fordi der sad begge gange en stor mand ude i køkkenet. Jeg er med på at kvinderne skal føle sig trygge, så ikke noget der.

Men findes der ikke en kvinde, som bare laver det hun laver uden store mænd og en klam lejlighed? Dermed ment bare en kvinde der laver det her som et arbejde, og inviterer mænd ind i hendes hjem for en stund. Bare hvor man kan være 2 mennesker sammen uden andre omkring.
 

I stedet for at købe en ristet uden brød og dypelse  hos 7-elleven skulle du måske overveje at indtage et måltid mad på en restaurant, sådan rent billedligt talt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
GibsonGuitars34 skrev, for 50 minutter siden:

Hejsa

Jeg har kun prøvet at gå til glædespiger et par gange. Begge gange har ikke været et hit, da det har været lidt skummelt i lejligheden, og der har været lidt en dårlig stemning, fordi der sad begge gange en stor mand ude i køkkenet. Jeg er med på at kvinderne skal føle sig trygge, så ikke noget der.

Men findes der ikke en kvinde, som bare laver det hun laver uden store mænd og en klam lejlighed? Dermed ment bare en kvinde der laver det her som et arbejde, og inviterer mænd ind i hendes hjem for en stund. Bare hvor man kan være 2 mennesker sammen uden andre omkring.
 

Er det her et seriøst spørgsmål? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sentio
Lady C skrev, Lige nu:

Er det her et seriøst spørgsmål? 

Der er ikke så meget andet at lave lige nu ..... så vi lader som om det er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et par fange siddet på kontoret på min yndlings GP’s bordel. Jeg er mand, men jeg er hverken stor eller skummel. Jeg har kun været der, fordi jeg skulle hjælpe hende med praktiske gøremål...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk oplevet det en enkelt gang. Jeg blev lukket ind i lejligheden , på vej ind i fuckværelset Skimter jeg ud ad øjenkrogen en mandlig person sidde i et rum overfor med døren på klem. Det løb mig koldt ned ad ryggen og hårene rejste sig. Jeg sagde til gp at det kunne jeg ikke acceptere og slet ikke koncentrere mig om at dyrke sex under de omstændigheder, jeg skyndte mig herefter ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet det nogle få gange. En gang var jeg hos en pd pige da jeg spurgte til en lyd i rummet ved siden af. "Det er min fyr", sagde hun, "vil du se ham?". Jeg takkede nej, men havde ikke problemer med at han var der.

Det behøver jo ikke at være "skumle voldstyper", men jeg kan godt forstå at pigerne kan føle tryghed ved at have hjælp i baghånden, hvis der er problemer med en kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 18 minutter siden:

Jeg har oplevet det nogle få gange. En gang var jeg hos en pd pige da jeg spurgte til en lyd i rummet ved siden af. "Det er min fyr", sagde hun, "vil du se ham?". Jeg takkede nej, men havde ikke problemer med at han var der.

Det behøver jo ikke at være "skumle voldstyper", men jeg kan godt forstå at pigerne kan føle tryghed ved at have hjælp i baghånden, hvis der er problemer med en kunde.

Godt klaret at du kunne gennemføre seancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, den 29.1.2021 at 17:43:

Er det her et seriøst spørgsmål? 

Jeg ser nogen gange en lille øhh mand, men han er nu meget hyggelig:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
GibsonGuitars34 skrev, den 29.1.2021 at 16:52:

Hejsa

Jeg har kun prøvet at gå til glædespiger et par gange. Begge gange har ikke været et hit, da det har været lidt skummelt i lejligheden, og der har været lidt en dårlig stemning, fordi der sad begge gange en stor mand ude i køkkenet. Jeg er med på at kvinderne skal føle sig trygge, så ikke noget der.

Men findes der ikke en kvinde, som bare laver det hun laver uden store mænd og en klam lejlighed? Dermed ment bare en kvinde der laver det her som et arbejde, og inviterer mænd ind i hendes hjem for en stund. Bare hvor man kan være 2 mennesker sammen uden andre omkring.
 

Intet af det, du beskriver, findes ved mig. Jeg er min egen herre (kvinde) og jeg arbejder kun steder hvor der er rent og pænt. Vil simpelthen ikke have andet hængende på mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, for 12 timer siden:

Intet af det, du beskriver, findes ved mig. Jeg er min egen herre (kvinde) og jeg arbejder kun steder hvor der er rent og pænt. Vil simpelthen ikke have andet hængende på mig :)

korrekt.... det bekræfter jeg gerne... da jeg har besøgt Sara - før restriktionerne flere gange og aldrig stødt på store mænd i baglokalet - ligesom stedet var både rent pænt hyggeligt også badeværelset... 

ser frem til vi kommer af med de restriktioner 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Findes der professionelle kvinder som arbejder i en pæn lejlighed? Ja.

Findes der professionelle kvinder som arbejder uden en vagt? Ja.

Findes der professionelle kvinder som tager mænd ind i deres egne private hjem? Ja, desværre. Men at have en pæn privat/diskret lejlighed er altså ikke det samme som at invitere folk hjem i ens eget private hjem, og jeg bekymrer mig altid for de piger som gør - der ikke arbejder totalt på hobby plan og kun ser et par enkelte - det virker ikke særlig hensigtsmæssigt.  

Man kan sagtens være i en lejlighed som er pæn, hyggelig, hvor man kun er to personer sammen, uden at det er ens eget hjem. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, den 29.1.2021 at 17:48:

Jeg har et par fange siddet på kontoret på min yndlings GP’s bordel. Jeg er mand, men jeg er hverken stor eller skummel. Jeg har kun været der, fordi jeg skulle hjælpe hende med praktiske gøremål...

Godt svar nu er det jo sådan at Jorden kun består af 2 køn :) 

Redigeret af Batman10

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, den 29.1.2021 at 19:41:

Jeg har faktisk oplevet det en enkelt gang. Jeg blev lukket ind i lejligheden , på vej ind i fuckværelset Skimter jeg ud ad øjenkrogen en mandlig person sidde i et rum overfor med døren på klem. Det løb mig koldt ned ad ryggen og hårene rejste sig. Jeg sagde til gp at det kunne jeg ikke acceptere og slet ikke koncentrere mig om at dyrke sex under de omstændigheder, jeg skyndte mig herefter ud.

Jeg ville ha følt det samme. Fuldstændig enig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det er ret almindeligt - desværre. Jeg har dog aldrig følt mig bange eller lignende. 

jeg tror mere det var i gamle dage, når man gik med en pige fra vesterbro hjem - så kikkede man lige en ekstra gang inden man bagefter gik ud i en mørk opgang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også kun prøvet at være sammen med sexarbejdere to gange. Den ene gang privat hos en jeg fandt på en sugardating side. Den anden gang af en som besøgte mig. Ingen stor mand ved det første besøg. Om der har sat en stor mand i bilen under andet besøg ved jeg ikke, da jeg ikke så bilen, men hvis der gjorde så ingen problem for mig. Jeg er sikker på at hvad du har oplevet er meget usædvanligt.

Redigeret af Orgasmic

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...