O'Malley 73 Skrevet 28. Januar, 2021 (edited) Var forbi Diana i holsted https://annoncelight.dk/showad/281646 har haft fornøjelsen før og må sige at jeg er yderst tilfreds med hendes ligefremme og varme personlighed. Ingen bullshit med fake fotos og tvivlsomme ydelser. Modtages og sendes afsted igen med varme og smil. Billederne er retvisende og viser hende som hvad hun er en kvinde i 30’erne med gode krammelystne bryster der kan fylde en mandehånd. Dejligt varm sex med engagement og nærvær jeg kommer gerne igen. Redigeret 28. Januar, 2021 af O'Malley 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 28. Januar, 2021 Dejligt at høre, hun er sgu en ener, dejligt hun kom tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 327 Skrevet 14. Maj, 2021 Så kom Diana tilbage til Holsted. Der var kun gået 1 dag. Kunne bare ikke vente . Så jeg fik en hurtig aftale. Dejligt at se hende igen . Tror det var gensidigt et godt blowjob og dejlig sex. Nå ja fik også en 69'er Hun er en ener. Gør meget ud af at du har det godt. Hun var meget opmærksom på mine behov. Kan varmt anbefale hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg