Kolandmand 6 Skrevet 28. Januar, 2021 Har besøget hende, https://annoncelight.dk/showad/310949 Smuk imødekomme ung pige fra Tyskland. Hun snakker flydende engelsk, modtager i diskret lejlighed relaxed atmosphere. Kysser desværre ikke men sex og massage var rigtig godt. Jeg kan anbefale hende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 28. Januar, 2021 Kolandmand skrev, for 7 minutter siden: Har besøget hende, https://annoncelight.dk/showad/310949 Smuk imødekomme ung pige fra Tyskland. Hun snakker flydende engelsk, modtager i diskret lejlighed relaxed atmosphere. Kysser desværre ikke men sex og massage var rigtig godt. Jeg kan anbefale hende Tak kolandmand for indlægget. Hvis det ikke var for coronaen gik jeg ud i bilen nu og kørte til Herning. Lige min type. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjarne775 878 Skrevet 28. Januar, 2021 Hvordan er hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lolz1253 0 Skrevet 29. Januar, 2021 hvordan er hendes blowjobs? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kolandmand 6 Skrevet 29. Januar, 2021 30 minuter 800 dkk Blow med condom var rigtig godt. Bildene er også echte 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 29. Januar, 2021 (edited) relaxed atmosphere Bildene er også echte Condom Disse ord fra anmeldelsen gør at jeg ikke tror på anmelder, det er pigen selv, eller kæreste, pimp ect., en dansker vil aldrig skrive sådan, slet ikke når nick er Kolandmand En blanding af Tysk og Engelsk, passer meget fint med at pigens nationalitet opgives til Tysk Redigeret 29. Januar, 2021 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kolandmand 6 Skrevet 29. Januar, 2021 Jeg er ikke dansk så min dansk er desværre ikke perfekt. Derfor jeg beklager. K. O. sind min initialer landmand min arbejd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 29. Januar, 2021 Kolandmand skrev, for 29 minutter siden: Jeg er ikke dansk så min dansk er desværre ikke perfekt. Derfor jeg beklager. K. O. sind min initialer landmand min arbejd. Beklager hvis jeg tager fejl, så trækker jeg min påstand tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 29. Januar, 2021 Men gad godt, bare for at møde en kvinde på 193 cm høj, det er en sjældenhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curious_dk 27 Skrevet 30. Januar, 2021 Jeg havde fornøjelsen i sommers da hun besøgte Aarhus - rigtig god og lækker, nem at snakke med og god indlevelse. så hvis det er høj tynd pige i leder efter - så absolut godt bud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 31. Januar, 2021 Kan du fortælle mig om priserne Er det et diskret sted? Rent og pænt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydennielsen 12 Skrevet 3. Februar, 2021 Sjovt sammentræf, at anmelderens ordbrug minder så meget om en blanding af engelsk og tysk. Hun ser ellers fræk og fristende ud på trods af mine 173 cm., og jeg kunne godt finde på det, hvis det ikke lige var fordi...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kolandmand 6 Skrevet 5. Februar, 2021 hjlarsen skrev, den 31.1.2021 at 10:56: Kan du fortælle mig om priserne Er det et diskret sted? Rent og pænt? Jeg vid kun 30 minutter er 800 dkk. Sted Er rent og pænt.men en lidt vanskeligt til at finde. Jeg har ringe hun når jeg var i nærheden of hun har opkald ud fra vinduet. Ikke rigtig diskret men ingen problem for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deli 82 Skrevet 12. Februar, 2021 Besøgte hende i går. Efter mørkets frembrud, der var det meget diskret. Kan parkerer ved stationen i Hammerum. Kan bekræfte at det er pigen i møder. Høj og skinny. Meget sød, men ikke så meget indlevelse efter min opfattelse. Gav også 800 for 30 min. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 12. Februar, 2021 Pophair skrev, den 29.1.2021 at 16:16: relaxed atmosphere Bildene er også echte Condom Disse ord fra anmeldelsen gør at jeg ikke tror på anmelder, det er pigen selv, eller kæreste, pimp ect., en dansker vil aldrig skrive sådan, slet ikke når nick er Kolandmand En blanding af Tysk og Engelsk, passer meget fint med at pigens nationalitet opgives til Tysk Og slet ikke når det er en hel ny bruger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 671 Skrevet 24. Marts, 2021 (edited) Så har jeg også fået Nora tjekket af. Jeg kan kun fuld ud støtte Kolandmand og de øvriges beskrivelser. Rigtig sød og rar pige der giver hvad man betaler for. Begrænsningerne kommer sammen med priserne i den første SMS hun svarer i: Ingen anal eller kys og alt er med gummi. Pigen ser 100% ud som på billederne, de kunne være taget i dag. Særligt de 2 i bruseren viser bedst hvad man møder. Ærgerligt den første anmeldelse skulle angribes af skeptiske gnavne "gamle" brugere, for der var da for en gangs skyld en præcis og objektiv beskrivelse af pigen, det ville have været synd for alle vi andre hvis det var lykkedes at stemple hende som fusker for det er hun på ingen måde. Min bedste anbefaling til Nora hvis du er til en tårnhøj skinny pige. Redigeret 24. Marts, 2021 af FKK4Ever 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg