Hop til indhold

Recommended Posts

NewPunter skrev, for 17 timer siden:

Tak for links.

Men ingen der har mødt hende?

Har du kuntakt med hende udover SD.dk? 

Hvis så må du gerne sende kontakt info i pb, så skal jeg nok lave en aftale med hende. Hun har oplåst sit billedalbum til mig, meeen er ikke premium, og afventer nyt visa dankort...


Så det er ikke for at være en nasserøv, og et nej er selvfølgelig ok. Men... Så hænger den på dine skuldre med at få hende afprøvet!! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aab79 skrev, 1 time siden:

Har du kuntakt med hende udover SD.dk? 

Hvis så må du gerne sende kontakt info i pb, så skal jeg nok lave en aftale med hende. Hun har oplåst sit billedalbum til mig, meeen er ikke premium, og afventer nyt visa dankort...


Så det er ikke for at være en nasserøv, og et nej er selvfølgelig ok. Men... Så hænger den på dine skuldre med at få hende afprøvet!! ;)

Jeg har kun kontakt med hende på SD, men tror ikke jeg laver en aftale med hende for synes hun vil have for meget for for lidt. Det var hende der kontaktede mig, så jeg går ud fra at hun er desperat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, Lige nu:

Jeg har kun kontakt med hende på SD, men tror ikke jeg laver en aftale med hende for synes hun vil have for meget for for lidt. Det var hende der kontaktede mig, så jeg går ud fra at hun er desperat.

ah, hvad nævner hun i pris? - hvis du ikke vil være for specifik så er det ok. men prisniveauet er altid interessant :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aab79 skrev, Lige nu:

ah, hvad nævner hun i pris? - hvis du ikke vil være for specifik så er det ok. men prisniveauet er altid interessant :)

1500 for et hurtigt møde i bil. Det er hvad jeg før har givet for en helaftensforestilling med andre søde piger, så jeg synes det er for meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være hun har gjort det samme ved mig, kan bare se privatalbums er tilgængelige + at jeg har en privatbesked fra hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 1 minut siden:

1500 for et hurtigt møde i bil. Det er hvad jeg før har givet for en helaftensforestilling med andre søde piger, så jeg synes det er for meget.

Ja okay... årsagen til at tage en SB, er da netop at oplevelsen ikke skal være for hurtig og kontakt :S

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aab79 skrev, for 1 minut siden:

Ja okay... årsagen til at tage en SB, er da netop at oplevelsen ikke skal være for hurtig og kontakt :S

Enig. Har kontakt med et par andre, som siger mig lidt mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Er også blevet kontaktet direkte på SD af hende, og syntes også hun ville have for meget. Som @NewPunter skriver er der heldigvis flere andre både, søde og smukke piger til fornuftig sugar og gode oplevelser ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valderrama skrev, for 5 minutter siden:

Er også blevet kontaktet direkte på SD af hende, og syntes også hun ville have for meget. Som @NewPunter skriver er der heldigvis flere andre både, søde og smukke piger til fornuftig sugar og gode oplevelser ;)

har i prøvet at presse hende lidt? - jeg syntes hun ser mega sød ud :D. Så skal da have premium medlemskab og sondere terrænet lidt =)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
Aab79 skrev, for 15 minutter siden:

har i prøvet at presse hende lidt? - jeg syntes hun ser mega sød ud :D. Så skal da have premium medlemskab og sondere terrænet lidt =)

Nej, presser ikke pigerne, siger bare pænt nej tak, og som regel kommer de med et billigere tilbud, det gjorde hun ikke, så parkerede hende indtil videre. Har også fundet flere siden som jeg er fuld tilfreds med at have mødt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valderrama skrev, for 2 minutter siden:

Nej, presser ikke pigerne, siger bare pænt nej tak, og som regel kommer de med et billigere tilbud, det gjorde hun ikke, så parkerede hende indtil videre. Har også fundet flere siden som jeg er fuld tilfreds med at have mødt ;)

Er der nogle af dem som kan anbefales i nordjylland? - jeg er primært til unge og slanke piger =)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
Aab79 skrev, for 22 minutter siden:

Er der nogle af dem som kan anbefales i nordjylland? - jeg er primært til unge og slanke piger =)

Sender lige i pb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
NewPunter skrev, for 2 timer siden:

Har du mødt hende? Har indtryk af en junkietøs. 

Nej har skrevet med hende. Ved ikke om hun er junkie. Men indtrykket er nok mere en pige fra dårlige kår og fantasien siger mig at der står en fyr bag. Måske den sårbare pige har fundet en MF kæreste?!?! Men igen, kun formodninger og tanker

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 6 timer siden:

Nej har skrevet med hende. Ved ikke om hun er junkie. Men indtrykket er nok mere en pige fra dårlige kår og fantasien siger mig at der står en fyr bag. Måske den sårbare pige har fundet en MF kæreste?!?! Men igen, kun formodninger og tanker

Hvilken fantasi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også skrevet med hende, og har indtrykket af at hun er selvstændig og ved hvad hun vil have.

Ja og muligvis haft et hårdt liv, ud at dømme fra hendes tatoveringer - altså typen, ikke at hun har dem. Men mega fræk krop, pænt ansigt, og hun er bestemt ikke billig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey..

Jeg har mødt hende og hygget gevaldigt med hende i Aalborg. Hun er skide sød, og jeg synes ikke hun tog en for høj pris.

 

Go for it.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...