modensønderjyde 124 Skrevet 28. Januar, 2021 Hej folkens, er der nogen som har besøgt denne smukke dame ? https://annoncelight.dk/showad/311186 Hun ser rigtig sød ud på billederne og er måske et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 30. Januar, 2021 Nogen som har været hos hende ? Havde en aftale forleden aften men inden jeg kom afsted hjemmefra aflyste hun fordi hun skulle ud at køre til en anden . Så der gik 20 min mellem aftale og aflysning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 151 Skrevet 30. Januar, 2021 Ved nogen hvor hun holder til. Det er jo en lille by. Svært at være diskret i Bovrup. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 124 Skrevet 31. Januar, 2021 søren55 skrev, for 18 timer siden: Ved nogen hvor hun holder til. Det er jo en lille by. Svært at være diskret i Bovrup. Hvis du søger telefonnummeret på krak.dk får du adressen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 31. Januar, 2021 modensønderjyde skrev, for 5 timer siden: Hvis du søger telefonnummeret på krak.dk får du adressen. Det er da lige ved siden af Ringridder pladsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 151 Skrevet 31. Januar, 2021 Ok ja. Shit hvor ser han skummel ud på Facebook. Han er jo alfons. Det der takker jeg nej tak til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg