Dolken21 65 Skrevet 27. Januar, 2021 Nogle der har besøgt Anna eller kan berette noget om hende? https://annoncelight.dk/showad/307877 Hun ser fantastisk ud, men har brændt mig af et par gange, så er lidt i tvivl, om hun er ægte ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gr8dane Skrevet 27. Januar, 2021 Kender hende ikke, men ville personligt aldrig lave en aftale med en der har brændt mig af:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 574 Skrevet 28. Januar, 2021 Uden at være sikker, så synes jeg det ser ud til, at hun har lånt et par af billederne fra @Lærke Love, og hun er da normalt reel nok Obs jeg tror ikke det er Lærke der har skiftet navn. Men som andre skriver så ville jeg absolut ikke vedblive at have lyst til at besøge en der har brændt mig af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elcon71 257 Skrevet 1. Februar, 2021 Claesen skrev, den 28.1.2021 at 06:16: Uden at være sikker, så synes jeg det ser ud til, at hun har lånt et par af billederne fra @Lærke Love, og hun er da normalt reel nok Obs jeg tror ikke det er Lærke der har skiftet navn. Men som andre skriver så ville jeg absolut ikke vedblive at have lyst til at besøge en der har brændt mig af. Nogle af billederne har en del år på bagen, men jeg husker ikke hvem der har haft dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 65 Skrevet 1. Februar, 2021 elcon71 skrev, for 17 minutter siden: Nogle af billederne har en del år på bagen, men jeg husker ikke hvem der har haft dem. Interessant. Hører gerne fra nogle, der har besøgt "lærke love" - tror dog bare jeg dropper et besøg, da jeg ikke har i sinde at besøge en, der har brændt mig af 2 gange. Jeg menes blot at have læst gode anmeldelser for år tilbage af "lærke love", så undrer mig hvis det er hende, men kan tage fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 65 Skrevet 18. Februar, 2021 Stadig ingen der har nogen erfaringer med hende? https://annoncelight.dk/showad/307877 - hun annoncere flittigt ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg