Hop til indhold
Guest Liderbasse

Cute Mia

Recommended Posts

Guest Liderbasse

Ja, hun er cute. Det er hende på billederne. Lækker pige, sød, frisk og smilende. 

Lidt bøvl med at booke, mest fordi hun vist har travlt - jeg ville hurtigt, hun kunne først sent. Men pludselig skrev hun at hun have tid, så afsted med mig. Adressen er det velkendte nær Asian Market, og heller ikke i dag var der nogen overraskelser når døren bliver åbnet. Ærlig annoncering.

Hurtigt bad og svesken lå nøgen og klar på sengen. Et ellers godt økoblæs fik ikke lige vækket banditten, men en tur mellem hendes dejlige ben og smage på sagerne - tror faktisk ikke hun fakede orgasmen - og så var jeg klar.

Ikke de store variationer, jeg tog præcis hvad jeg kom efter. Lidt piveri over størrelsen, men hun tog det meget prof og leverede. Virkelig en sød pige at se på, mens man arbejder for det.

Eneste minus er at hun har CIF på programmet, hvilket jeg valgte, men det skulle der ikke lige være noget af. Ingen sure miner af den grund, fik hende placeret liggende med hovedet under mine boller, så jeg kunne se hendes lækre krop mens hun legede med fifi, og så fik hun ellers ladningen over hals og bryster (og lidt i håret).

30 minutter well spent, kan kun anbefales, men spring CIF over.

https://annoncelight.dk/showad/310667

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderbasse skrev, for 21 minutter siden:

Ja, hun er cute. Det er hende på billederne. Lækker pige, sød, frisk og smilende. 

Lidt bøvl med at booke, mest fordi hun vist har travlt - jeg ville hurtigt, hun kunne først sent. Men pludselig skrev hun at hun have tid, så afsted med mig. Adressen er det velkendte nær Asian Market, og heller ikke i dag var der nogen overraskelser når døren bliver åbnet. Ærlig annoncering.

Hurtigt bad og svesken lå nøgen og klar på sengen. Et ellers godt økoblæs fik ikke lige vækket banditten, men en tur mellem hendes dejlige ben og smage på sagerne - tror faktisk ikke hun fakede orgasmen - og så var jeg klar.

Ikke de store variationer, jeg tog præcis hvad jeg kom efter. Lidt piveri over størrelsen, men hun tog det meget prof og leverede. Virkelig en sød pige at se på, mens man arbejder for det.

Eneste minus er at hun har CIF på programmet, hvilket jeg valgte, men det skulle der ikke lige være noget af. Ingen sure miner af den grund, fik hende placeret liggende med hovedet under mine boller, så jeg kunne se hendes lækre krop mens hun legede med fifi, og så fik hun ellers ladningen over hals og bryster (og lidt i håret).

30 minutter well spent, kan kun anbefales, men spring CIF over.

Hoppede af da hun bad mig om at sende en selfie og med så mange falske profiler der er i omløb i øjeblikket, ville jeg ikke løbe den risiko. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderbasse

Det skulle jeg ikke, og hvis det var, så havde jeg gjort som dig. Skal sgutte have mit ansigt i omløb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halløjsa!!

Jeg har også været forbi cute Mia på den berømte svalegang i KFC's skær......hun krævede ingen "selvfeds" af mig, så her intet problem med kommunikationen. Havde bestilt en time med bad sammen til 1500 kr. Hun er en lækker nips med dejlige former,  pikmund og dejlig fyldig strutrøv jeg virkelig også fik kørt min store pik imellem ude i badet (pussy slide), inden vi gik ind i soveværelset igen.

Hun startede med et ok blow uden gummi, hvorefter hun red mig..lækkert....herefter fisseslik og så i missonær...hun stønnede dejligt. Til sidst om i doggy så jeg kunne nyde den frække røv....skønt syn med de fyldige sambaballer om min pik....sprøjtede forløsende oppe i hende.

Der var vel gået 45 min. så jeg takkede af for en god oplevelse.....absolut godkendt. Hun er dog ikke den bedste til engelsk, men det gik.

Pige 8/10

Sex 8/10

Sted  8/10

pris 9/10

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderbasse wrote on 1/26/2021 at 11:32 PM:

Yes, she's cute. It's her in the pictures. Lovely girl, sweet, fresh and smiling. 

A bit of a hassle with booking, mostly because she seems to be busy - I wanted quickly, she could only be late. But suddenly she wrote that she had time, so off with me. The address is the well-known one near the Asian Market, and even today there were no surprises when the door was opened. Honest advertising.

Quick bath and the prune lay naked and ready on the bed. An otherwise good eco-blow did not just wake up the bandit, but a walk between her lovely legs and taste of things - actually do not think she faked the orgasm - and then I was ready.

Not the big variations, I took exactly what I came for. A little pivery over the size, but she took it very professionally and delivered. Truly a sweet girl to look at while working for it.

Only minus is that she has CIF on the program, which I chose, but there should not be any of that. No sour mines for that reason, got her placed lying with her head under my buns so I could see her delicious body while playing with fifi, and then she otherwise got the charge over her neck and breasts (and a little in her hair).

30 minutes well spent, can only be recommended, but skip CIF.

I was planning to visit her just for CIF and now changed my mind after your comment. Why would they put something they will not provide into their menu? 

I really don't get that.

Redigeret af Jok7r

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sentio
Buck skrev, den 26.1.2021 at 23:57:

Hoppede af da hun bad mig om at sende en selfie og med så mange falske profiler der er i omløb i øjeblikket, ville jeg ikke løbe den risiko. 

Tror ikke du behøver være så nervøs - du er ny, kendte bliver nok ikke bedt om det. Falsk profil er hun jo ikke, som man kan læse her i tråden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er aldrig blevet bedt om selfie, så jeg tror @Sentio har ret..nye kunder skal, gamle/kendte kunder skal ikke.

Jeg har selv frekventeret stedet i nogen tid efterhånden.

God aften de herre.

Redigeret af ild i piben

Del dette indlæg

Link til indlæg
ild i piben skrev, for 12 timer siden:

Jeg er aldrig blevet bedt om selfie, så jeg tror @Sentio har ret..nye kunder skal, gamle/kendte kunder skal ikke.

Jeg har selv frekventeret stedet i nogen tid efterhånden.

Hvordan bliver man en "kendt kunde" uden nogen sinde at sende en selfie? En gang skal jo være første besøg. Selv kunne jeg aldrig drømme om at sende en selfie for at få lov til at besøge e pige. I det tilfælde jeg blev bedt om det ville jeg nok bare søge videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@22 cm and thick

Jeg forstår dit spørgsmål, og svaret står helt for mig egen regning. For alting har selvfølgelig en første gang.

Jeg tænker at der er en tid, før/efter restriktioner og lockdown. Jeg tror, at de er bange for myndighederne/politi "i disse tide"

Jeg har selv besøgt "stedet" første gang langtid inden corona, og lockdown. Jeg tænker, at det forklare selfie problematikken. "De" kender mig

Dette står selvfølgelig helt for mig egen regning, men jeg syntes at kunne se selfie kommentarerne begynder, da tingene begynder at spidse til i DK.

Husk jeg taler som jeg har forstand.

God dag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...