Hop til indhold
Dolken21

Anna Privat

Recommended Posts

Guest Gr8dane

Kender hende ikke, men ville personligt aldrig lave en aftale med en der har brændt mig af:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uden at være sikker, så synes jeg det ser ud til, at hun har lånt et par af billederne fra @Lærke Love, og hun er da normalt reel nok :)

Obs jeg tror ikke det er Lærke der har skiftet navn. :)

Men som andre skriver så ville jeg absolut ikke vedblive at have lyst til at besøge en der har brændt mig af. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claesen skrev, den 28.1.2021 at 06:16:

Uden at være sikker, så synes jeg det ser ud til, at hun har lånt et par af billederne fra @Lærke Love, og hun er da normalt reel nok :)

Obs jeg tror ikke det er Lærke der har skiftet navn. :)

Men som andre skriver så ville jeg absolut ikke vedblive at have lyst til at besøge en der har brændt mig af. 

Nogle af billederne har en del år på bagen, men jeg husker ikke hvem der har haft dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
elcon71 skrev, for 17 minutter siden:

Nogle af billederne har en del år på bagen, men jeg husker ikke hvem der har haft dem.

Interessant. Hører gerne fra nogle, der har besøgt "lærke love" - tror dog bare jeg dropper et besøg, da jeg ikke har i sinde at besøge en, der har brændt mig af 2 gange.

Jeg menes blot at have læst gode anmeldelser for år tilbage af "lærke love", så undrer mig hvis det er hende, men kan tage fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...